4 Temmuz 2013 Perşembe

yer içinde yer tutmayan yer

yer içinde yer tutmayan yer-şey (düş-düşünce)

Düşüncenin, (düşünceden yapma) bi eli var ve düşünceni tutabilir 
Düşüncen, ( düşünceni tutarak) onunla oynayabilir ve onu değiştirebilir;
Ses, düşüncenin düşünürken ki titreşimi, dalgalanım yansısı gibi
Ve düşünce sesi eliyle tutabilir, ona dokunabilir; (ki tutan elde başka bir ses gibidir)
Düşüncenin dokunma (dokuşma-yapışma-bileşme,vb.) duyusu görme gibidir;
Düşünce, dokun algı histen (çok yönlü) görme okur

(Düşüncenin en önemli duyusu dokunma duyusudur, tüm duyularını bu duyudan duyulaştırır gibi mi?)

(Oyunlaşık oyunlar)
(Sesle, (ses bi imge olarak) ve düşüncelerle (düşünce hayal gibi) düşünsel oyunlar, denemeler)
(Seslere dokunmak, karşılamak, karşılaşmak, temas, selserden sesler yapmak)

----------

Ben anlatamıyorum,
Düşünüyorum, basit bi düşünce,
Kendi içinde(içimde) çok tutarlı mantıklı ve olağan, Anlatmayı deniyorum olmuyor, Karmakarışık oluyor, oturmuyor ya da benim benim için anlık bi şavkı-biliş-düşünüş olan bi düşünceyi anlatmak örneklemek ve açmak belki sayfalarca dolusu başka ifade ve gerçekten duyumsanması tadında ya da ona yakın anlam uyandıran ifade eden kelimelerle anlatılamıyor gibi,
Ama şimdi ben bu anlatamayışı anlatmayı deniyorsam ve bunu açıkça anlatabiliyorsam aslında anlatamadığımı varsaydığımı da anlatabilmeliyim değil mi? Anlatmayı denediğim düşünce olgunlaşmamış mı? onu bilmiyormuyum, o değerli ya da önemli değil ya da ben içten mi değilim,  ego ya da başka şeyler mi cevap, dünyayı düşünerek yazarak ve iç duyuşlarını-bilişlerini-hesaplaşmalarını, iç döküşerini anlatarak ve aktarak değiştiremezsin belki ama, aynı malzemelerdne yeni ve farklı tadı başka olan bi yemek yapılabiliyor; bi gün daha iyi bi anlatıcı olmak için bugün denemek ama neden bunca takıntı,

Şimdi bugünler farklı evet, içimde olanlar var, en çok duyulanı ve açık olanı bariz sıcak ve ısı basmaları apaçık ortada, gün içinde nerdeyse her gün, kalbimde ve karnımda bazen ağırlık, ağrı bazen yumru gibi hisler bunlar çok açık, zaman zaman hayal görüntü imgede, silik ve bulanıkta olsa bazen biraz açıkta olsa olanlar, ses vb. şeylerle oynamak ya da görmek gibi şeyler, farklı hiser, dünya ile içindelik ile ilgili farklı duyumsamalar, anlatması zor olanlar, ama bi şeyler var ve oluyor, Siz ne ve neler hissediyorsunuz bilmiyorum, Neden anlatmıyoruz ve neden anlatmıyorsunuz? bugünlerde neler oluyor, belki geçmiştede benzerleri oluyordu da ama yeni ve başka olan, varmı?

Örneğin çekim duyumsama, çekim düşüncesi ile oynama benzeri bi his, açması ve anlatması zor sadece hissediş, ama öğrenilendekileri kullanıyor, hava gibi anlatamayınca aşağıdak işeyleri yazıyorum sadece ilerde hatırlamak ve genişletmek için; ama yazarken saçmalayıp bi şey bulmaya eklemeye çıkarmaya çalışır gibi yanlışları katıyorum içine sanki ve karnım ağrıyor gibi, karın ağrısı ince karın ağrısı gibi deyimler geliyor aklıma sonra ve bunların dilde kullanılması tesadüf değil gibi düşünüyorum, bunu gibi şeyler ama anlatamıyorum;

çekim, hava akımı, rüzgar, ısı titreşimi, ısı dalgası
hareketin oluşturduğu hava akımı-hava itimi-titreşim dalgası, ısının oluşturduğu titreşim-ısın dalgası, kendi içinde ve dışında dönüş bileşik dalgaları-itimçekimleri
yapışma, bileşme, genleşme, genişleme, görü-duyu-algılayı isteği ve dönüş
kıvrılımlı, geriçeklimli, dönengeçli dalgalar, sarmal yada yüzeyik

0 yorum:

Yorum Gönder