4 Temmuz 2013 Perşembe

İçtenlik evim olsun,

İçtenlik evim olsun,
içtenlik, candanlık dostum olsun,
arkadaşım ve koruyucum olsun,
o benimle olsun,
beni hiç bırakmasın

tane tane içtenlik olsun içimdeki kasvet ve kendini ve egoyu satma sunma,
içtenliklere bölünsün ve ayrışsın, açılsın içimdeki her kapalı, her saklı-gizli
ben çıplakım, ben açıkım,
kendimden gizli saklı, kendime anlatamaz, kendimle paylaşamaz hiç bi şeyim olmasın kalmasın
ego için, ego ile, kendimi satarak yaptı isem her neyi apaçık öyle göreyim, ben buna açıkım
kendimi yargılamayacağım ve yargılamıyorumda zaten,
öyle olan öyledir, benim bunu görmem lazım,
başarısızlıklar, yanılgılar, saplantılar, takıntılar adlarıyla apaçık olsunlar, tanışalaım onlarla
görmem lazım ki ben görebileyim işte;
her ne ise;
ego olmayan evime dolsun, gelsin,
içtenlik misafırim sırdaşım olsun,
ne kadar açık olacaksa olsun
ben hiç kendimden saklanmadım ki diğerden ve ondan saklanayım;
her şeyimle ben benim;


(ego) başarısızlıklar, yanılgılar, saplantılar, takıntılar adlarıyla apaçık olsunlar, tanışalaım onlarla 
(ego olan bana ego adıyla görünsün, takıntı olan takıntı, saplantı olan saplantı adıyla, ben istediğimle oynanayım sonra, oynamaktan birlikte vakit geçirmekten keyif aldığımla, Bana cazip gelenlerle, her ne iseler işte, adları, şekilleri, isimleri açık-berrak okunur-bilinir olsun, Bana tutunmuş yanlışlıklar, ya da benim usançla onlara tutunduğum yanılgılar ne farkeder birbirimizi istediğimiz zaman bırakabiliriz değil mi? Görelim birbirimizi, tanıyalım ve ayrılalım ayrışalım anlaşamıyorsak, birlikte geçinemiyor ve sürdüremiyorsak,

Tüm yollarım çaba dolu,
aynı izden yürünmüşlükler dolu,
birlikte mutlu yürüdüklerim, mutlu anların, mutu anlarımda yanımda olanlar (duygularım-rehberlerim-insanlar) yanımda olsun, onlarla yürüyeyim,
birlikte iyi şeyler yaptıklarımız ve yapacaklarımız yanımda yanımızda olsun,
maddi tatlar ve usançlarla dillendirdiklerim, gelip geçici bi anlık isteklerle, arzularla istediklerim onlar değil benim gerçek istediklerim,
Gerçek bölünmeyen-bitmeyen-değişmeyen mutluluğu istiyorum, herkesin mutlu olduğu mutluluğu,
Bitmeyen ve yitmeyen mutluluğu, bu yol benim yolum, bu yolu yürümek isteyenler ve yürüyenlerle birleşssin yolum ve ayrışsın diğerlerden, onların düşünden çünkü bu karmaşa her şeyi daha da zor hale getiriyor,

içtenlik sırdaşım olsun,
bi sır saklaycaksam kendimden içtenliğe saklansın, biliyorluğa saklansın, ben yine bulayım onu ama, bu saklambaç gibi bi oyun olsun sadece, yani içimde kapanacaksam, acı tutcaksam, katışalacaksam içtenlikte (yeniden-tekrar) çözünür olsun, İçtenlik onu eriten, tekrar bulan eski haline getiren şey gibi olsun,
(İçtenlik dağları eriten eriyik gibi olsun içimde)

her şeyim apaçık açık, besberrak berrak olsun,
olsun ki iyilerden daha da iyiler ,
daha da iyilerden daha daha da iyiler yapalım
ve yapmaya devam edelim;

Öneri (ego-sil olsun), yazılanların ve düşünenlerin üstünden bu silgi ile geçince farklı tonlarda işaretlesin onları ya da ego ve oyunbozan yerleri (karanlık gibi) yapsın görünmesin gibi yapsında olur,
(Kimbilir egosilde belki içtenlik-dürüstlük-açıklık bileşimi gibi olsun)

İyi olan aydınlık olsun, ışık olsun, sıcak ve iç yumuşatır duyumsansın,
Bu duyumsama rehberim olsun,
Zorluk çekmem gereken zamanlarda bu duyumsama arkada küçük bi tatlılıkla belirsin ve bana hatırlatsın onunda (zorluk) yaşamam gereken ve iyi olan olduğunu sıcak ve yumuşak bi hisle; ki yanlış düşle-yanlış hisle arkadaşlık yapmayayım artık;
Dokunduğumda o hisse (zorlu ve yılgın olan-canından bezdiren bazen) bu bi dağı tırmanmak bi yamaçtan atlamak gibi heyecanlı ve adrenalin li ama bi yandanda zor ve tehlikeli gibi hissedilsin, hissedilsin ki bilinsin coşkusuda ama tehlikeside aynı zamanda,

Tüm anlarım bilmediğim ama derinden hissettiğim uçmak tadında olsun,
tüm anlarım, özgürlük, sevgi ve mutluluk tadında olsun,
Bu tatlar anlarıma karışssın bileşşin, öğünüm aşım besinim ama aynı zamanda tüketemediğim bitiremediğim duydukça çoğalttığım ve yeniden yaratıp artırdığım, duydukça şarj ettiğim gibi olsun
Mutluluk, özgürlük, sevgi şarjım bitmez ve sonsuz olsun, haracamakla bitirilemez olsun,

İçime dolan umutlar, yoğuş yoğuş yoğuşup artsın, bir damladan mikro okyanus gibi ben umudun içinde küçüleyim (mikrop gibi) o benim üstümde dışımda büyüdükçe büyüsün,
bu umuda dalmak umutta yüzmek gibi bitmez olsun,
Ben küçüldükçe (ego) o ( umut) büyüsün 
duygularım-hissedişlerim  tüm varlığıma (herşeye) armağan olsun,
Tüm bunlar gerçek olsun

Umudun içinde umut denizinde (bitmezinde) mikrop (küçülmüş) olayım, (gerekirse) Neşe

Küçük, büyük ve bitmez olsun benim için,
azın içinde ben küçük ama küçücük olayım ki o az bana bitmez ve büyük olsun;

-

nice yılgın geldi ve geçti bu elden,
Nice yılgın şarkı söyledi,
Nice umut yaşardı-yeşerdi
Hepsi büyüsün boy versin içimde
hepsi bedenime - aklıma ve ruhuma serpiştirilmiş tohumlar gibi olsun
Tüm güzel düşler ekinim, birlikte boy verenler birlikte düşümüz hasadımız olsun,
Söyleyemediğim, hatırlayamadığım, analtamadığım tüm düşleri mduygularım çözünsün-açılsın-uçulsun,
Kanatlı kelebekler gibi uçsun konsun, en güzel şarkılarla şakıyışlarla analtsın kendini
Bilinmeyen bilindikçe bilinir,
Görülmeyen görüldükçe görülür olsun,
açıldıkça açılır, ulaşıldıkça ulaşılır olsun herşey
Anlatamadıklarım sel olsun, düşüme umuduma sözlerime her yer eve her şey yağsın yeni yollar bulsun,
Dileklerim, düşlerim ve isteklerim berraklandıkça berraklansın, açan çiçekler gibi açsın;
Herkes ve her şey paylaşım olsun, paylaşımlı olsun (dilim dönemeyen sözüme düşmeyen hissimden)

Bitmeyen umut, sevgi ve saygıyla

0 yorum:

Yorum Gönder