23 Temmuz 2013 Salı

Bir bulut yol alırken gökyüzünde,

Bir bulut yol alırken gökyüzünde, her yer gökyüzüydü;

Başaşağı duruyodu her şey, dünya bile;

Havalanmış, kanat çırpan bi okyanus; dünyadan uçuyor;

Bir bilge dedi ki; sustu

(İçsel oyun, sen içine bi top atarsın, için karşılar, Top bi his, düşünce bi bakış ya da bi isteyiş, o karşılıklar;)

Acılarını ve öfkelerini buluyorum onların, anıları yok sadece, birikmiş ve damıtılmış duygular, ama anıları resimleri ve sözcükleri yok yinede,


Aklım zor, sarp kaya, neden tırmanmak istiyorsun, öğrenmek istiyorsan özgürsün; neden ben, güven yok burada istiyorsan her şeyi göze alıp sadece tırmanmalısın

Oyun oynamak istemediğini anlıyorum ama ne?

Neden saklanıyorsun, hayır değil, böyle olmalı, böyle bu, neden engin mavi suskun; ses zamanla yarışmaz,

Aklımın özgür dağları herkes özgür,

Mavi tıpaçlardan yapma okyanuslar,

Acını bulacağım bana zaman vermelisin, parçaları birleştimede iyiyim, yıkık hayatlardan umut kurtarırım ben;

biliyorum sende mavi (umut) var, nereye sakladın onu, örtünmüşsün kaskatılar, onlar seni ısıtmaz,

Gördüğümde ses, en yol aşk;

başk;

0 yorum:

Yorum Gönder