10 Temmuz 2013 Çarşamba

Çağlayan bi duyumsama olmak;

Ben sevgiyi öğrenmek istiyorum yağmur, sende var mı?
Bana gösterir misin, öğretir misin?
Aşk kanatlı kuş sende var mı?

Hiç bi şey bilmiyorum ki ben,
biliyorum sanıyorum ama bi bakmışım hepsi uçuvermiş,
Tamam benim olmasın (uçsunlar) ama
bilmek ve öğrenmek uçar mı?
sende konaklar mı?
Yani kendinde tutmamalımısın,
Özgür kuşlar gibi uçmalı mı, her şey
ben bilmiyorum ki,
Sahip olmak istememeliyim değil mi,
bu tutsak kuşlar gibi mi yapıyor her şeyi,
Tamam benim olmasın hiç bi şey,
Ama uçuversinler işte,
Uçuverişlerini görüşler işte her şey;

Sevgi uçarken gördüğüm bi kuş gibi

Tanımlayamadığım, bilmediğim bi özgürlük gibi,
Hep daha fazlası ama içinde barındırılmayacak, (sahip ve ait olunamayacak) yaparken duyumsanacak
Ve onu duyumsamayı yaparken tekrar duyumsanacak gibi sadece,
Uçmayı aramak özlemi gibi ama,
Uçabilirkende, uçamazken uçmayı aramak özlemi tadında, yeni ve daha büyük bi özlemin olması gibi yine de,

Özgürlüğü hepimiz arıyoruz kuş,
Ama sen özgürsün bana göre, ama uçuşunla
Ama sana sorsam başka özgürsüzlüklerin var,
Ve uçmak senini için farklı ve özgür bile değil
Bu sadece uçmak olsun sevgi,
Yani benim uçmak arayışımla , benim uçamazken birden uçsam alacağım tatla senin iuçabilirliğin yoldaş olsun;
Sen benim yerime uçarken mutlan; 
Ben sana bakıp hayal tadında;
Ah kuş sana bi an olsun bilincimi verebilsem de bi uçsan uçarken
Bi görsen uçmak neymiş kuş
Ben senden çok sevinirdim buna, uçmasamda, uçan ben olmasamda dünyalar benim olurdu,

Uçmak örneğin,
uçsam uçmak bitecek, doyumlanacak tadılacak,
bu uçmakta özgür bitmeyen bi gökyüzü, imgeler gökyüzü olmalı,
yeryüzü desen gökyüzünde olmalı
Uçmak uçtukça büyümeli, değişmeli, gökyüzü değişmeli, boyanmalı renk renk,
O renklere karışıp-bileşip onlarla uçmak ta var ama,
Geride bırakmışlık, yapışmışlık, konacak bi yuva yok,
Bitmeyen bi uçuş sadece,
Uçtukça çağlayan bi özgürlük,
Hiç bi şey bilmeden sadece uçmak,
Uçmak duyumsamak,
Duyumsamaya bakmak,
Daha yükseğini istemek,
Ve kendini daha yüksek bi uçuşkanlıkta bulmak
Değişen dünyalara, her şeye aldırmadan sadece uçmak;
Sadece duyumsamana odaklanmak
duyumsama olmak;
Çağlayan bi duyumsama olmak;

Ah kuş benim yerime uç emi,
Bütün kuşlar sizi seviyorum,
Benim yerime uçun emi,
Uçuşunuz mutlu olsun emi,
Özgür hissettirsin size emi,
Ben hiç bi şey istemiyorum bundan,
Bileyim yeter
Birinizde söyleyin bana,
Ne ve nasıl hissedersiniz,
Sizin için yapabileceğim bi şey var mı?

(Bunu beceremiyorum, ama deneyeceğim, Bu yazımda ve son bi kaç yazımdada belki BH kavramı, nasıl kavramı, bizi nasıl görüyor ve nasıl yardım ediyor kavramı, yani kuş bi olsak ya da olalım bu olur mu bilmiyorum ama yani onlar kuş olup uçmak istemiyor ya da geçmişte uçmuşlar uçmanın tadını biliyorlar ya da uçabiliyorlar gibi desem tam olmayacak, bizim için uçmak önemliya, tamam bu değil, kuşa uçarken senin bilincinle uçmak tadını duyumsatmak ve kuşun bunu duyumsamasında BH ama bu sadece kuş için önemli gibi bi şey, yani sen özgürleşirsen ve öğrenirsen o sevinir ama sadece içten bi sevinme olur bu, bu paragrafı silersek affola, yani bundan öte bi kuşla zorda olsa bi iletişim şansın olsa, ya da bi bilim ve iletişim geliştirme şansın olsa, hadi şansında olmasın bi kuşla iletişim kurabilir miyimi sorma ve deneme, kendi bilincinle uçan bi kuş ol, kelimelerin yoksa o olursun, sonra bakar bunu anlamak için insan olursun, bi insana bi kuşa bide seninle konuşana bakarsın)

düşünce uçabilir
ve bu duyumsamadır,
buna eşlik eden büyük bi tat ve duygu arıyorsun,
hayır düşüncenin uçabildiğini bilmek (farkındalık) duyumsamanın kendisidir
ona mutlu duygular-duyumsamalar boyamak istersen bu senini seçimindir,
bunu (istersen) yapabilirsin,
düşünceni uçabilen imgeler olarak hayal eder imgelersin ve bununla mutlu olursun;
multluluğu ona boyayan ekleyen sensin,
ama kimyasal bi mutluluk olmasada düşüncenin tadı özgür ve mutludur,
Belki de, özgürce düşünebildiğini ve hayal edebildiğini bilmek, yığın (hafızada tutulan) hiç bi bilgiye ihtiyaç duymamak gerçek özgürlüktür,
Belki yığın bilgi RAM e fazla veri yığmak gibidir  depo hard disktir ve evrenin kendisidir ve her zaman erişilebilir,
Özgür olduğunu bilmek ve öğrenmek için tüm çaba belki ama fiziksel sınırlamalar içinde bunu bilmek seni bu fiziksellik içinde özgür yapmaz belkide yinede ama bi gün oalcağını ve bi gü ngleceğini bilerke ve inanarak belki daha az acıyla yaşayabilirsin, bilmiyorum bu zor olabilir ama yine de düşünmek güzel;

Belki de burada olarak sadece kuşlarla özgürlük (bilinç) paylaşıyoruz ve bu bizim için zor ama onlar biraz olsun özgürlük duyumsuyor, yukarıda belirtildiği gibi, ve bunu tüm kalbimle biliyor, inanıyor ve aklımdan çıkarmıyor olsam bi an olsun umutsuzlanmazdım ve bin sene olsa tüm acıma sabrederdim biliyor musun?
Peki ama ben mış gibi yapayım bu benim düşüm olsun da ben öyle inanayım ama
(Böyle olursa her şey değişecek ve göreceksin, aşkı aşk sözü)

Buradan şu dersi çıkardık,
mutluluktan mutluluk yapmak gibi bi şey ve tam olarak anlatamıyorum,
Karşılıksız ve artıyor gibi inanılmaz, mutluluğu mutlulukla büyütmek gibi,
Matematik biliyorsun ve öğrendiğin için ufkun açıldı ya,
Bi başkasınında matemaik öğrenmesini istiyorsun onunda senin duyumsadığını duyumsaması için ve doğru dinleyiciyi bulduğunda ona anlatmaktan mutluluk duyacaksın,
Onun öğrenişini ve keşfedişini görmek seni mutlu edecek sadece,
Sen sadece saf paylaşmak istiyorsun
Ve o sana soruyor
Ve sen sadece onun öğrenmesini düşünerek yardımcı oluyorsun ama o kendi öğreniyor
Ve kendini görüyorsun onda ve bin mutlu oluyorsun o keşfettikçe ama sen verirsen tüm cevapları bu olmayacak,
Bi oyun gibi bu, aslında sen yoksun ve sen öğretmedin gibi o yaptı ve o kendi yaptığını herşeyiyle biliyor çünkü onun yerğine yapmadın ve çözmedin ona sadece bi konu verdin ya da onun öğrenmesini baltalamadan bazı cevaplar verdin, Sen onun için sadece güvendin ya da yapılmış bi örnek ama daha somut bi anlatımal şöyle çocuk olduğunun ve senin büyük olduğunun farkında olan bi çocuğun büyüyüp senini gbi olabileceğini öngörmesi nedeniyle umutlu olması ve senini her şeyi biliyor olduğunu görerek öğrenmek isteğinden vazgeçmemesi gibi bi şey bu sadece;

0 yorum:

Yorum Gönder