30 Temmuz 2013 Salı

Oyun; Gerçek

Hadi işte söyleyecek sözlerin var ne susuyorsun diyor yağmur,

(Etrafa dağılmış bi şeylerle uğraşan bi kalabalığa bakıyorum, oradan biri suskun ve düşünceli gördüm diyor seni, hiiç diyorum, Söyleyecek sözlerim var evet çünkü en çok bu anlatıyor bugün seni, hiiç)

Aslında düşünsem kendi kendime 
(ne yapıyolarki onlar, neden işi gücü bırakıp birlikte oynamıyoruz ki) sessizce, sıkılgın ve belki biraz üzgün ve düşünceli, kaygılı gibiyim hatta; aman neyse boşver canım, hiiç

Gerçek istiyorlar benden, hiiç

Bu mu?
Oyun oynayalım mı?

Oyun,
bu kadar büyük, anlamlı bi kelime yeryüzünde dolaşırken biz hala başka işlerle uğraşıyoruz, işte bu körlük, işte bu gerçek bundan büyük bi gerçeği olan var mı?

O kadar büyük bi kelime ki aklıma sığdıramam ben;

Bıraksan şimdi her şeyi, işi gücü oyun oynasak birlikte ve belki daha birlikte ve hatta hep birlikte birlikte geçireceğimiz bi kaç küçük anı geri kalan tüm yaşamına değişirdin, Yarın hep birlikte oyun oynayan bi dünya ve diğer olasılıklar, Şimdi bunu yanlışayan bilim yapın, Şimdi bunu yanlışlayan akıl yapın, O aklı alın tutun bi yerinize sokun

gerçek i istiyorsun al sana gerçek, ama şimdi tut bunu yarat ve gerçek yap,

Hangisi gerçek
bilmek mi? olmak mı?
Ben bunu biliyorum ama
İşte gerçek

0 yorum:

Yorum Gönder