30 Temmuz 2013 Salı

Atom çekirdeğini doldurmayan mevzu

Demiştim ki atom çekirdeğine bi şey yazma bi sır saklama bi sürpriz yapma şansım olsa tüm var olan benim, biz biriz felan yazardım ne kadar aptalmışım yaşamın en büyük gerçeği ve sırrı bu atomda bulunmalı, siz bensiniz ve ben sizim hepimiz biriz, atomdan çıkmalı; hayır çıkmamalı, Tam aksine atomdan bi evren içinde alt çekirdekli atomlar çıkmalı

Şu anda olsa atom çekirdeğine "oyun oynayan tanrı" yazardım ona ulaşan herkesi deli etmek için sonra düşünürdüm, "oyun oynayalım mı" "hadi gelin youn oynayalım mı" gibi bi şeyler mi acaba

Hepimiz mutlu olmak istiyoruz,
Hadi gelin yarın hep birlikte oyun/oyunlar oynayalım, kadınlar-erkekler ve çocuklar olmadan, sadece oyun;

Aptal biliminiz önermelerle çalışıyor işte önerme, yarın oyunlar oynarsak/denersek çok mutlu olacağız,
Mutluluk arayan işte mutlu olsun,
İşte şimdi isterseniz bunu ispatlayın,
İsterseniz aksini ispatlayın,

İyi de bu bize  varoluşun sırrını vermez ki;

Önerme iki,
bu yolla şu an ki varış hızımızdan daha yakın varış hızımız o olmayan sırlara;

Biz mutluluk aramıyoruz, arıyor olsak bulmuş olurduk çünkü sır değil bu, biz sırlar ve bilinmeyenler arıyoruz ve aradıkça bunu yaratıyoruz, Arzular ve arzular budur gerçeğimiz;

İşte biliminiz, patlatın, açın bakalım ne bulacaksınız,

Bilmece; Hiç içine girmeden içinden çktığınız bi yer var mı?

Bir ipucu bir deyim; olayların içinden çıkılmaz bir hal alması, ve çıkamayacak biçimde içine girmeye çabalıyoruz, içindeyiz zaten

0 yorum:

Yorum Gönder