12 Temmuz 2013 Cuma

yukarısı belkide aşağısı düşerken

Ben,
görmekten canım ağrıyor,
içim başkalaştı,
her şey bi patlama gibi,
karmakarışık
ve dünya gerçekler değil sanki, izlenen bi resimler bütünü
ona yapıştırılmış sanrılı duygularda acıyorum acıyla, sızlar gibi
-
Düşlenmeyen düş
---
düş kolumdan yakacık
---

Ben oradan bakmadım,
bu yüzden bilmiyorum,
bunu ben oradan bakmadımdan yazıyorum
ellerim sıfır                          
-
İçim yazma sevinci açtı
gibi oldu
gençlik gibi oldu mavi
ve bulut gibi düş
kimi okuyunca
-
yok ki ölüm
aşktan yapma bi kuş
-

Sanki öyle değilde
Her şey oldu sandırıldı
Her şey ve geçmiş var sandırıldı bana
Tek olmak sorunu, içindekilik ve nasıl
Her şey oldu sandırılıyor yavaşça
-
kaçınma sözcüksüzlükten
bekle yavaşça,
kuşlara konmuş sözcükler,
-
ruhumda ağrıyan sancılar, açılımlar
kar taneleri,
düş
-
içime saklanan yalnızlık,
yalnızlıktan yapma bi kuş,
kuştan yapma bi düş,
düşten yapma bi aşk,
aşk yapma bahar,
-
ruhum yüz sensizlikte,
hiçlik başkalığında,
düş yağmurundan, anlamazlık ve umursamazlık çukuruna dolmuş bi denizde
-
buna dokundum ama anlamadım
anlamadım başkaydı,
başka oluşu anlaşılmaz ve sanrılı,
sanrılı hiçsizlik dolu bi düş,
bu hiçsizlik biter mi,
hep her yer ben olur mu?
-
göğsümde tutam tutam bilinmezlik,
bilinmezlikleri ellerimle tuttum,
düşüncelerimle dokundum onlara,
kalbimin bütün ağrılarına ve yüklerine dokundum,
onları kaldırmayı, kımıldatmayı, taşıyıp atmayı, başka şeylere dönüştürmeyi denedim,
sese boğdum sesimi,

-
bedenim bozuk ve arızalı bi devre elemanı, taşımayan bi katır gibi
bedenim gelen akımı çekmeyen/taşımayan bi devre/devre elemanı gibi,
bedenim duygularımı sözcüklere dönüştürmeyi başaramayan bi transistör ya da yanlış yazdığım başka bi devre elemanı gibi,
ağrıyorum,
bedenin aklıma, bilincime ruhuma yetmiyor,
ağrılarla dönüştürüyorum onu

-
yarı yağmurlu bozuk bi karamsarlık,
geçirgen olmayan satırlar
iletken düş
-
-ruhumdan taşan akımlar,

bilinmezlik yankıları
ellerinle tutsan bu ne diyeceğin bi şeylerden yapma bi şeyler
tüm bunlar neden yağmur,
anlaşılamayan ışık,
-

içindelik farklı
içinden akıyorluk, içinden bakıyorluk, içinde akıyorluk tüm bunlar farklı,
akımlar gibi sözcükler,
akım akım sözcükler,
bozuk akımlar, birbirine karışan her şey,
düş devreleri
yağmurtoplar,
düşçeker,
kımıldamaz düş,
onunla oynayan çocuk,
içime yağan bilinmeyen kelimeler
çocuklara sorduğum düşler,
durmayan şarkı
her şey sonu olmayan bi boşluğa düşüyor,
aşk şarkı söylüyor,
yukarısı belkide aşağısı düşerken
aşk yine de şarkı söyülüyor,
düşte yapma bi aşk,
bilinenden arınmış sevgi
sevgiye bulanmış  duygu
iletkensiz iletken,duyulan ama nota bilinmediği için notalara dökülemeyen şarkı
sesler yabancı olduğu için konuşamayan bebek gibi dilinden çıkmayan şarkı
anlaşılmayan ve bilinmeyen şeylerle dolu bi boşluğa yapışmışlık ve onunla bileşmişşik hissi
-
dünya
dünya
dünya
da olup biten izlediğim bi kaset gibi, sevmediğim ve (yarıda) kapatmak istediğim (film gibi), yenisini çeksinler dediğim
imdb de/puanlama da 3 verdiğim oda emeğin hatrına
bakamıyoum ve canım acıyor
kapatmak istiyorum, değişsin istiyorum,başka bi şey izlemek istiyorum,dekor güzel oyuncular her şey güzel
neden böyle saçma bi senaryo
ruhum ağlıyor, bedenimde olanın adı(ysa) üzüntü ve bilinmezlik (gibi) sadece

0 yorum:

Yorum Gönder