25 Temmuz 2013 Perşembe

İğne deliğinden geçen sessizlik,
-
Sessizlik diğer tarafta ne ses bıraktı, sessiz değildi sessizlik (başka) bi sessizlikte;
-
Umut yağan buluttan (ku(ğ)rak) kuru ak  dilenmez;

Umut kurağı bu toprak, çatlamış, çatır çatır çatırdamış aşksızlıktan,
en güzel tohumun olsun burada düş yeşerir mi? yetişir mi?

-

Bak bunlar tohum diyorum, içlerinde yepyeniler var,
hadi göster diyorlar,
tohumlara bakıyorum
(çığlık, sesleri bilinmezde kanat çırpan ihtimalsizlikler)

Umuta dikmen lazım lazım diyorum, Dene ve gör diyorum, dikersen yetişir yeşerir diyorum
Göster diyorlar,

Aşkta dikenler yetiştirdik hey hat, dikenide öğrendik, batırmayı keşfettik,
diken diker,

taaaaa aşk;
taşktım;
taştım;

-----
sormuşlar "aşk nedir?" Ben ol ki bilesin! demiş...

Rumi'den

*Söz dalga dalga coşmada amma onu dudakla,dille değil,gönülle canla anlatman daha iyi.

*Aşk nedir,bilmiyorsan gecelere sor,
*Su nasıl yıldızı,ayı aksettirir,gösterirse bedenler de canı,aklı bildirir,gösterir.
*Can,aşktan binlerce edep öğrenmede,öylesine edepler ki mekteplerde okunup öğrenilmesine imkan yok.
*Gökyüzünde,yıldızlar arasında parlak ay nasıl görünürse aşık da yüzlerce kişi arasında öyle görünür,o göründümü herkesin parlaklığı söner.
*Akıl bütün gidilecek yolları bilse bile,gene aşk yolunu bilemez,şaşırır kalır.

----

(sen sen iken) Ben ol ki (kendini ben beni kendin bil ki) bilesin;

0 yorum:

Yorum Gönder