31 Ağustos 2015 Pazartesi

esintiler!

ben bir fotografta öldüm -ölmüş olmalıyım;
ya da olmalıydım sadece

-kafamda dumanlar sadece

-fotograf olmak isterdim
fotograf olmamak-olmamak ne kötü!
fotografa dönüşmek isterdim

-bir tür "olma" çeşidi ve yağma
ve bir tür yağma çeşidi

-varlığını yağmalamak nedir ki?

-akşamlar sadece üzerime yürüyor
akşamlar üzerime yürüyüp duruyorlar sadece

-yağmuru unutmak için anlamsız cümleler yazdım
ve güneşi saklamak için bulutlar yaptım

-kendimi saklamak/saklanmak için kendimi


77 yorum:

adenizcardak dedi ki...

Bazı insanlarda fotograf ruhu öldürüyor :-(
Kendini sakla ruhunu saklayamazsin ki <3

isiklidusler dedi ki...

donmuş bir zaman olmak

adenizcardak dedi ki...

Donmuş=buz tutmuş=morg=babam :((((

isiklidusler dedi ki...

ben -yorumsuz-susu-sustum-ben
ben bunu konuşmayı beceremem-başaramam-o kadar işte

adenizcardak dedi ki...

özür dilerim cok özür dilerim. Gitmiyor gözümün önünden. İlk kez yaşadım. Korkarım sanıyordum. Çok sevince korkmuyorsun... Sonsuz kere özür dilerim. İstersen sileyim o yorumu...

isiklidusler dedi ki...

annem bana şunu dedi;

sen o zaman ben ölürsem ağlamazsın-annem öldü;

ben de dedim ki- diyebildim ki!
bende sana ancak şunu diyebilirim o zaman
ben ölürsem de oğlum öldü diye ağlama -o zaman
(varlığın mutlaklığını tartışırken ve bir yandan fındık/mındık toplarken olan işler)
ölümden felan konuşuyoruz-ya da başlangıçtan işte-
ama ölen kişinin bir kişi ve ruhun bir kişi olamayacağını konuşuyorum
ağaçlar felan -gibi- örneklerle işte
-tabi bunun arkasında başka bir olay var daha önce
demişim ben olay olmuş;
bir trajedi de -yani oğlunu bir motosiklet kazasından kaybeden adam için acımamışım ve demişim ki çocuğun seçimiydi bu (öyle görülüyor hikaye anlatınca bana) -ölüm hakkıydı istemişti gibi bir yorum benimkisi
-sen de hiç duygu mu yok demişti kardeşim-duygu yok mu?
duygu?
gerçek duygu bu demiştim
yani duymak duyguyla ilişkili

isiklidusler dedi ki...

üzerine bıçak konulmuş bi kadın yatıyordu ve bana ölüsünü öptürüyolardı-herkes ağlıyordu
hiç bir şey anlamamıştım

dedem öldüğünde de kendimi tarttım-ne hissettiğimi ve hiç bi şey hissetmiyordum sadece

isiklidusler dedi ki...

yo o değil silme ben ne diyeceğimi bilemem yani geçmiş olsun-başın sağolsun denir
bunlar hep denirler ve boş laflar
ben böyle bi şeyin nasıl paylaşılabileceğini bilemem -herkes gibi bende üzülmüş görünür /paylaşmış görünür ve gidip insanların ellerini sıkarım ve başınız saolsun derim ya da bi söz daha vardır-

adenizcardak dedi ki...

Senin anilarini tazeledigim icin de özür dilerim. Tanitayim tanimayayim biri öldüğünde hemen ağlayan ben babam ölünce ağlayamadım. Aglamak veya aglamamak duygu ile ilgili degilmis demek ki diye düsündüm sonraki günler... Daha fazla yazamiyacagim. Enerjiyi düşürdüğüm icin lütfen bağisla...

adenizcardak dedi ki...

Böyle sözleri ben de söylerim ancak hicbir sözün veya dısaridan gelecek tesellinin faydasi yok. Kendi kendini teselli edip kabullenmek gerekiyor.

isiklidusler dedi ki...

benim anılarım tazelenmedi-aksine ben hatırladım ve paylaştım çünkü paylaşabilecek başka bi şeyimde yok-çocuksu işte

dedem öldüğünde 10 lu yaşlarda çok düşündüm ölümün anlamını tepkisini ve üzerimde etkisini- yani neden bende ağlama yapmıyordu -ya da etki gibi
bi şey olmamıştı işte
bi kitaba yazsam bunu anı olurdu
yani bi roman sayfasında düşünün
....'nin dedesi ölmüştü ve ....... işte (boşlukları doldurun)
enerji falan düşmedi ki!
paylaşmak güzeldir ancak ben kendimi
yani
bu tip durumlara pek olağan tepkiler veremem ben
bunun yadırganmasını yani paylaşamamış olmak -olağan paylaşamamış olmak -gibi- bu!
anlatamadım

sonra ben cenazeler izledim

her neyse işte!

adenizcardak dedi ki...

anladım ama :) sen ne istersen yaz zaten burası senin, gelip maydanoz oluyorum işte :) sen de izin veriyorsun sağol <3
roman olur anılarımız ama kim yazacak. bazıları yazıyor sonra okurunu küçümsüyor vs. mesela geçen bir yazarla tanıştım, diyor ki bana fotoğrafını gönder bikinili olsun. ne olacak ki beni görsen ne olacak görmesen ne olacak? bikinili fotoğraf... insanların ruhunu fotoğrafta göremiyorum belki bazılarını görüyorum. insanların ruhunu ve yüreğini görmek için fotoğrafa ihtiyacım yok belki bu nedenle anlamıyorum benden fotoğraf isteyen insanları :(((

isiklidusler dedi ki...

hayır babanızın ölümünü paylaşamadığım için üzgünüm ama bir yandanda paylaşmak isterim-isterdim
ölüme bakışım soğuk (farklı ya da usangaç) ve demecim yersiz ve üzgün-üzücü yada yersiz kırıcı vs olurdu sanki bu yüzden

-

insanlara ne söylemek istersiniz? işte Tarkovksy ki
kelimeler dönengeç-sıkıcı uymuyor bunlara-burlara

insanların dini ya da ahlaki algıları
ve ahlak sistemleri ve din sistemleri ve algı sistemleri ve paylaşım vs vs?

arkamda ölüm diye bir şey bırakırsam? ben?
şimdi bunu düşünüyordum? ya da düşünüyorum-ne yapmalı;
en çokta -bensiz olmalı
şimdi bu

babalar ölür ve babalar doğar ve anneler yaşar ,ve ölümü düşünür-düşünülür ölüm ?
-ölümü anlayamamamıza üzüldüm ben -hep birlikte;
insanoğlucak
insanoğlucak olarak bize
ölümün anlamı olmaması ya da ortak anlam alıntı vermemsine -ortak sine ? buna üzüldüm ben şimdi
hep birlikte işte

-insanoğlucak ortak yerleşik birleşik bir ölüm algısı işte
sağlıklı ve bütün bu -olmayışı bu?

biz ölümsevmeyiz
-ben ölümseverdim bi aralar tabi bu

isiklidusler dedi ki...

anıları yazma ise şu-
bir kitap sayfasında düşündüm bunu ya da roman kahramanı;
bir çocuk ya da ilkgençlik sesi-
ölümleri gözlüyor ve izliyor ve izliyor ve hiç bi şey olmadığına değişmediğine karar veriyor;
bir içses sesi diyor ki;
ölmüştü birileri ve bir yakınım ya da
hiç bir şey hissetmemiştim ve hiçbir şey olmamıştı ve insanlarında ne hissettiğini hissetmemiştim
neden ağladıklarına/yakındıklarına ise karar vermemiştim ve anlamamıştım gibi bir itiraf ve his sesi bu -içdöküş

isiklidusler dedi ki...

babaların ölümü bana ağır bir konu gelir anlarsın işte söylenecek lafları -genelde- bulamam ben
insanların paylaştıkları içindedir!

yani babam ölseydi birinin bana ne demesini-dememesini ya da isterdim bunu da düşünecek dursam şimdi oldum bi ara sonra vazgeçiş

ama emin ol babamın ölüdüğünden/ölümünden bahsetsem -birinin bana (ölümle-ölümüşle genel ilgili) ne hissettiğini söylemek-söylemesini isterdim sanırım genel olarak içini dökerek sadece bu!

ki insanlar o sözleri bulduğunda da yarın(day after ) olacak-tı!

bir roman mesela!

-öldü he baban? vay bee?
-evet öyle -düşünerek (evet farkına varıyor- )

ben şimdi şu anda ölüm hissinin insan algısına odaklanıyorum- niye? ne?
neden boşluk ve diğerleri şeyler

-eğer bi yakınım buz gibi bi cenazeden sözetse ona ne söyleyebileceğime bakardım ama olmuyor bazen işte-

bazı insanlarla farklı anlaşılır-anlaşırız
bilirsiniz işte sizde de vardır-tuhaf

farklı herşeyi açık konuşabidiğiniz ya da
yapmacık yapmadan
ne hissetiğiniz söylebildiğiniz ya da açıkça konuşabildiğiniz sorabildiğiniz;

böyle bir şeyide düşündüm olmadı
sözler çıkmadı-belirmedi -ben bu konuda suskunum hala ve muzdaripte

adenizcardak dedi ki...

hakkını helal et güzel ruh, lütfen. yazdıklarını okudum ve seni ne kadar zorladığımı fark ettim. oysa bir teselli beklemiyordum. Kelimenin (donmuş) bende o an çağrıştırdığını yazdım sadece. Teselli sözleri, davranışları kâr etmez bilirim. insan kendi kabullenmeli her ne ise konu. Seni uykundan uyandırıp yazmana sebep olduğum için ve bir de yine konu ölüme gelecek ama şu sahile vuran bebek çocuk cesetlerine duyduğum derin üzüntü nedeniyle yine sırtım kasıldı bugün. Kendimi tedavi etmeye çalışıyorum. Duygularımı tartmaya, eksikleri fazlalıkları bulmaya. Bu ağrlar vicdan azabı vb insanın cehennemi (belki de sadece ben böyle hissediyorum) Lütfen beni bağışla seni bu konular hakkında yazmaya düşünmeye zorlamış olduğum için. Kastım bu değildi biliyorum ama şu an için çok geç. Sevgiler güzel yüreğine.

isiklidusler dedi ki...

ne hakkı ne helali ne zorlaması-zorlanması
ve ve ne tesellisi

üzgünüm yeni gördüm-2 eylül maile düşmüyor -düşmedi bu-nlar neden?

bi şey söylemeliyim gibi anlarda ve

ben-yazmaya düşünmeye zorlamadın
kasıt felan yok bunları nerden çıkarıyorsun -ki- sen

babasının ölümü -babanın- bizim kültürümüzde bi insan için ağırlıktır (hayat değişimi) ve doğru şekilde paylaşımı beklenir ve kültürel haktır- benimse kafamı karıştırır bilirsin işte

çocuğa duyduğun üzüntüye gelelim-ister misin? neden? ne yapabilirdin ki? ve üzülerek ne yapabilirsin

-ben de bazen yaşıyorum bunları-duygusallık -iç ağlama ve öfke patlamları-tv izlememeli ve gündem kaçmalı bu yüzden -duygu sömürücüleri
amacına hizmet eden şeyler ve ilgililier acı çekecek ve ve rahatsız oalckalar sadece

kasyopya'nın böyle şeyleri vardır-küresel dersler
hayat algım değişti böyle şeyleri eskisi gibi okyamıyorum artık
olayları bi pencere gibi ve bi tiyatro-kurgu

ölü mgerçek ve bi insan-bi çocuk her şekilde ölebilir ve ölecek -buradaki gerçek ne? ölüm mü bu ve ölümün neresi kötü
-neresi doğal?

isiklidusler dedi ki...

güzel ruh!
ulu ruh!
herkes güzel ve ruhtur-ruhlar bölünmez ki!
ruh bir kişi değil -ki- dir ki!

adenizcardak dedi ki...

Ruhun yoksa bir hiç(!)sin. Cesetsin ölüsün :-( çürüyeceksin ve bu gözler önünde olmamalı :-( bu nedenle bir çukur açarlar toprağa ve hadi güle güle :(((( ölüm gerçek, ruh baki :))) bu algı düzeyinde farkında olmasak da... Bu nedenle ruhu sevmeli bedeni değil... Hayat algının değişmiş olması... Dilerim iyidir senin için <3

isiklidusler dedi ki...

Aslanı avladım
Tam kalbine sapladım
Kalan her şeyi beleşçi, leşçilere bıraktım

https://www.youtube.com/watch?v=Vhaum6hYDr0

son günerlde deprem-meteorit ve ışık topu vb. olayları artıyor mu?

isiklidusler dedi ki...

ruh nedir ama

adenizcardak dedi ki...

Güzelmiş şarki ilk kez dinledim sen mi soyledin acaba diye duraksadim dinlerken. Gokyuzune pek bakmiyorum ancak deprem sezgisi var :-( :-( :-( dilerim olmaz. Artan olaylar enerjiler... Ruh bir enerji bence. Yalniz bu ara ruhu dusunmuyorum. Kadin erkek iliskleri takiliyor arada aklima. Bir kadin ne ister diye dusunuyorum.

isiklidusler dedi ki...

yaşam gizemler örgüsüdür

adenizcardak dedi ki...

O zaman ölmeli <3 orada gizem yok

isiklidusler dedi ki...

kadın erkeğe göredir ve erkeğe göre kadın var
erkek kendine göre erkektir

varlık? kadın?
kadın- istediklerini almış olmalı
yani varlık kadından ve
yani varlık varlığından ve kendinden -bir büyü
bi gün böyle görmek istersenisz?

-
varlık kendini çeşitlediğinde kadın ve erkek olarak -yani bu dünyayı işte anlarsınız bunu

--
kendime bakıyorum öyle ve bir kendi çeşidime ve kendi biçemime ama başkasından
-böyle bakışlar yaptım
herkesin bir kendi biçimi ve aynı biçimi olduğu bakışlar bu
yani bir çiçeğe adam olarak bakmakla da aynı bu görmekle de
ve başkası olarak gibi
yani bir çiçek biçimi olarak başkası
yani bir biçimi-somutu bu

ve bunu bilip bilmemek arasınaa bir yerdeyi mve kasın olmak ilginç bir terim bu

bir kadın subjektif ve subjektivite sonsuzdur

isiklidusler dedi ki...

bu büyüyü görmüyor musunuz ? bazen

isiklidusler dedi ki...

ölmekte yaşamaktır-varlık bitirmez ve varlıkı

kişilik öldürürsünüz -kişi-
ve kişiliği ki zaten yaşarkende söndürebilirsiniz/öldürebilirsiniz
ama bir ölçüde ve
düşünce sisteminde tabi değiştirebilirsiniz ama girme?
ve bedeni de öldürmeden ama bu ölmüyor işte bende biliyorum da bunu ama anlAtıyorum yinEde
yeniden canlanır ama arada başka
zor anlatmak

ölmekte yaşamaktır varlık ölmez hiç
caba?
bi beden değilsiniz ve hiç olmadınız -kurtulun
ölemzsiniz zaten bir ölüm çeşidi yok

kişiliğin silinmesi sonması ya da
yankısı yada yokbulması yokolaması
sonsuz kişilik ve ölüm
karakter ve kendini kendi kişiliğini öldürmek
o oyuncuyu oynarken ne caba ama

isiklidusler dedi ki...

ölüm gibi fikirlerimde kalmadı maalesef
ölümde gizemler örgüsü ama

adenizcardak dedi ki...

Yazdiklarini tam kavrayamadim. Olum gizemler orgusu degil. Sonsuz aşkin icindesin ne istenir ki baska? Kaynagindasin. Seviyorsun seviliyorsun. Cinsiyetin yok. Egon yok. Arzularin isteklerin yok. Huzur <3

isiklidusler dedi ki...

egon var ama arzularında bu bedenin yani ve onunla birleşen kimliğin
-hiç bi şeyi kaçırıyor gibi
?

isiklidusler dedi ki...

yaşam kavrayışı

isiklidusler dedi ki...

perspektif -dışa bükey bakmak!

adenizcardak dedi ki...

Kavrayacağım :-)
Ama keçiler kaçıyor onları nasıl yakalarım bilmiyorum :-)

isiklidusler dedi ki...

geç dönen kurbağa ve treni kaçıran adam ben

adenizcardak dedi ki...

:-) :-) ben keçileri sen treni kaçırıyoruz... Kurbağaya ait tek veri kalmış zihnimde prens olan <3 bir de çocukken beni takip eden kurbağa :-)

isiklidusler dedi ki...

zamansız?
zamansız boşluk?

adenizcardak dedi ki...

:-) zamansiz ve mekansiz...
Sınırsız ve sorunsuz...

isiklidusler dedi ki...

bir söz yazamayınca?

adenizcardak dedi ki...

Bir söz yazmana gerek yok ki. İlahi sen böyle bir zorunluluk altında olma. Sormustum ya kadinlar ne ister diye? Kendi adima ne istemedigimi buldum :-) büyük basari <3 aferin bana... Ama büyüyü çözemedim. Uykumda rüyamda çözerim belki... İlham gelirse :-)

isiklidusler dedi ki...

kadınlar bi genellemedir

isiklidusler dedi ki...

başarı nedir? size yeter mi? kendine?

adenizcardak dedi ki...

Başaridan ne anladigina bagli. Buyuk basari derken kendimle dalga gectim orada. Bir insanin ne istedigini bilmesi kadar ne istemedigini bilmesi de onemli bana gore. Kadin gibi basari da subjektif :-)

isiklidusler dedi ki...

rumiden bi alıntı sunmuştuk ne istediğini bilmelisin
ben hiç bulamadım onu ve -bilmiyorum-işte
-kalbin isteğini bulmak
kalbin-gizli-isteğini bilmek-bulmak
kalbin-gizli-isteiğine kavuşmak ve bir kalp huzuru -mu?- rivayet edilir?
kim bulmuş ki?
-yeri ve göğü patlatmak diyebilirim
ve yeri göğü patlatmak pamparça parçalamak ve parçalarına ayırmak diyebilirim
ve pamparça kendim içimde parçalanırken parçalarıma herşeyle ayrılışımı duygusuzca izlemek ve duygularla da izlemek-gözlemek yokoluşumu kıtadan
-varoluşu ve yeryüzünü yıkmak
varoluşu ve yeryüzünü-içindeyken-

-https://www.youtube.com/watch?v=RXyraD_up8U-

adenizcardak dedi ki...

şiddetle bir yere varılmıyor varım <3
es ama gürleme...
kim bulmuş ki? karamsar...
ben bulacağım umut...

isiklidusler dedi ki...

kalbimde daha yararlı bi istek bulamadım-gerçekçi;
bu varlığı biz yarattıkdiyen paradokslar açıklamıyor bu acıyı ve (bitecekliği) tutarsızlığı-yere gömülmeli?
-bitecek olması onu açıklamaz; bi şey deneyimlenmiyorsa?
daha iyisi yapılmalı
benim içinde deneyimleyici olarak barınamadığım şey-mantıklıca-

herşey yokolur ama herşey -yokloluşlu; varoluşlu kadar o kadar

isiklidusler dedi ki...

vargörülebilir kadar yokgörülebilirdir bu şey ve herşeyde ve ve
varedilebilir kadar yokedilebilir-yokedilir de

ben olsam? yokederdim-düşünmeden

bir binayı yokedebilirim-çürükse ve acıysa; insan taşımıyorsa; temelleri eğretiyse

benim olmadığım bir ben varım-
benim yük olmadığı
m

https://www.youtube.com/watch?v=l_3GS3-Pmzo

bu şeyi nvarlığın acıda bir anlamı-srırı saklı-dem'in-varlığın

bu kadar acı/tat-doku-his varsa/olması bu şeyi gerçek yapıyor-gerçek olamaz kadar; bu kadarının olmamasıan şaşırmamalı;

ben bunu varlıksal ya da mantıksal bir anomali oalrak gözlemledim ay da düşünürdüm-bu kadar çarpıklık olmadı; mantıkl ıbir biçimde yaratılamazdı; bir aşkınlık mı arıyordu-k-hiss

adenizcardak dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=KsMEBEcxzYA

bir senedir ara ara ve yoğun yazışıyoruz, insanı tanımak zor derler... desinler...
varım sana neler oldu/oluyor?
üzülüyorum çok...
veee bugün deprem oldu...

adenizcardak dedi ki...

viraneyiz evet <3
sen dün eklemişsin çok güzel bir ses. bu sabah dinleyince ben de facede paylaştım bugün bunu "el vurup" ama bak dünya aşk ile dönüyormuş...

isiklidusler dedi ki...

dünyayı döndürebilen şeyler ve bu gerçekliği

nerde oldu?deprem

bana bi şey oluyor yok
-üzülme subjektif; bana ne olduğu yok-daha zor (daha çok çok )= zor dönemlerim oldu-onların akla karışması bu!-bazı farkedişler ertesi-öncesi felan

çift sigara içiyor ben üç tane içmiştim

isiklidusler dedi ki...

yokolmanın bi tarafı yok-bu şey varedielbilir-istendiği gibi-ölçüde
hemencecikde

isiklidusler dedi ki...

zekaya güveniyorum artık; öyle ayarlarıyla bozulacak bi şey görmüyorum-tümlüke-tümlükte

isiklidusler dedi ki...

evreni yıkmak kabalık olurdu haklısın ya da var!ı haklısın bu dünyada bu gerçeklikte ayar gerekmekte dir sadece de

isiklidusler dedi ki...

dislike!

adenizcardak dedi ki...

dislike ???

adenizcardak dedi ki...

sakız adası 4,9 5 km derinlik

adenizcardak dedi ki...

hissediş vardı zaten ama bu özelliğimi alsın istemiyorum :(

adenizcardak dedi ki...

uyuyayım çok yoruldum, yarın da yorucu olabilir :)
iyi geceler varım <3

çay iç

isiklidusler dedi ki...

5 km hı

erken
yani yüksek derinlik alçak yani yere göre -hissediş artar alçak olunca bunu

isiklidusler dedi ki...

iyi gece-ler

isiklidusler dedi ki...

bu ateş/ışık toplarını daha çok gözlüyoruz-bakıyoruz-ne olacaksa işte! kasyopya takıntısı-okuması
yada getirisi
siz anlarsınız-ingilince ; takip edebilirsiniz-isterseniz(sott'ın-sott-tan)

http://www.sott.net/category/17-Fire-in-the-Sky#
http://www.sott.net/category/4-Earth-Changes
http://www.sott.net/

bi tür zamanın alametleri yayın-bizimksicilerin-kasyopyacıların

iyi geceler;

paylaşmış mıydım ki?=

adenizcardak dedi ki...

bakacağım linklere <3 merak güzel :)
üç sigara mı? az olmuş ama canım :) delilik de güzel <3
senin gibi çok güzel bir yürek tanıdım face de. ondan da sadıklar planını öğrendim. orada da tebliğ celseleri var. biraz baktım. kasyopyayı okudum ara ara. deprem yüzeye yakın oldu mu hissediş artıyor evet. ne kadar derin o kadar iyi... ama bendeki hissedişi biraz yorucuydu öncesinde. sanırım ben hayvan olacakmışım da son anda bir değişiklik olmuş ya da olmamış. bilmiyorum. bize lütuf olarak verilenleri belki de fark edemiyoruz kimbilir? 11880 bilir :)))
bu linki paylaşmadın hatırlardım yoksa, şimdi bakayım bakalım <3

isiklidusler dedi ki...

anaman-naman şimdi ne diyem ben sadıklar planı görür görmez durma üzerine

bana güveniyor musunuz? hiç okumadan sorayım- bu konulardaki ilgime ya da tekniğime-teknik bakışıma ve görece-liğime daha az-nazaran

isiklidusler dedi ki...

buraya yazdıklarım hep gitti-sayfa yenilemesi ve eklenti kurulumu ve şunu yazmıştım

bi doktor tanıdığım söylemiştim size -babanızın hasatalığında,iyi doktorlar var demiştiniz bende paylamıştım bir hikaye
iyi bir doktor olan
o doktor ruhselman'dı ve ruhselman doktorculuğu bırakıp tıpçılık oynamıştı

ve aslıdan ruhselman bir ruhçuydu bir deneysel ruhçuluk ekolü geliştirdi ve celseler ve oturumlar yaptı türkiye de ve bunun babası sayılır-bu linki ve hikayeyi hayat hiakyesini paylaşmıştım sizle (alıntılaya da bilirim) çünkü doktorluğu nasıl bıraktığı ile ilgili sahte bir doktor hikayesi vardı orda

ruhselman iyi bir doktordu ama ruhçuluğu -subjektif-ti

bugün
bugünlerde ya da bu gruplarla yazışıyoruz
ilgilerle yazışıyoruz ve bir yere varamıyoruz
laf dinlemiyorlar bunlar

şimdi ruhselman sadıklar planının arkasındaki mimar-'dır her neyse işte

-
"Gerçek, yolu da, sınırları da, koşulları da olmayan bir ülkedir. Gerçeğe götüren hiçbir yol, hiçbir din, hiçbir mezhep yoktur. Gerçek örgütlenemez ve örgütlenmemelidir de... Ben mürit istemiyorum ve bunda ısrarlıyım. Bir insanın peşinden gittiğiniz zaman gerçeğin yolunda ilerleyemezsiniz. Sizler on sekiz yıldan beri dünyayı kurtaracak, sizin yüreklerinizi şenlendirecek, sizi esaretten kurtaracak bir öğretmen bekliyordunuz. Bunun için örgütlendiniz. Böyle bir inanç yaşamınızdaki yararsız şeyleri silip götürdü mü? Sizi daha ergin ve daha özgür yaptı mı? Şimdi başka bir örgüt kurup bir başkasının gelip sizi kurtarmasını bekleyebilirsiniz. Kendinizi içine kapatmak için yeni kafesler örmeniz beni ilgilendirmez. Benim tek istediğim insanların mutlak ve koşulsuz bir özgürlüğe ulaşmalarına yardımcı olmaktır."

(Jidu Krishnamurti)

Krishnamurti
Yani bilginin her yerde zaten mevcut olduğunu, insanların bilgiden nasibini alması için zihnindeki koşullanmaları, önyargıları bertaraf etmek üzere yoğunlaşması gerektiğini, insanın doğru, sarsılmaz olarak kabul ettiği tüm belleğini ortadan kaldırması gerektiğini savunur

Burada size bir şey öğretilmiyor. Burada öğretmen ya da öğrenci yok, guru yok. Çünkü kişi, bir başkasının ışığı ile değil, kendi ışığı ile yürümeli. Bir başkasının ışığı ile yürürseniz bu sizi sadece karanlığa götürür.

der
ve buna benzer bir derneği feshetmiştir-yoketmiştir-köklerini kazımıştır
hikaye bu!

adenizcardak dedi ki...

sana hep güvendim, söylediklerine de...
belki belli edememiş olabilirim. bu da bu ekran nedeniyle olabilir. sonuçta hepimiz farklı yetilere sahibiz farkında olalım ya da olmayalım... bu ekran yüreğini görmeme engel değil, çabanı ve gerçekleri aktarmadaki inanç ve kararlılığını. bunu seviyorum.
gerçeğe farklı yollardan gidilir, evet. ancak bu yollar bazen kesişir ve gerçeğe farklı yoldan giden biri ile karşılaşabiliriz. bu da bize farklı bakış açıları sunar ve deriz ki: hmm demek doğru yoldayım <3 yalnızım sanıyordum ama farklı bir yoldan gerçeğe giden/gitmeye çalışan benim gibi başka bir deli var <3 bu bize cesaret verir. hepimizin ışığı var ancak bazımız farketmiyor ya da geç farkediyor. şöyle düşünüyorum, bir mumu yakan başka bir mumun ya da kibritin alevidir. mumun yanması ve ışık vermesi için bu aleve ihtiyacı var <3
seni çok ama çok seviyorum varım, iyi ki varsın

isiklidusler dedi ki...

bu diil-
-di

pekii

adenizcardak dedi ki...

:-(

isiklidusler dedi ki...

tebliğ celsesi yanlış-tebliğ yok-olur mu?

adenizcardak dedi ki...

tamamdır varım <3
tebliğ yok

isiklidusler dedi ki...

saati dokuz sanmasam ve dokuzmuş gibi yazmasam

tebliğ -tebliğ eden bir tebliğgatçı ve tebligatçı

kişiler kendilerine tebliğ -de bulunur- eder;
kendinize tebliğ etmeyin-özgür olun-tebliğlerden özgür olun artık kendi tebliğ-gat-larınızdan bile bence de

kasyopya bir tebliğ değil- soru cevap ve kişi sorar

ruhçuluk şudur;
bir trans celsesi örneğin;
kişi transa sokulur hipnoz gibi (düşünün-ağır ya da derin hipnoz dur bu -bir ağırı ya da hipnoozun) ve soru-lar sorulur ve yanıtlar anlınır bunun gibi bi şey bu

bu yolla yapılmıştır sadıklar planı da;

işiler asırlardır ruh çağırma celseleri ve denemeleri yaplar; varlıklar ararlar ve çağırırılar
bi şey öğrenmek için-bi dediğini yaptırmak için ya da güç aramak için; fenomen

bu sonuçlar deneyseldir ve de sorgulanmalıdır da

transta ise kişiye bir varlık davet edilir-bedene aracı varlık;
ya da ruh ve de

kimi çağırdığınız önemli-kimin geldiği ay da gelmediği ve kendinzile konuştğunuz; kiminle konuştuğuınuz önemli;

kimimiz ne kadar konuşursak kiminle yine de çözmez iletişim problemlerini ve de anlayamaz her şeyi denemekle de okumakla da; deneysel oluşu da bunu ifade eder;

sadıklarcılar'a kızgınım ben!
bu şeyleri anlamak istemiyorlar-dır onlardır

dışarıya girebilirmiyimdir ve içeriye çıkabilirmiyimdir -bunun gibi the home-dan bir alıntı


adenizcardak dedi ki...

Kızmakta haklisindir. Konular benim icin cok yeni. Seninle yazistigimdan beri... Yoruyor muyum seni varım?

isiklidusler dedi ki...

80 çaydan sonra-altı duble sonunda
altı duble çay ya da araya sıkıştırılmış iki fener- duble duble kahve ya da
uyku istenci, ve düşü;
uyku uynamıyorsa uyku ne yapsın

yormak?
yormak subjektif

bir zamanlar melatonin denemiştim de;

dışarıya girebilir miyim?

isiklidusler dedi ki...

yapışkan folyo halleder?
herşeyi kaplar ve örter,
biz insanlar herşeyin üzerini başka şeylerle örteriz-güzelleştiririz!
başka desenli şeylerle-güzel şeylerle ve renklerle;
duvar kalıntıları; uzak kalıntıları ve yalnızcıklar ormanın-da ses içi/hiçi


adenizcardak dedi ki...

İster disari gir ister iceri cik... Nasil istersen :-) birisi bana insanlati yormak sana zevk mi veriyor demisti. Sadist olmadigimi biliyorum ama oyle duyumsanmak hos degil. Bakis acisi... İstedikleri kadar folyo ile kapatsinlar merakli yaramaz ! cocuklar parcalar da folyoyi altinda/icinde ne va diye bakarlar <3

isiklidusler dedi ki...

önceden biliyorlar ama o duvarı sevmediler badanaladılar-şu duvarı boya ile yalnızlık ile ve de
hem duvar çıksa ne olacak?
altında duvar bulduk diyelim; bir oda bu!

yalnızlık odası ve yalnız değil gibi düşün-insan başkası olduğunu örmek ister mi?
yüzüme başka bir renk örttüm emsela;
aman saçmalıyorum aldırma- bi anlamı yok ki hiç bi anlamı yok bunların-örtülü şeyleri sevmeyiz- açıktır mecalimiz oysa?

yapışkan folyo bakındım bugün meraktan sadece; bilgisayar masası için -buldum da internette kullanım alanarına felan baktım ilginç bi şey; alıp herşeyi her yeri kaplamak istedim birden videoyu görünce; herşeyi alıp yapmak istiyorum böyle -denemek oynamak değiştirmek felan işte bilirsim- merak ya da can sıkıntısı-eğlencesi işte ya da

sonra birden aklıma çalındı-insanların böyle ce herşeyi değiştirdiği ve kapladığı da-üzerini kapladığı hep başka şeylerle
gibi bir ihtiyaç düşünmesi bu
bazı acıları kaplayamayız değil mi? belki de kaplarız bilmiyorum-üzerini ve de; görmeyiz onu da başka bir renk görürüz sonra eskiyinceye kadar gider işte -bu kötü mü?
zaman nasıl kaplar ve iyileştirir geçiştirir-merak işte
üzerinden zaman geçemsi bir kaplamadır ve bir zamana kaplatma belki;

-uyduruyorum şimdi yanlış anlama söz olsun diye-felsefe olsun diye işte;
bi şey bildiğimden de değil-sandığımdan bu -merak işte
ne güzelde düşünüyorum demeye getiriyorum -getirdim bunları ben;
aslında değil mi? ve nicesi de
aklımı fikrimi oynatyorum ve zıplatıyorum
yerli yerien sarsınca-insanlar böyledir işte bilirsim
zihin matematiği
- bir anlamı yok
öğretse bize keşke herşeyi anlamsız

adenizcardak dedi ki...

Hic de anlamsiz degil. Seninle konusmak cok guzel ve yeni yeni kapilar aciyor. Bakis acisi gelistiriyorum. Seni seviyorum varim :-) mesela simdi sunu dusundum zaman yaralari iyilestirmiyor ustunu ortuyor sadece. Ayni zaman kullan veya kullanmal bir esyani eskitebiliyor...

isiklidusler dedi ki...

eskimeyen eşyalar;
kullanılmayanlar daha erken eskir mi?
kulanılmayan ev çabuk dökülür
ve metalde de vardır bu paslanır kullanılmazsa;
deri de de varmış yazmıştım sanırım ben bunu bi açıklama için kullanmıştım denemiştim

adenizcardak dedi ki...

Evet :-(

Yorum Gönder