6 Ağustos 2015 Perşembe

parçalı düşünme eskizleri-baloncukları


işin doğası ilginçtir
sonra anılar bütünlükleri canlanır
ve ses seni bekler
-

gözlerinize bakıyorum- ağmanlı
vurutuk bir akın-ç
bana bakan bir değirme
dağılgan bir uğur ve ruh saçı
bakış aşağı bükülüp sonra bana yöneliyor (bakış aşağı bükülen yalnızlık ya da)
duru bir ten -burma tuzu
-

sadece gözlerimi esindirecek bir ten şarkısı
bir buğurmanlı bakış dudağı
-

mesela onun şarkısı/şarkıları beyazdır
düşlemleri uğurlu
-

bir gülücük açarsa kağıt evlerde yanar-
bir gülücük uçarsa-? soru bu!
-

-burulma bir akşamın şarkısıdır/yalnızlığıdır ya da

-aynı şeyleri vermeyen vermeyiş-

-içi başka dışı başka şarkılar

-yeşile yatmış-uzanmış salıncak


-yeşilin üstü kelebek


-yeşile çalan yalnızlık


- parmağın çizdiği düş ekseni

-

özgürlük bana koşuyor- özgürlük bana doğru koşuyor
eve gidiyorum ve ev bana doğru geliyor
tüm evlere -ben- gidiyorum-tüm evler bana geliyor
ayakları havada koşan yalnızlık
kırmızı bir yalnız-lık -tüneli (kırmızı bir aşk türedi yalnızlık-tan)
tüm evlerden şiir topladım
-

-toplama kampları ve akıl defterleri
kaçmanın yarışı /toplanma-toplanma yarışları ya da
-

-özgür brir gezgin şarkılar atarak naralar söylüyor
tam oradan geçen bir yalnız gülüyor bu olaylara!

- şarkı doğururken nefret uykudadır sadece!

gece başkanı
-

yaşam bana doğru aktığında ve yaşam beni kendiyle ve yaşamla doldurduğunda

 - ben duygulanımlarmın-duygularımın aşığıyım;

-gecenin akışı beni sele götürdü-durgun bir sel

+ bana zorunluluklardan bahsetmeyin

- anı demetleri tarihe savruluyor

- mor bir uçurumdur

- uyku gibi bir şeyin içinde yarı uykuluyum-hülyalıyım, bir düş bulutu sadece bu- bazen ağrı veren

- bakışları alıp götüren bir soru

- düşünce parçaları savruluyor-düşünceler beni içine çekiyor;

-
sepya bir resim/ftograf beni tonluyor ve içine çekiyor; orada rüzgar olup savruluyorum ve o resimde esiyorum hüzünlüce -bir şarkı arıyorum kendimde-bestesi kendimden yapılmış

+ mesela diyen kelebek

+ uçurum evleri

-şiir yazamıyorum -ki-! demek bir şiir yazma çeşidi değildir!
şiir düşleyemiyorum ki demek? bu nasıl soru!

0 yorum:

Yorum Gönder