12 Kasım 2013 Salı

İzlemek, izlememek



Mümkün olduğunca haber izlemiyorum ya da okumuyorum ya da göz ucuyla düşünce ucuyla bakıyorum ki haberler haber değilde memlekette zaten bundan da öte gerçekten allak bullak ediyor kafamı;

Haiyan kasırgasını bi kaç gün önce haberlerde duymuştum, Dünyanın 3.büyük kasırgası diyordu ve 325 km hıza eriştiğini belirtiyorlardı, bugün ise dünyanın en büyük kasırgası olduğu ve 385 km hıza ulaştığı ve 600 km genişliği olduğunu belirten başka bi haber izledim, Yine Hıtvatistan da 225 km yi bula bi rüzgar vardı haberlerde, Yine Avrupa da bu hafta esen başka rüzgarla ilgili de bi haber okumuştum, Her neyse bu artan felaketler vb. bunlar kişisel gündemimiz zaten de bunlar dikkatimi çekti ama gerçekten bundan daha fazla dikkatimi çeken farklı bi şeydi, Star haber şu anda da izlemeye devam ederken gerçek bi psikopati derlemesi ve insanlar çıldırıyor mu dedirten bi haber silsilesi, Şunu merak ediyorum ve şunun için yazdım; Ben genel olarak düzenli izlemediğim için mi böyle hissettim gerçekten artan bi çılgınlık ve daha fazla dengesizlik mi var gerçekten?

0 yorum:

Yorum Gönder