9 Mayıs 2013 Perşembe

Uçsuzdan gelir ses

Gelir ki gelir,
Gelişlere gider,
Gidişlere döner
Dön ki dön,
Dön aşkı aşkta
O aşk ı aşkta ben benin;

----------------

Önce martılar vardı,
Zamana salındı kuşlar,
O en çok, kuşlar,
Kan kuşu, kan kanatlı
Yetingeç bir martı zaman,

--------------------

Unutulan ezginin sesi çığlık,
Tonlaması çıkmayan
Ses çıkardığını düşünene bebek,
İçinden devindirdikleri başka,
Dışarıdan duyulan başka
Bunun gibi,

-------------

Şarkı kaçtı,
Rüzgar oldu,
Rüzgar uçtu
Kum yağdı
Kum, cam tanesi gibi küçük köşeli kristalimsi taş ve kristal
Taşlar gezdi
Taş yağdı, (gök-ten)
Yağgın kristal
Gök tenli gök

---------------

Ses sus,
Sesin çıkmasın
Seni dinlemek istiyorum
Ama en çokta yağmuru
Özlemek
Özlemaşktan kaba özlemdüş yağdı,
Düşaşk parkı

-----------------

Gecenin tadı,
Bilindik yönler gibi bilindik tatlar var,
Acı, ekşi, tatlı buruk gibi
Bu tatlardan karma yapalım
Kökünde, özünde bi kaç bilindik tat
Ve onun karıştığı su gibi bir zemin
Gecenin tadı ve aroması ışıksızlık, kar anlık
Gökteki yıldız delikleri,
Arkaları ışık dolu,
Göğü delmiş ışkın ışkın parlak ışıklar
Ben böyle düşünüyorum,
Tadı tat katılmış, şeker katılmış gibi oluyor,
Ama bu yapay bi tatta sayılmaz,
En çok böyle güzel , denedim,
Başka söz söylersem, gece su

--------------

Eksikten tamamlanır,
Almak için eksilmek
Eksiden tamalanır artı
Artmak için eksil

Yer açtın yerinde yere
Bakışın tazelensinde gör,
Aynı bakarsan aynı görürsün
Görmektir iş, görmekte marifet,
Bu algı, bakış sadece iş

---------------

0 yorum:

Yorum Gönder