3 Mayıs 2013 Cuma

Ki,

 Ki, Umut alınıp satılmazmış;

Ki, Umut alınıp satılmazmış;
Ki maviler maviymiş
Ki say ki öyleymiş
Sayki yağmur yağmış
sayki böyle ıslanmış
düş yıkanmış
bu boyalı yağmurda
boyalı dedimse (renginden)
renkli ama boyamayan bu yağmurda
ki maviler döşenmiş
ki soğuklar soğumuş
aşkından aşkı aşkta

---------------------

Her şeyin ben olduğu bende ,bende bendim ama oysa neydi doğru soru ve doğru cevap neydi?

----------------------

Ben aşkı aşkta, ben delilikte ben benim
Ben benim ki ben benim
--------------------

Ki dingindim ben

------------------------

İçimin içindeki içim,
Benim ben olmayışımda ki ben/benler

Çiçek dediğimiz şey koca bitkide baharın açan bir tohum demeti, ki onun adıyla anılır koca bitki, işte böyle içimin içindeki içim tohumlan,çiçeklen,çeçeklen,açkalan,ıçkalan, açıklan

Senini temiz ve berrak adınla anılayım;

------------------------------

ışkalayan bir mızrak gibi olacak ,,,, buraya tam işte buraya ,,,


----------

(Anlatamayışlar, kendine bile ama yine de yazışlar ya da deneyişler ya da öylesine bi gün gelip bakarız o gün nasıl görüyoruz deyişleri ya da kendini satışlar egolar bilmeme daha neler neler)

Kavrayış sözden ötedir,

(Saf deriz kimimize o , ona iyi bakın derinliğini görmez sizin gibi, siyasi değildir düşünüşleri ve sözleri bir çocuk gibi öylece sarfeder sözleri, düşünün o sizden az mı bilir, neden sizin gibi ifade edemez dünyanızda kendini, ki onun sığ olduğunu saf olduğunu ya da olgunlaşmadığını düşünürsünüz, dünya gerçeklerini görmediğini yorumlayamadığını ya da zor yaşayacağını, o sizden az mı bilir sizin dünyanızla mı ilgilenmez, Küçük müdür dünyası, anlatamaz mı? Anlattığı kadar mı hisseder, Gerçekten ve gerçekten ama gerçekten size söze dökebildiği kadar mı duygusal ve duyusal perspektifi,)

Saflık, arılıktır, özlüktür,

O hem vardır hem yoktur ve ne vardır ne yoktur,

Varolan da, tüm varolan da, hem vardır hem yoktur, Yokluk varlık içinde (hal) tanımlanmıştır, yani varlık, içinde tanımlanmak için tanımladığı yokluku kapsar , (karşıtlık kurulmazsa, mutlak salt öze atıfta, Ki aynı anda ve zamanda zıttıdır, zamansızlıkta ve mekansızlıkta zıtlık yoktur) Yoklukta onun içinde bir tanımdır, varlıksızlık ve yokluksuzluk tanımlamasızlık ve tanımsızlık içinde olan özdür ona ne ad verirseniz verin o sizsiniz ve sizden ayrı değildir ayrı olamaz ve ayrımlanamaz, yokluk, yok olanlık/olmayanlık değil, Varlık ve olanlık içinde olmayan(lık) betimlenemez, tanımlanamaz, Bu bitmektir ve sonluluktur, sonsuzluk karşıtlığıdır bu karşıtlık kurulamaz;

Yokluk içinde yokluk var değil yoktur,

((Cass, herkes nedenini ve nasılını bilirse var ve yok edebilire atıf)-Bu anlam kavranamadı, çünkü yok ebeilirlik tanımlamama hali ve ya da benzeri bu durumda varlık var görünemez, olmazlık olur)

Bilerek farkındalıkla öncesinde ve sonrasında yarattın (oldun, olmaya devam ettin, devam etmeye devam ediyorsun ama içinde ve dışında döngü ile) ve yaratıyorsun her an yeniden ve yeniden, bu böyledir, böyle oluşu doğasıdır, Hata, kusur, eksilme, sapma, bilmeme, öngörmeme, farkında olmama yanılgısı yoktur, Her an olarak olur, (oldurularak olur karşıtı ve yakını ki içinde ve dışında oldurulur) öngörülerek ve bilinerek olur ve yaşanır, Tüm sonuçlar ve tüm bilinmeyenler öngörülmüştür ( ki öngörülebilirlik öngörülmüştür, mutlak olağanlık doğası) bilinirlik sınırındadır farkındalık içinde ya da dışında anda an kapsama alanı olarak biliştedir (bilişin kapsama alanındadır yakını)            

--------------------------------

Yani aydınlanma süreğen değildi, süreğen değildi aydınlanma, ki o (süreğen olan) aydınlanma değil farkındalıktı, Farkındalıkın kendisi de değil, olmuşluk, olabilirlik, deneyimlemişlik ve yeniden deneyimleyebilirlik, aşabilirlik, öteleyebilirlik bilgisi ve bu biliş farkındalığı süreğen ve hafıza, Farkındalıkın kendisi süreğen sürdürülebilir olmasa da; öyle bakmışlığın öyle görmüşlüğün öyle hissetmişliğin anlamış ve yaşamışlığın bilgisi ve onun bilgisi ve hafızası süreğen,

Bilgi süreğen ve taşınan bilgi, Bilgi taşımak aydınlanma taşımaktan kolay olabilir, Bu aydınlatılmış (büyük) bir feneri taşımak yerine fener kurabilmenin bilgisini taşımak yakınıdır, O kurulur, Kurulurda kurulur, Tüm bunlar kendiliğinden olur,

Neden şimdi yanmıyorum diyorsan, Harekete duyarlı aydınlatıcıları düşün, Onlar zamanı geldiğinde kendiliğinden yanarlar (aydınlatırlar), Sürekli yüksek bilişli ve farkındalıklı bir aydınlanma deneyimi bilişini ve farkındalığını sürdürmek belki enerji savurganlığıdır ve hayata denge ile tutunmak ve aydınlatılacak obje hareketi ile yanışa geçmek enerji tasarrufudur belki ve belki de dinlenmen gerekiyordur biraz, Neden diyorsan her şey dinlenir ve dinler kendini özümser, ya da mucize arıyorsan ya da eskilerin bilişini yani onları edinemediğini ya da bir ışık görüp sürdüremediğini düşünüyorsan sanırım ki ama içinde bilirim ki yanılıyorsun, Yanmak vakti yanarız, Yangın olur biz yangına gideriz, Sen o sun;

Bunu şöyle betimleyelim, uyku- uyumak ve uyanıklık birbirini takip eder, Daha uyanık bir uykuyu tercih edebilir ve deneyimleyebilirsin ama uykuya direnirsen yorulursun bu farkındalıktır, Burada uyanıklık günümüz aydınlanması ve uyanış deneyimini anlatmak için betimlendi, Uyanışı sürdüremediğini düşünebilirsin bu uyanıştan uykuya daldığın anlamına gelmez, Uyanıklık bilinmiştir, Rüyadan uyanılmıştır, Zamanla betimlenmez, Bir düşteyim kalk der gibi kendine , Bir düş içinden uyanın sevgililer der gibi Ple, İşte böyle seslenir sana sabahı bir güzel ezgi, Kulağına fısıldar ve biter uyku; Ki anlatamadı satırların eksik anlattı, Yazışlar atlas olsa coğrafyası yok anlamın;

----------------------------

Ki,
Ki, Umut alınıp satılmazmış;
Ki, oradan gördüm,
(dediğimin anlamını)
Ki, anlam bağımsızmış, biçimsiz bir nesne gibi, tanımlanamazlıkta biçim boyayıp kapsanan biçimlenen bir alan gibi anlamlandırma, birinin yakaladığını diğerinin yakalayamaması tamca olmasada daha doğrusu birinin düşlediğini diğerinin düşleyememesi, her düşün imgesinin başka olması gibi her anlam bir başka biçimsiz

Biçimsizlik biçimi unutulmuş bir biçimdir (dışında tanımlanamaz), ki bunun dışında kapsanabilip biçiminin resmedilebilmesi gerekir, ki içinde biçim beliren alan biçimsizse biçimsizlikse o, onun öz niteliğidir (tanım içinde), Bunun dışında onun biçimsizliği anda biçime bağlı olmaksızın değişkenlik, biçime ihtiyaç duymazlık, biçim olarak tarif edilmezlikte olabilir

--------------------

Sen çiçek açmamışsan da bir çiçeksin,

Neden,

Çiçekçi deriz bitkiciye
Ki, o çiçek değil bitki satar, Çiçekçi değil bitkicidir,
Evde yada hernerdeyse orda üzerinde belki çiçek bile olmayan ya da belli belirsiz küçük bir çiçeği olan bitkiye bile çiçek denir onun adı çiçektir,

Ve sen çiçek açmamışsan da bir çiçeksin,

Zor iklimlerde büyütülüyorsan, sulanmıyorsan, ilgi sevgi görmüyorsan (kendinden kendine sakındığın müstesna)

Sen ki,
Sen sensin unutma,
Bu sözlerim sana,
Sana ki unutma,
Ki aklında tut,
En umutsuz en karamsar anında hatırla bu sana kendinden satırlarını,
Sen bir çiçeksin,
Ben bir çiçeğim

Ve açarım baharda,
İlgi ile büyürüm,
Bilgi ile büyürüm,
SEVGİ ile büyürüm
Ben kendimi büyütmem, (soldurulmuşsam kendimde kabahat kusur aramam, iklim böyle)
Kendimi büyütmem kendim kadar
Çünkü bir iklimim var benim,
Ben, benim içinde, bizim içinde, ben benim,
Benim iklimim bizdir,
İklime uyum sağlarım
Kardelenim bazen de evet ama
Vakitsiz ve yersiz açıp ezdirmem kendimi,
Açabilirliğimi, doğabilirliğimi gördüm, açtım, doğdum, uyandım, sıyrıldım, seyreldim,
 ayraldım,
Açmanın doğmanın uyanmanın bilgisini edindim, (Farkındalıkta deneyimledim, çiçek dökmek solmak tohumumu köreltmes, eksiltmez)
Deneyimledim,
Özümledim, özümsedim,
Öğrendim,
Özledim,
Tohumladım,
Saçarım, (Gün gelirde, gün gelir hali)
Saçarım sularlarsa
Saçarım baharlarlarsa,
Saçarım rüzgarlarlarsa,
Bunlar birlik işidir, bizlik işidir, açarım bizliklerlerse, gruplarlarsa, (ki larlalayan larlalarla)
Bir çiçekle bahar olmaz
Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü (Beyaz = ışık sevgi dili ve söylemi, ) (sonunda şifayı...)
Beni dinle iyi yaz
Defteri kalemi al iyi yaz

(Özüm tohumum bilgisindedir ki o bilgi yok olmaz, Bin yıllar ve asırlar boyu o bilgiyi saklayacak kabuklandım ki ruh salgın gecelerde kabuklandı, Ruh ayazda kabuklandı)

Gün gelir
Gün gelir
Gün gelir

Ki

Gün gelir, gelir olur, gelir

Ki

Öyledir

----------------

Ben içinde kendinde ben arıyorsun,
Çiçek tarlasında çiçeksin,

Bir harman özüt hasat,
Bir dem bal o özütten hasat,
Bin bir çeşnili polenli

Ki kendin bal isen kendini hasat et,
Anladın mı?
Bal ile bal ol,
Balda bal,
Bala bal, renk tat, koku, doku, kendi özütünle, kıvamınla esininle,
Bin kokudan seçilsin kokun ama bin kokuya da karışsın özün özütün,

Arı isen işçi isen bal yap, türlü değişik çiçekten
Ki çiçek isen özüt sun kokundan
Esinde iş kadar değerlidir,
Esin düşünüş ve doğal ile varoluş ki o özütte değerlidir


-------------------

0 yorum:

Yorum Gönder