23 Mayıs 2013 Perşembe

Ben bir mülteciyim

Ben bir mülteciyim (sığınmacıyım, kendi yüreğimde (korunan,(yüreğimce)), kendi yüreğine sığınan) GÜÇ     
                 
kendi yüreğimden başka sığınacak yerim yok yurdum yok
burda savaş çıksa bile ölen yok
yüreğimde yaşıyorum
(esir değil kul hiç değil)

kendimde yaşıyorum

burda aslında sınır yok
kazanmak kaybetmek yok
bu yüzden daha büyük güç yok

artık eminim
herşey içimde filizlenip,
istersem büyüyor, bakmazsam çürüyor

aşil topuğum aşktı
başka yüreklerde mutlu olmadım, yaşayamadım
oysa içimde ne ok var ne de atan
ne yön ne arka ön
ister yaşa ister sön

tüm hayallerin sonsuzluğa ve sona erebildiği yerdeyim
tüm niyetlerin bedenleri varmışçasına görülebildiği bir yerdeyim
tüm kitapların arasında kurutulup saklanan anılarla dolu bir yerdeyim
tüm sözcüklerin cümlelerden kurtulmuş gibi incitmeden özgür kalabildiği yerdeyim

ben bir mülteciyim
yüreğimde yaşıyorum

(esir değil kul hiç değil)

Şebnem Ferah

0 yorum:

Yorum Gönder