12 Haziran 2012 Salı

Sen değerlisin


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR

Ve ayrıca blog geçmişindeki bu yazımların bir kısmı blog başına gönderiliyor, biz taslağa çekerken aradaki yerlerinden tekrar bloga gireceğini düşünmüştük ve tüm içerik bu şekilde yönlenirse tekrar taslak alabiliriz çünkü genel tema içerisinde bu metinler için giriş uygun olmayacaktır, üzgünüz,,,

------------------------------


Şimdi tüm neşemle kendi titreşimimi ifade etmeyi deneyeceğim

Salıvermem gereken yüklerim var kalbimin üzerinde bekliyorlar. Bizi atabilirsin diyorlar. Gevşiyorum. Yüzümü döküyorum. Kendimi kendi tireşimime bırakıyorum. Seviliyorum. Değerliyim. Biliyorum ki, kendimi bazen değersiz ve incinmiş hissettiğim oluyor. Ama öğreniyorum kendimden ne kadar değerli olduğumu yeniden. Tüm bu ben, ben değilim. Kendim gibi olmayan titreşimler taşıyorum biliyorum. Onları dönüştürüyorum. Kendimi salıveriyorum. Kendime. Sonsuz neşe ve güvenle. Kendi sesimden kendi titreşimimden kendimi tutacak bir renkli dalga yatağı yaptım şimdi. Kendimi geriye doğru bırakıyorum. Ve kendimi tutuyorum. Önce tutuyorum kendimi yavaşça bırakıyorum sonra güvenle yeniden. Eğlenceli geliyor ve yeniden kendimle oynamaya başlıyorum. Kendimle eğlenmeye devam ediyorum.

Ben değerliyim ve kendime değer vermeyi öğreniyorum
İşte şimdi tam kendimim
İşte şimdi tam o şimdideyim
Ben değerliyim

Neden kendini incitiyorsun, sen değerlisin
İşte bak söylüyorum
Sen bunu hissedinceye dek
Söylüyorum

Sen değerlisin

Şimdi hissettiğin bu duyguyu belki sürekli taşıyamayabilirsin
Ama öğreneceksin
Kendini öz değerlerinle yeniden değerlediğinde
Öz be öz değerlisin


0 yorum:

Yorum Gönder