19 Haziran 2012 Salı

Sevgiyi Yeniden ve Yeniden Anlatmayı Denemek


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR

Ve ayrıca blog geçmişindeki bu yazımların bir kısmı blog başına gönderiliyor, biz taslağa çekerken aradaki yerlerinden tekrar bloga gireceğini düşünmüştük ve tüm içerik bu şekilde yönlenirse tekrar taslak alabiliriz çünkü genel tema içerisinde bu metinler için giriş uygun olmayacaktır, üzgünüz,,,

-------------------------


Sevgi sana bir yoldur kendinden. İçinden geçtiğin. İçinden aktığın.

Sahi sevginin imgesi var mı senin düşünde. Her şeyi kapsıyor demek ben de öyle düşünmüştüm. Rengi var mı sahi. Ben pembeyi tercih ederdim. Ve hafif tatlı ve berrak bir gülümseme duyuşu eklerdim ona. Sevgi derdim kocaman ve en neşemide eklerdim ona. Tekrar sevgi derdim kocaman ve parıltılar da eklerdim ona. Sonra yine sevgi sevgi  sevgi derdim onun içini boşaltır ve tekrar doldururdum yeni ve parlak olurdu sevgi-m.
Sevgi derken tazelerdim anı. Yağardım her şeye bilmediğim bin bir şekilde. Sevgi derken yağmura yürürdüm. İçimden nehirler akardı. Sevgi derken uçmaktan öte düş düşlerdim. Sevgi derken önce tatlı bir neşe sonra derin bir bilmelik sonra tüylerimi diken diken eden bir yankı, sonra berrak gülüşler ve sonra uçsuz bucaksız bilinmez bir düşün kanatları olurdum. Sevgi derken tam kalbimin göğsümün orada bir ateş tutuşurdu ve sevgi derken o ateş sönmezdi. Dilim sözüm sustuğunda bir imge yapardım ona kendiliğinden kalp atışları gibi sevgi atışları olurdu tam göğsümde ve tüm bu ve daha nice sayamadığım ve daha nice senin içine kattığın ve senden duyumsadığımla birlikte harman olmuş bu okyanusa dalardım. Çağırırdım onu, adını çağırırdım. Ben anlatamıyorum sen kendini anlat bana derdim. Sözlerim senden küçük içime doluşların ve sığmayışlarından küçüğüm ben derdim. Sevgi benden sığma derdim. Varılmamış okyanus varılmamış bırakma derdim. İçinde bulunmadığın tek bir tane kalmasın derdim.

Burdada biraz kıstık. EKK

0 yorum:

Yorum Gönder