29 Haziran 2014 Pazar

boşluğun içindeki hiç kadar

kırgınlık
kalp üzüntüsü
hiç
anlamsızlık

boşluğun yaptığı şaka

götürüldüğüm yer
götürmüyorum kendimi
alıp varlığımın varlığına
yokluğumun yokluğuna

bırakmıyorum kendi karamsarlığımı
iyimserliğe inanmıyorum
mutluluğa inanmıyorum
ben inanmıyorum
paylaşmaya inanmıyorum

o kadar üzdü ki bu dünya beni
o kadar anlamadım ki
o kadar acımasız ki
bi mutluluk olsa ben ona bilmiyorum ne derim/yaparım
mutluluk üzgünlüklerin içinde yaşayamaz, yaşayabilir mi?
anlamlı mı bu?

orada mavi bi ülke varmış,
ben inanmıyorum buna/ ona
hem gitsem bile oraya
ve hem gitsem/görsem bile ve bambaşka olsa her şey
ben inanmam ona

beni ben yapan bu şey
bu sarsıntı
neden?

içinde durduğum bu şey
içinde durduğum bu hal
beni onda mutlu yapan ne
beni ona ait hissettiren ne
hiç bi yere gitmemek kadar
düşlerimin sesleri olsa

yeni bir olmak istemiyorum
bambaşka olmak istemiyorum
mutluluk ya da neşe istemiyorum
bana ait değiller gibi onlar
burada herşey güzel, böyle, böylece,
ben benim-yeterim kendime, öylece;
beni yalnızlığımla

bir şaka,
büyük bir şaka,
büyük bir şaka gibi,
bi yerlerdne birileri çıksa,
çıksa her şey öylece belki kalırım öyle;
yoksa tüm bu şeyler gerçekse
çokçok, çok yavan her şey; anlamsız
bu ciddiyetin üzerine varlığım esen/mutluluk bulmayacak
bi çocuk olmanın/ yeni bi çocuk olmanın bile anlamı yok
ben ne kadar büyüdüm böyle
ben neden büyüdüm böyle

başkaları yaşamayınca bi şeyleri anlamı yok
paylaşılmayan ama gerçekten paylaşılmayan/paylaşılmayan-bölüşülemeyen bi şeyin hiç bir anlamı yok;
yalnız hissedilen şeyler,benin içidne yitip gitmiş gibi

ben kendimin içinden çıkmak istiyorum
ben kendmini içinden çıkmak istiyorum sanki,
bırakıp gitmek öylece kendimi
terketmek
ne hali varsa görsün


seslerden yapma kanatlar

öylece yalnızım
ama adı büyük
gerçek bir umut var mı?
gerçek bir coşku
bambaşkayı bambaşka yapan,
her şeyi bilmiyorum işte birden yeni-anlamlı coşkulu ve belki de yaşanablir-katlanabilir yapan;
coşkunun bi anlamı var mı?
şu an hiç bi anlam ifade etmiyor bana,
gelse öylece elimin tersiyle iteceğim,
hüzne boğulmak hüzne diyeceğim;
bi daha hiç gelemediğinde hüzün, gelmeyecek olduğunda;
adı da coşku olmayan şey

ben sarsıntısı
hiç uykusu

çatlayan boşluk
dağılan bu şeyler

0 yorum:

Yorum Gönder