29 Haziran 2014 Pazar

boşluğun dışında


boşluğun üstüne
öylece çıksam
öylece otursam
boşluğun üstüne

boşluğun dışına öylece çıksam
öylece boşluğun dışında olsam

dışımdaki dış-hiç, içimdeki boşluk

boşluk olmayan bi yer, ya da boşluk dışı
dış

ötesi
adı ötesi olmayan bi yer
kaçmak kaçmak kaçmak

--

yokluk denen bir uçurum mu var varlığın dışında;
gidip ordan atlanıyor mu?
gidip ordan özgürce atlanıyor mu?
gidip ordan özgürce atlanıyor mu yokluğa?

yokluğa atlasam
ne kadar düşerim
kaç yıl düşerim
kaç zaman düşerim
ne kadar

unutulmanın dinginliği bulur mu beni?
unutmanın martılığı?

varlık yokluğun altında mı?
yokluğun içi var mı?
yokluğun kendi içi var mı?
yokluğun içi beni sarar mı?
yokluğun kendi içi var mı, yok olan, yok olunan? olunmayan
varlık döşek mi yokluğa

varlığa mı düşerim,
yokluğa atlasam, yokluktan atlasam

yokluğa atlasam
yok kadar
olmamış kadar olur muyum?

benim olmadığım bi yer mi aradım ben?
yalnız olduğum mu?
yalnız olmadığım mı? yalnız hisestmediğim mi?
boşlukların içi bana dar geldi ise boşluk ne kadar
sonsuzluk ne kadar
neden bana yetmiyor bunca olmak?

0 yorum:

Yorum Gönder