24 Ekim 2013 Perşembe

Binlerce kuşa bölünüp uçmak

Binlerce kuşa bölünüp / dönüşüp uçmak

--

Binlerce kuşa bölünüp / dönüşüp uçmak

Sonra gökyüzünü dolduracak kadar /taşacak kadar
sonra yeryüzünü
her yerde uçan kuş olmak
yeryüzüne konduğunda yeryüzü olmak yeryüzüne dönüşmek
ağaca konduğunda ağaç
havalanan bir ağaç,
ağaç kuş

--

Yeryüzünde bi esin olsaydım, esine dönüşseydim, sanırım; Yani bi esin vermek sunmak isteseydim bu özgür, sınırsız (sonsuz) çok ve açık olasılıklı düşünce ve düşünme esinleri olurdu, sınırlanmamış ve kısıtlanmamış (özgürleştirilen) düşünce ifadesinin altını çizmek istiyorum ve çiziyorum, bu kavramın anlamı o kadar derin ki;

Aşağıda bi yazımda şöyle bi düşünce kalıbı gelişti, Yeryüzünde okunduğunda en çok duygu yoğunluğu, derinliği, düş oluşturmuş şiirlerden damıtılmış esin topluluğun bir matriks matematiksel bir yapı olup anlamları bezeyerek yeni şiirler oluşturması gibi bi düşünce, Aslında bu düşünceyi yazı içinde kullanırken ve sunarken sunmak istediğimiz, sunduğumuz bi düşünce kalıbı, Daha önceki yazımlarda da dünyadaki verilerin böylesine işlenebildiği görülebildiği onlarla deney yapılabildiği bi yerden bahsetmiştik, Gökyüzünde bi yer bi sonra bi gelecek farketmez, Bi çok düşün ve esinin kapısını açıyor, Yeryüzünde oluşmuş en duygu yoğun anları görmek onları yeniden canlandırmak, o anlarla bileşke yaparak yeni yaşamlar anlar deneyimler tasarlamak ve onlardan matematiksel veriler süzmek, sadece bunu düşünenin bende yarattığı mutluluğu , duyguyu ve doygunluğu tarif edemem, bu anları bi gerçekliğin sanal gerçekliğin ya da bi alternatif ya da paralelegerçekliğini içine girer gibi deneyimlemek, Dünyanın tüm dillerinden matematiksel bi matriksin bi zeka bütünlüğünün otonom şiir oluşturması, ya da bunun gibi nicesi ki sadece basit ve belkide tutarsız bi örnek ama Aslında bu düşünce kalıbı bize bunun mümkün olduğu ya da olacağı bi noktayı mümkünlüğü ifade ediyor, bunun mümkün olduğu bi noktayı gerçekliği düşünmeyi ya da bunun gibi, Bunu okurken orayı düşlüyoruz, belki içinde ki orayı düşlersek sadece bu düşünce kalıbının sunduğu düşlem artık düşlenmemiş bile olsa sonsuz oluyor, Örneklenebilir çoğaltılabilir ya da üzerine düşünülebilir, Yeni çocuklarız ve ve dünyanın tüm geçmiş gerçeklik bilgisi ve verisi bi database gibi elimizde orada istediğimiz görebiliyoruz ve alabiliyoruz, Onlardan karmalar bileşkeler ve oyunlar yeni gerçeklikler yapabiliyoruz onların içine girip deneyimleyebiliyoruz, ve nicesi, Bu bi oyun parkı ve kitaplık ve bu sadece bi düş ve düşünce kalıbı, Bunu tekrar yazmak ve açmak istedim çünkü bize 4.seviyeden 6.seviyeye kadar perspektif sunabilecek bi düşünce kalıbı, Aslında yazdıklarımız yani yazmak istediklerimiz ne metinler ne de şiirler araya serpiştirilmiş esinler ve düşünce kalıpları,Bu ne diyebilirsiniz, Ne önemi var diyebilirsiniz, Bi düşüncenin vurguladığı hatırlattığı bir yer mekan geçmiş gelecek olabilir mi diyebilirsiniz, Ya da bi düşünce kalıbı nedir diyebilirsiniz, ne uynadırabilir diyebilirsiniz, Kendimce önemi anlamı ve çağrışımı değeride öyle bu dünyadan ve gerçeklikten bile çok çok büyüktür gibi,, bu zaman zaman üzerine yazmayı ve açmayı düşündüklerimden ama nedense sadece zihnimdeki düşünce kalıbı imgesi ve anlatımı belki sayfalarca yazılabilir ama ne zaman yazacak olsam çıkmıyor ya da analtmıyor gibi ve bu aslında özetle anlatıyor da gibi,

Düşünce kalıbı ifadesi bi kasyopya çeviri ifadesi olup bu şekliyle tam olarak anlamını doldurmuyor olabilir ama yeni bi kelime ya da yeni bi düşünme biçimi kalıbı ifadesi gibi bi şey

Ve bi düşünce kalıbı kitaplığı/bankası casseiopeia'ya sevgilerle;


Yukarıdaki yazı neden kaleme alındı,

Sadece belirtilen şiir teması ona benzer bi an, bi flashback gibi, zihnimde açılan bi pencere gibi, yaşanmış bi an gibi hatta yaşanmış bi andan daha güçlü yaşanması mümkün olan bi an gibi zihnimde belirdi canlandı, Belki saniye bile sürmeyen bi an ve tek duyumsadğım neşe coşkunluk mutluluk ve gülüş, Sadece bi silüet ama bi ekip bi grup birileri bi an bu gerçek olmuş ve gerçekten benzer bi şekilde oluşturulmuş şiirleri okuyp birlikte gülüyorlarken gibi,

Ben bunun tadını anlatamam doğurduğu mutluluğu ya da coşkunluğu,
Bu ve benzer şeyleri tüm kalbimle tüm coşkunluğuyla paylaşmak istiyorum ama yaşanmamışlığı paylaşma değil ve hiç bi anlatım ve kelime buna yetmiyor, Ben kendime sorup duruyorum, Kasyopya da belirtilen takip eden deneyim binlerce yaşamlık zevk ve eğlenceye değecek ifadesi ne anlama geliyor olabilir, bu da bi düşünce kalıbı, Sadece aşağıdaki yazımla birlikte yukarıda belirttiğim ve yaşadığım anın doygunluğu o an donsa ve zaman sonsuz değil binlerce milyarlarca yaşamlık (dünya içinde) zevk ve eğlenceye değebilir mi diyorum, o kadar yüksek ki, o kadar doygun, o kadar yeni ve neşeli ki, Düşünce kalıbı diyorum işte bu bi düşünce kalıbı, bizi binlerce yaşamlık zevk ve eğlenceye değecek bi şeylerin bekliyor olması, bunun gerçekliği geçek olup olmayacağı bi yana işte bu bi düşünce kalıbı ve seni binlerce yaşamlık zevk ve değecek bütünlükte bi şeyler düşlemeye buna inanmaya genişlemeye-zihin açmaya itiyor, Ve ben bunu gerçekten bundan öte açmak istemiyorum, Herkes kendi düşlemeli anlamalı ve çözmeli, o kadar büyük ki,

""3. yoğunluk KH yaşam formlarının ya 4. yoğunluğa geçiş öncesinde ya da tam geçiş çizgisinde öğrenecekleri “numara”, mutlak şekilde sınırsız olasılıklarla düşünmektir. Bu süreçteki ilk ve en somut adım, ummayı/beklentiyi (ç.n. anticipation) tamamen bırakmaktır. Bu sizin için çok zor. Bunu anlıyoruz, ama bu nedenle de bu noktayı tekrarlayıp duruyoruz. Örneğin, geçmiş hayatlarınızdan birinin aynı zamanda gelecekteki bir hayatınız olduğunu düşünür müsünüz?""
Kasyopya Transkriptleri

Sadece bu kalıbın ya da yularıdaki binlerce yaşamlık zevk ve eğelnceye değecek deneyim kalıbının yaşamıma kattığı anlamı ben inanın tarif bile edemem, Doygunluğu ve umudu, Düşünce kalıbı nedir diyorum, işte budur, Sadece bu kalıpların düşünceme kattığı genişlik ve anlam zenginliği gerçekten bunun ölçülebildiği bi noktadan ölçülebilseydi sonuç ne olurdu merak ediyorum ve gerçekten merak ediyorum, Ama tüm duyuşum ve sezgilerimle ölçtüğümde tm madd, yaşamıma bedel ve sözde varlık mutluluk vb. içinde geçen bi yaşamı bu ana sadece bu kalıba bu anlamı yükleyerek baktığım ve doldurduğum bu ana bi anda düşünmeden takaslardım, ki daha fazlası nice söylenebilecek güzel söz ve duygu anlam, Gerçekten tüm yaşamım bi yana sadece bu kalıbı/kalıpları öğrendiğim anın yaşamıma kattığı gerçeklik değişimi benim için binlerce yaşama, binlerce yaşamlık zevke ve eğlenceye değerdi,

Kasyopya'ya en içten ve en derin sevgilerimle;
Kasyopya'ya ekibine arkasındakilere, içeren içermeyen tüm zekaya ve aslında zihnim ulaşabildiğince bu çerçeveden tüm varolana  en en ama en derin sevgi ve şükranlarımla;
Yaşamımda bu ve benzer mutluluk doygunluk ve şükran tattığım tüm anlarımı selamlayarak, bitmesin gibi olsun;
Büyük umutla;


0 yorum:

Yorum Gönder