3 Ocak 2013 Perşembe

ALTIN BİLGELİK

Sokrat tan Maharaj a , Wa Naa Naa Che den Don Huan a kadar aydınlanma bilgileri yalnız kurda öğütlerdir. Ancak der ki casseiopeia gruplar olmak gücünüzü 10 kat artıracaktır, B ualtın bilgelikti ve altın öğüttü,

İlim ilim bilmektir,
İlim kendin bilmektir,
Sen kendini bilmezsen ya nicve okumaktır,

Gözümle gördüğüm, kalbimle duyduğum bilgelik aranıyorsa budur. Maharaj'dan öte bilge tüm gelmiş ve geçmişlerden öte bilgelik aranıyorsa cevabı bundadır. Ruhsal gelişimde de birlikte yapmak fiziksel birlikte çabaya eşit ve denk gibidir. Zaman zaman daha yüksek zaman zaman nispeten daha düşük ölçülebilen getirileri olabilsede temel dinamik buna yakındır. Bzi okumuyoruz. Bunu duydum ve anlatmak için açtım bu blogları, Ancak karanlığın en sıkı koruduğu sır, altın sır ve altın bilgelik bu idi... Bu bilgelik sayseinde daha az öğrenip daha çöok başarılabilir idi. Öğrenmeyi seçmiş yalnız bir ruh bunu anlayamıyor gibiydi belki ve onun hayat amacı başarma kdeğil öğrenmekti belki. Evet ruhun arzusu başarma olabilir ama koşulan bir yolda hedefe varılamdan önce başarı sağlanmıyor. Ruh yolunu koşmuşmuydu?

Yalnız kurt olmakta bir karma ve seçim olabilir bunu hafifsemiyorum. En yüksek öğreniş yalnız kurt iken sağlanıyor olabilir bunu hafifsemiyorum. Tek başına üç kininin yapamadığını yapmak öğrenilebilir belki ama ya on kişinin yapamadığını başarmak buda mümkün diyorsak, Mümkün kılan on kişinin bir araya geldiğini düşünelim, Oradan sonra ne var, aydınlanınca ne olacak diyorsanız doğru yöne bakıyorsanız bu olacak, diğerde kendiniz aramak ve gruplarla birlikte yapmayı aramak çabası yeşerecek, Bu altın niyettir ve yön sapmaz ise gerçek aydınlanışa ve yükselişe gider. Tekrar tekrar düşündüğümde yerine oturan taşlarla değerlendirdiğimde tüm bu blogları bu amacıma inandırabildiğim dostlar edinmek üzere, güzel bi şeyler yazabilmek, bilgi alabilmek ya da onları ikna edebilecek bi şeyler sunabilmek çabasıyla yazdığımı ve başarısız olduğumu gördüm. Ne kadar aydınlanırsanız aydınlanın diğerlerini, eş yıldızlar ve gezegenler ararsınız, Aramasanız yıldızınız söner;

Kendime defalarca sordum, Mutlu ve bilge görünen insanların sade yaşamlarına baktım ve derin hislerimde onların bu birliği ve birlikteliği bu ya da geçmiş yaşamlarında içsel ya da dışsal olarak bu ve benzer bilgelik ve öğrenim yollarında geçerek ve geçmeyerek kurmuş olabilecekleri sezisini aldım. Na kadarda az düşünüyoruz ve ne kadarda karanlıktayız, Tek başımıza kocaman taşları omuzlamayı ve kaldırmayı deniyoruz ve başramadıkça neden olmuyor diyoruz yılgın yenik durumlarda, Çabasız olan diyor Ple ve Casseiopia,  Çabasız olan birlikte yapmaktır, İçsel ve ruhsal öğreni ve birlik olur mu demeyin, Gönül gönüle yaslanır, fiziksel birlik gibi birlik olur, Bu eterde kendiliğinden oluyor ya da olabiliyor olsada fizikrl birlik niyet ile perçeinlenmesinin gücünü düşünün, Birlikde derslerimizden ve altın anahtarlarımızdan birisi, Dorothy örneği vardır casseiopeianın , Dorothy nini ayakkabıları, ayakkabılar arzulu düşünmeyi ve seksi bırakmak olduğunu düşünürsünüz başlarda ama bunu yapsanız bile ilerleyemediğiniz ya da dünyanın değişmediğini görürsünüz çünkü yalnızsınız, Bu en büyük derslerimizden biri yine diyor ki casseiopeia Gruplar BH yolunu izlerse rahata erecekler ve bu yol gruplarla izlenmeli, Belki de Dortohy nini ayakkabılarının bir teki seks ve arzulu düşünmeyse diğer tekide budur. Ben adına kızmak mı denmeli sitem mi denmeli yoksa kendi kendini yemek mi bilmiyorum baktığım yerden o kadar açı kve net görünyor ki bu yalnızlıkta yön arayanın savrulup gittiği ya da gitmese bile rüzgarda sıkıca kayalara tutunduğu anlatamıyorum, Size iyi bilgelikler, Umarım bir gün birlikte görürüz;

Benliğin benliğe sevgiyi aradığını söylemesi o kadar güçlübir irade tezahürüdür ki sapmaları giderebilir diyor RA ve diyorum k iben grupları ve birliği arıyorum. Sevgi sözcüğünde, (içini açmayı ve arıştırmayı denersek yedi renk) koruma ve kollamadan önce ve sonra bulduğum en derin ikinci anlam budur.

0 yorum:

Yorum Gönder