23 Ekim 2015 Cuma

kara ışın -kara ışın demetleri! /kara ateş;


üstüm başım
parçalarım
parçalarımı-parçalarını yırtarak koşuyorum
koşuyorum bir bilinmeze
bir gerçeğe, bir yetiştirmeye

karanlık bir parçalanma ışık bilinmezliği ve süzüşler yol belirsiz yol yok

üstüm başım paramparça dağıtarak koşuyorum
kendimi yırtarak ve parçalayarak soluksuz,
kaybolmş bir taşı yerine koymak ya da hiç bulunmayan bir şeyi olmak 

-bi sır satıcısı olarak en iyi sırları ben satmakla övünemem

kara duvarları yırtarak içinden geçiyorum kendimin aynadan parçaları

yaratıyorum;
karanlıkdan akdanlıklar,

hiç saçtığım bu toprak değişik boylarda hiç;

ışık gözleri ışık saçan ejderhalar!
durun karşıma durun be hey ; sizinle dövüşmeye/övüşmeye geldim- dövüşecek aradım çağında dövüşecek

ışıktan evler dikeceğim!

yeryüzüm
ve gök yüzüm

0 yorum:

Yorum Gönder