10 Ekim 2015 Cumartesi

duruk

değişki

10 yorum:

isiklidusler dedi ki...

notırdam

adenizcardak dedi ki...

Var'ım...

kahvetelvesi dedi ki...

Duruk / değişki ....
Tezat, çelişki .. Anlam muğlak . Niye ki ?

isiklidusler dedi ki...

durku-durgu durma eylemi durma ve bakma -dinleme ve düşenme
düşenme ama düşünme değil

kahvetelvesi dedi ki...

Değişki ?

isiklidusler dedi ki...

düşengen adam ve d-üşenen adam

isiklidusler dedi ki...

değişken değişkin
değişme isteği aslında toparlanma ve aklını başına alım -diyelim
dağılma

değişme durumu fiil olarak

değişim -benim-benim değişimim -benim yapımım
değişke

yapışkan? mesela

çatışkı vardır türetme benzer

isiklidusler dedi ki...

doğanın değişkesi vardır
doğanın değişimi ya da değişkesi deriz ya da değişkisi
değişkisi bir kendi işidir insan katılmamış biz katışmamış değişi-k
lik
durdum ve kendime baktım ben ne yapıyorum -biz- dedim
bir adım ileri ve bi kaç adım geri de

böyle ilerleyemezsin düşsüz-

isiklidusler dedi ki...

durduğun yerde dur;

kahvetelvesi dedi ki...

Durmak ve değişmek tezat değil mi demek istedim .

Yorum Gönder