18 Eylül 2015 Cuma

vaz-gençtim

10 yorum:

adenizcardak dedi ki...

Gençler vazgeçmemeli...

isiklidusler dedi ki...

bu cümle ya da ifade sadece böyle belirdi içime-içimde -öylece ve öylesine de

adenizcardak dedi ki...

öylesine...

adenizcardak dedi ki...

yazıyordum ben de öylesine...
art niyetsiz.
yazanın niyeti artsız da olsa, okuyanların niyetiymiş önemli olan bunu anladım :(
genç bayanların arkadaşça yanaşıp ayar vermelerinden...
genç oldum, ancak o genç bayanlar henüz benim yaşıma gelmediler <3

isiklidusler dedi ki...

yaş-lar?
bilmem ben

isiklidusler dedi ki...

vaz karışık bi kelime soyutlayıp anlamına varamadım alamadım-anlaşamadık
vaz_ge-n-çtim

adenizcardak dedi ki...

Neden düşünülmemiş ki? Haklısın nasıl ve neyin kökü bu vaz?

isiklidusler dedi ki...

bi çok şeyin bakarsanız öyle söyülüyordu sözlüksüler

bende google baktım anlamadım çok anlamı var-çok bileşkesi doğuştan öğrenmek gerekirdi sanırım bunu farsça felan

vaz-ife-ifa
vaz-iye-t

vazgeçmekin bile anlamı yok akfamda

vazalak var Tütkçe

adenizcardak dedi ki...

vazalak ne?
neden soruyorum kendim araştırsam ya :(

isiklidusler dedi ki...

çocuklara sevdiğim söylemeyi bi cümle
ve çocukken çocukların sevdiği bi daha söyle dediği
ve büyüyünce hayır dediği şey

Yorum Gönder