9 Eylül 2015 Çarşamba

böğürmek gibi kuskun içim;

55 yorum:

adenizcardak dedi ki...

Demek sana da öyle oldu :-( yoğun bir kusma isteği... Yazarcım :-(

isiklidusler dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=pzxvjf82y0g

adenizcardak dedi ki...

çok güzel. çok güzel bir ses <3

isiklidusler dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=IHCDLq-H4Yc

mızıka mızıka var; ukulele felan varmış
kopuz yerine şey kullanmışlar ama şey- ne olduğu bilinmiyor sadece
enstrüman sesleri-destekleri çok güzel değil mi?

isiklidusler dedi ki...

beni müzikten başkası anlamıyor;
müzikten başkası -dokunamıyor bana gerçekten
müziiğn dokunduğpu gibi bir dokunca; aklıma dokunca ve duygularıma ve duygunluğuma

adenizcardak dedi ki...

bunları şimdi gördüm yazdıklarını yani <3
sabah işyerinden bir arkadaşa dedim ben de, bana da müzik iyi geliyor.
mesela eskiden anneannem derdi ki biri öldüğünde kendi evinde ya da komşunda tv radyo vs açtırmazdı. Babamdan sonra müzik dinledim hemen sonra değil ama 10 gün sonra belki, annem ters ters baktı ama ben de rahatlıyorum. Müzik terapi <3

isiklidusler dedi ki...

geç kaldım bugün yarına! yaşamak mı zor çince mi?
pazar'a kadar yokuz-dur

adenizcardak dedi ki...

çok hoşsun :) yaşamak mı zor çince mi?
dikkat et kendine <3

isiklidusler dedi ki...

ben diil onu şari demiş ve şarkıı

adenizcardak dedi ki...

Bilmiyorum belki de biliyorum ama unuttum :-( keyfim yok. Sen nasilsin?

isiklidusler dedi ki...

aslında karışık teşekkür ederim
-keyif-bu cümle neydi onu bile unuttum
bi tür çeşidi- olmalı

adenizcardak dedi ki...

Karışık da subjektif biran düşündüm de :-(
Sence?
Keyf...
Bu da mı subjektif?
Amanin :-( kendimden soğuyacağım :-(

isiklidusler dedi ki...

yien geç kaldım sanırım- saatlerim çalışmıyor bu arada
akşamları yani bi kaç saat geriden gidiyor erkeni geç sanıyorum

karışık olan keyfim ve keyfimi açıklamam
yani düşününce biel kafam karıştı ve cümle bulamadım
ve açıklama da ve keyfimi tanımlayamdım bile

üstüne alınma neden alınıyorsun
-subjektif yazmak kötü değil-açıklar;
-subjektif demek genellemez demektir-kişiye özgü demektir ya da sonsuz subjektif sonuç olabilr ve değişebilir demektir gibi düşün
ve sen ben farketemz kendime de kullanırı mbu sonucu ve cevabı da

yargılama kötü eğer bunu yaptığımı düşünüyorsan beni eleştirmelisin kendi değil ve kendini korumalısın asla
bence karşı çıkmalı
ben kendimden soğuyacağım şimdi;

adenizcardak dedi ki...

İnsanin kendinden sogumasi iyi degil :-( bir kere yasadim bir daha olmasin. Ayn aya kendi gozlerinin icine bakamiyorsun :-(
Olmasin... kendimi bundan korumaliyim asil... Uyku duzenim bozuk ocaktan beri. Kac kere uyaniyorum bir gecede...

isiklidusler dedi ki...

aa bu saatte yanıt beklemediğim için dönmedim kusura bakmayın-tekrar dönmedim-bakmadım

uyku düzenim yok? düzen kalmadı;
korular yurdoldu
melatonin tavsiye ederim- bi deneme en azından deneyebilirsin-sen bilirsin?

adenizcardak dedi ki...

Melatonini antidepresan olarak vermisti doktor gecen sene. Bi ise yaramadi. Bana iyi gelmedi... Neyse... Aynaya ne guzel yazmisim habersizce... Ayn aya... Ayn aya bakarsa ne gorur? Sence...

isiklidusler dedi ki...

melatonin antidepresan değil taqbi ki ve de uyku ilacı da değil ve de
ve doktorada gerek yok-bildiin uyku hormonu vücudun gece salgıladığı ya da salgılaması gereken -uykuda,
yani vücuduna ve bedenine ben artık uykudayım diyorsun işte
mutluluk hormonunun seratonin oluşu gibi düşün -ha!
mutlulu ksalgıaltmak gibi uyku salgıaltmak ne alaka şimdi olması ama
ve uyku faaliyeti başlıyor gibi düşün
yapay dinlenme bence-bilmiyorum ama uyduruyorum işte;
faydası-pozitif-subjelktif-ölçülmez ki!

aya avuç içi ve ayn göz mü? suret mi? kelimeleri karıştırıyorum ben!

ay'a -ay-rılık-ayırt;
ayırdına varmak ve ayrım-ayırım ve ayırma işi;,
ay ise bunun kökü nasıl okunur bilmiyorum bu durum
ayn-aynı- aynı olan benzi olan ama aynısı-tıpkısı

ayın-aynıdan ayrılan-lar -paylar-akçeler; aynı akçeler, birbirine bakarsa birbirini görürdü oysa görmez çünkü birbiri cinsinden olmayan onu birbiri görürü-böler; bölen görür;
bu bölümde birbirini tanımaz tanışmaz-bölen faaliyeti;
anlamadsım sorunuzu tekrarlayın lütfen daha açarak?

adenizcardak dedi ki...

Aslinda senin kadar karmasik dusunmedim :-) ayn goz ay da geceleri gorunur olan. Goz aya bakinca ne gorur? Karmasiklastorayim kendimce ayn aynaya bakinca ne gorur? Ama kastim ilkiydi aya bakinca gorur musun biseyler?

isiklidusler dedi ki...

ay? açar mısın? -bildiğimiz ay mı bu gökteki? onaysa hayır görmem-sevmem;

ayna gösteren
kendini gösterir ama kendini görmezsin; görmek istediklerini ya da gördün sandıklarını hep;
bir şekildir o ya da bir biçim;

kendinden korkmak ya da farklı görmek üzerine çok sanılarım var-benzer denemelerim ve deneyimlerimde -aynaya dik dik bakmalarım

adenizcardak dedi ki...

Evet gokteki ay... Sen güneşçisin <3 evet aynada gozlerine bakmak ve hatta icine gozlerinin en derinine...

adenizcardak dedi ki...

https://m.youtube.com/watch?v=vlxTQVTHeuI

nazan öncel soylerdi bu cocugun sesini seviyorum degisik geliyor. Birisi bu ne yahu cırlıyor bu demişti bu ses için. Sanirim sen de begenmiyorsun ama paylastim. Bugun facede senin icin ve topragim icin sarki paylastim. Sen gondermistin linkini senin sarkin o oldu :-) Fikret Kizilok pisst barmen :-) uyuyabilirim dilerim iki saat kadar. Tesekkurler bana katlandigin icin <3

isiklidusler dedi ki...

yüze uzun bakış-uzak derilere

küskün kırgın hatta ben olmayan biri çıkıyor karşıma;
bir robotumsu bazen-otomatta

---
mabel-matiz; başta tuhaf geldi sesi-sonra içten -farklı sonra- -şimdi ise bilmiyorum-popüler galiba

-katlanmak? da ne? ki? subjektif bu da

isiklidusler dedi ki...

teşekkür yok-borç yok yani katlanma da yok aslında;
öyle doğal -öyle normal- bu da bi şarkı

isiklidusler dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=4X35I6pjZME

öyle normal takılıyormuşum-şairane delilikten sıkılmışımda;

Kanatma kendini
Of of of aman ne mesele

şarkı sözleri sadece;

adenizcardak dedi ki...

Gunaydin varim :-) sarkiyi sonra dinlerim. Ama merak ettim. Sonraya kadar merakim da artmasa bari :-)

isiklidusler dedi ki...

günaydın!

kan-bin soyundum ve kafamı- gerçeğin içine soktum-gömdüm- gerçek özgürlüktür;

gecenaydın!

isiklidusler dedi ki...

taşlayanalar sert taşladı-ağır içeriz şetbetten-baldan

isiklidusler dedi ki...

heryerde kendin görmeyen-sezmeyen bir ayn-da aynada da kendin göremez;

isiklidusler dedi ki...

savruk düşünceler ve keliemeler yazdım!

adenizcardak dedi ki...

Savruk da olsa anlamam gerekeni anlarım.

isiklidusler dedi ki...

anlatmadım ki saçtım; ekin biterse/tutarsa anlarsınız ancak

isiklidusler dedi ki...

kendin diye biri yoktur ya da kendin
nedir? kimdir?

adenizcardak dedi ki...

ayn aynaya baktığında özünü berrak görmek ister...
özü kirletmemek korumak gerek <3

isiklidusler dedi ki...

herkes kendisidir ya da kendisinin kendidir

isiklidusler dedi ki...

öze aynadan mı bakılır ki? bir sureti

isiklidusler dedi ki...

öz herkeste varsa ?
aynasızda bakılır
aynada kendiye bakılır

isiklidusler dedi ki...

öz kirlenmez-salttır-mutlak -değişemez

isiklidusler dedi ki...

senin özün benim özüm
yada senin -ayrı- özün benim -ayrı- özüm saçmalıkları öğrencilik aşamasıdır-bunları aşın der maharaj
-mutlak olana neden göreli bakıyorsunuz-naharaj

adenizcardak dedi ki...

ayn sağanak yağışlı...
belki ondandır okuduğunu anlayamamış olması...

adenizcardak dedi ki...

bazı yazdıklarını sonra gördüm.
geçen sene dediğin gibi üst mertebelerde değilim demek ki...
ya da geriledim :(

isiklidusler dedi ki...

diğer tarafta kattık yazmışısınız ama ya da oysa hiç bi şey
katamamışız ya da katmamışız

-katışıksızız biz demek ki!
katışıksız kirelenmez-bakın katamıyoruz birbirimizi birbirimize bile

-bakış açısı yazmışsınız pardon

öz aynada aranmaz ama kasyoypa ruha dair bi şeyler olduğunu ve göründüğünü yazar;
bunun için bi psikomontiyum çalışması var
ayna oda ya da ayna odası ya da aynalı oda çalışması;
ayna büyüklüğü oda genişliği ve açıları ve hatta mum açısı ışığı - bakış açısı çalışmaları ama tavsiye etmem;
üç boyutlu gözlükler gibi Laura burdan mısırlıları içeri çıkarken görmüş

isiklidusler dedi ki...

üst mertebe nedir ki?
ben öyle mi dedim mi? benim metebe gibi bi tanımı var mıymış ve kullanmışmıyım; ben bu sözcüğü anca gömerim-örterim nerde görsem kimse üstüne basmasın diye

mertebe gibi sözcükleri sevimiyoruz biliyor olmanız lazım-dı ve de kullanmıyoruz biz pek açıkçası da

adenizcardak dedi ki...

seviye?

adenizcardak dedi ki...

6. seviyede olması ruhun...
neyse...
öğrenme özürlüyüm zaten

isiklidusler dedi ki...

hiyeralşi ve katı bi kast ifade eden şeyleri sevmeyiz ve kullanmayız da biz aslında -neden?
herşey özgürlüktür ve her şey -özgür eşit-ikilem-tulemma

isiklidusler dedi ki...

tamam kasyopya kavramları ben karıştırdım o zaman ama o mertebe değil ki
- bunu ifade etmez kasyopya hiç; mertebe olarak yani-bu bir dil çevirimi ve biz yoğunluk kullancağız yerine ancak bundan sonra olursa geçerse hatırlattığın için teşekkür ederim- atıncı yoğunluk

herkes -te altıncı yoğunluk ruhudur ve -parçalı--bir- altıncı yopğunluk ruhunun (tamamen de) parçasıdır (ruhu olan-bulunan) bunu ifade etmemiş miydik?

burada deneyim üçüncü seviyedir
level 3 te oynayan altıncı seviye ruhu mu olur?
özürlülük yok o nasıl kavram bu arada-hızlı yavaş


adenizcardak dedi ki...

:)

isiklidusler dedi ki...

birey olarak parçalanmayı başarmışız evet bu gerçeklikte
aslında evet kendimizi birey olarak alıgılıyoruz ve ötesine varamıyoruz ve bu durumda da bunu gerçek- yapmışız yapacağımzı da hep birlikte; ben ve sen ayrımı var burda burası nasıl -yer

isiklidusler dedi ki...

bakış açısı işte?
mesela

isiklidusler dedi ki...

ayrı ayrı ruhlar olması kavramını sağlıyoruz biz ve tek ruhta birleştiriyoruz da onu sonuçta
bir ruh parçası ayrı bir ruhtur ancak bir ruh parçasının bütünüdür
altıncı seviyede tek ruh olur canım-iki ruh olmaz-birleşme ya da öncesinde parçalanma ve bölüşme/ayrışma düşünelim

çoklu kişilik durum ve ruh yaratmak için zaten kendini açıklamıyor mu?= bu gerçeği biz yaptık!
neden çok olmaya alışmıyorsunuz_?



isiklidusler dedi ki...

kendimin yalın bir bütünüyüm ben algım nseyse o -bunu yargılamam ve bi şey olmayada çalışamam- kendim yargılamam ben ve neysem o olurum-bir ayyaş ya da berduş hepsi benim

isiklidusler dedi ki...

onlar ne derlerse desinler-desinlerciler ormanında sık sökülecek
onlar kimler!- kimlerde benden başkası da mı var?

kahvetelvesi dedi ki...

Güzel bir sohbet olmuş :)

adenizcardak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
isiklidusler dedi ki...

?-teşekkür ederi-z

Yorum Gönder