21 Eylül 2015 Pazartesi

ve bir fotograf gerçekten bile daha güzel bazen

62 yorum:

adenizcardak dedi ki...

aynı fikirde değilim <3

kahvetelvesi dedi ki...

Mümkündür..

isiklidusler dedi ki...

şeye mi benzedi hayvanlar insanlardan iyidir-dosttur gibi;

zararsızdır fotograf öylece durur ve düşündürür-baktırır hisettirir-yaşattırır -eylemsizdir ve acıtmaz-üşütmez

adenizcardak dedi ki...

Fotoğraf eğer ortak bir geçmişinin olduğu kişiye aitse ve kötü bir ayrılığın ardınca bakılıyorsa o zaman sureti aslından iyidir :-)

isiklidusler dedi ki...

gerçekler yerinde durmazlar-koşarlar ve kaçarlar

adenizcardak dedi ki...

Bazen vazgeçmek gerekir çok sevenlerde olur bu bence kaçmak denmemeli :-)

isiklidusler dedi ki...

gerçeğin hareketi üzerine -devinimi;

gerçek ve fotograf;
iki boyutlu bir kayıt yerindedir
oysa onun üçboyutlu görüntüsü?

tüm gerçeğin kayıtlı olduğunu düşünün hareket olur mu?
hareketi düşünün ne verir?
örneğin çizgi filmelrde ve filmlerd ede?
ve ölürken göz-den- ün önünden geçen film şeridi hatırası;

gerçek gerçek oalrka mı kayırlıdır?
gerçek nedir?

tekrar canlandırırsanız hareket olur mu?
bu düşte düşünün;
geleceğe gelin pardon geçmişe ve eylemsiz bir imge olun ve görünmez bir kişi olarak geleceğinizden -(gelierek) gezin bakalım şimdi ne oluyor ve algılarınız size ne söylüyor bakalım

--

isiklidusler dedi ki...

basitçe bir fotograftan anlatılan/hissedilen bi şey bu -his ve öyle hissettim anlattım ve yazdım ve/ya da kelimelerim böyle belirdi ve bunu tartışmaya açmadım değildir diye
öyle hissettim anlıyor musun?

bir fikir değil ki bu? daha baştan

birisiyle ilgili değil bu fotograf genel olarak fotograf merakımın ve bakınmamın yansıması -manzaradan porteye kadar herhangi biri ya da şey- fotograf uyaranı ve hazzı ile ilişkili ya da gerçeklikle hislerle-hissedimlerle kurulan bağ ve bende fotografın o an yarattığı his bağı ve duygulanım-anlanım üzerine bir not açmak uzun sürer ve anlatmak bin yıl

ama bu hissin nerden geldiğini biliyorum yorgun bedenim bunu anlatbilirim sanırım ve deneyeceğim de

bir yerde olmak-endonezya da olabilir misin?
cevap ver hemen şimdi?

peki soru onbeş dakika sonra atılmış ve araya mesaj girmiş ikinci postum
hemen şimdi?

peki yarın gidebilir misin- bir süre sonra cevaplı-post-cevap sonrası postum

ne zaman gidebilirsin-bir sonraki postum ara cevaptan sonra

endonezyaya gitmeycek misin,?

neden,?
,
endonezyaya hiç gitmeyecek misin?

-öyleyse bu sahip olamaycağımız bir şey değil mi ya da bir erte

bu postların aralarında hep yazılar ya da sorular -

endonezyayı gördün mü? ne kadarını gördün

-- şu an hissettiğim tek şey cereyendan oluşmuş ağrılar gibi -bedenimde hissettiğim yorgunluklar ve kas ağrı ları gibi spazmik
hava akımına verilmiş bir ters tepki ve bunu yenemiyorum kas alerjisi
bi yere gitmek istemiyorum anlıyor musun?
insan neşeyle kalkıp bi yere gittiğini-gideceğini hayal eder; ben güvende hissedemem sanırım
endonezyadaki insanlar beni anlamaz ve dilimi bilmez-
endnezyadaki isnalar beni tanımaz -(işleyiş mantığı c.... şimdi hemen anlatıyoruz ya işte bunu da bekle hemen acele etme b,,)

yaniş hadi endonezyaya gidelim olsa bir tanıdığım olmalıydı mesela
ve onun yanında güvende hissetmeliydim -mesela yan.
pasaport felan olamaz ben kuyrukta bekleyemem devlet kurumalarına gidemem-uğraşamam işte bilirsin

-yine de endonezyaya gidecek oslam bi devlet kurumuna giderdim ya da bi kaç gün uğraşırdım sevinçle- yani bi tanıdık beni gezdirecek olsa yakınlıkla- bilindiklik ararı m c....

bedne hep ağrıyan bi şe ve hava hep sıcak ve soğuk bunun gibi bilinmezler

-koşarsan keyif almak istersin değil mi? ben mutluluğu ve neşeyi az biliyorum; tuhaf-tanıdık deil mi?

isiklidusler dedi ki...

cevap vermeyin aman bu da cevaplanmamış post olsun
cevap vermezseniz küstüm ama tek tek ve

22 Eylül 2015 12:54 postu için sorularıma cevap ve düşünce istiyorum -lütfen
bunu

anılar donmuş mu olur-durgun mu düşündünüz mü? bunu hissettiniz mi?
hareket var mı?
ikinci kişinin zamanı;

peki bakabilin durdurabilin

-geçmişte bir hareket var mı? şimdi?
geçmişi bir video kaydı gibi? üç boyutlu
ne işe yarar dı?
-
şunu demişmiydik? dört boyutlu bir gerçeklikte üçboyutlu kayıt olur ve canlılık ve dört boyutlu bir gerçelikte resim üçboyutlu olur -canlı

eğer dördüncü boyutta bir bilgisayarınız olsa çizdiğiniz resim üç boyutlu olurdu ve eğer dördüncü boyutta üçboyutlu bir kağınız/karekipünüz (yada daireniz) olsa olsa kaç boyutlu bir resim çizerdiniz? nasıl


adenizcardak dedi ki...

başlığı görünce aklımda hep babam olduğu için cevabım da dolayısıyla öyle oldu. Bir manzara için de aynısını söyleyebilirim. Örnek: Bir fotoğraf olsun, ağaçlar, dere, heybetli bir dağ, çiçekler... buna bakarsın, aman ne güzel manzara... Orada olsan o ortamda rüzgarı hissedeceksin, derenin hışırtısı, kuşların cıvıltısı, toprağın kokusu, çiçeklerin kendine özgü kokuları vs vs. Toprağıma anlatmıştım da şizofrenlerde olur demişti, sonra bir doktora sordum yok onunla ilgisi sanatçı ruhlu insanlar bunu yapabiliyorlar dedi. Mesela böyle bir fotoğrafa baktığında o kokuları duyabilmek. Ya da tarçınlı sahlep geçiyor aklından ve onun kokusunu duyabiliyorsun. Çok sıcak bir günde, şöyle yağmur yağsa diye hayal ediyorsun ve o serinliği ve yağmurun kokusunu duyabiliyorsun. Eğer böyle yetilerin varsa fotoğrafa bakınca gerçeğini aramazsın. Ancak babama sımsıkı sarılıp başımı omzuna yaslamak istediğimden fotoğraf yetmiyor ne yazık ki, canlısını istiyorum :((

adenizcardak dedi ki...

cancağızım senin kadar akıllı değilim belki <3
belki cevap verilmiştir, belki de ayrı telden çalmışımdır genellikle yaptığım gibi :(
sanal sanal kafa bu kadar basıyor bende, okuyayım anlarsam cevap verebilirsem veririm. Gerçi veremesem de sorun değil çünkü senin hem İQ hem EQ yüksek. Sadece İQ su yüksek olanlar bikinili foto istiyor :(((

isiklidusler dedi ki...

temelle dursun new york'a yola çıkıp denizden yüzmeye başlamışlar sonra özgürlük heykeli felan hatta silüet olarak görülmeye başlamış ve varamadık geri dönelim demişler

isiklidusler dedi ki...

bir endonezyalı türkiyeye gelse bensiz gezer
-asimov
bi asimov romanı hikayesi vardı bi uzay aracı ya da gelcekte geçen
ben her gün yern igelmek yeni gelmiş olmak siterim-isterdim
eski kültürler ve konulseverli ksenilen şey
başka dünaydan gelen isna olam kve tuhaf karşılanmak
evlere girmek öylece konuk edilmek
konuk edilenlerin ya da

adenizcardak dedi ki...

Öfken geçti mi?

isiklidusler dedi ki...

karışık sanmıyorum ve sanmayacağım da geçmeyecek gibi -öfke ve dirençle yaşamaya alışmak

adenizcardak dedi ki...

:-( sen bilirsin...
bana sormadin ama bence biraz sakin ol ve sende öfke yaratan ne ise onu öldür.

isiklidusler dedi ki...

öfke yaratan ne ise onu öldürürsem evet
öfke kötü değil-gerekli-tepki vermemek kötü verememek

adenizcardak dedi ki...

:-) beni öldürürmüşsün...
Tepki vermemek başka verememek başka...

isiklidusler dedi ki...

öfke yaratan ne ise onu öldürmek
te
nedir?
ki!
bunu kim dedi ki!

adenizcardak dedi ki...

Öfke ne bilmiyorum
ofkeliyim diyenlere soruyorum
ofken ne zaman gecer
cevap ofke yaratan kisinin olmesi oluyor genellikle...
Oldur o zaman o kisiyi zihninde diyorum. Cenaze torenine katil. Helvasini ye... Dua et iyi gecen anlarini dusun vs.
Ofke kayboluyor veya uzeri ortuluyor ne bileyim. O nedenle...

isiklidusler dedi ki...

bir direnç; öfke nedirin cevabı;
-
direnmeden ölmem ben -kolay

isiklidusler dedi ki...

bu öfke;
-
başka bir öfkede tepki verme biçimi-direk -sessiz kalmama ya da sessizliğin de başka tepkiler üretme ya da kızma-içsel tepkiler verme üretme-direnç; direnç buldum?

amper gibi düşünün-elektriğin ve ışının gücü gücü -şiddet kavramını

isiklidusler dedi ki...

hiç bir işi yarıda bıraktınız mı? bırakmadınız mı ve meydan okumadınız mı ve hiç kırıp dökmediniz mi?

isiklidusler dedi ki...

yalnız tırmanan bi tırmanıcı varmış

isiklidusler dedi ki...

bazı işler bunu anlarsınız; iki kişişiyi zorlarsınız ve kızıştırır -iddialaştırırsınız ve hiç zorlamayacaklaraı kadar potansiyellerini ve kapasitelerini zorlarlar ve keşfederler;
bir güç ve itici iddia ve yarış olmadan ya da yalnız denemelerde hiç ulaşılamamış bir başarı ve umulmayan bir başarı
bu kadarını ben bile beklemiyordum dedirten
kişinin kendini ya da içindekini bilmediği durum-zamanın yuttuğu

bir aşma mekanizması bu -bi aşma mekanizması üzerine ve Bruno'nun duygularla ilgili dediği bu-dualiteyi -de- tanımlayan belki

isiklidusler dedi ki...

öfke hakkında yanlış fikirleriniz var;

isiklidusler dedi ki...

buna katılmazsın
ama istersen katılma

ben bunları okuduğumda her zamanki gibi üzülüyorum ama yapacak/diyecek bi şeyim yok

---
Oldur o zaman o kisiyi zihninde diyorum. Cenaze torenine katil. Helvasini ye... Dua et iyi gecen anlarini dusun vs.
Ofke kayboluyor veya uzeri ortuluyor ne bileyim. O nedenle...
--

sizler için
anlatacak sözcüklerim yok bitti sözcükler

kolay ve kestirme ya da dolaylı acısızlık bu

düşündümde olmuyor-sözcükler bi yere
varmayacak -varmıyor

bunlar size öğretildi ve benim neslime koşullandı

katılmamak gibi koşullarınız da var sizin
-canı cehenneme katılmamanı nve katılmamaların
sizi nfikirleriniz var öyleyse ? kim doldurdu onları?
kafanıza?
kafanıza?
kafanıza kafanıza? hangi toplum hangi birey? hangi öğreti ya da

düşündümde anlatamadığım için yazdım hiç bi şey değişmeyecek;ben
kalıplar

yukardaki sözcükler içimi parçalayan şeyler-di
ezberlerle yaşanmaz varoluş vaR; kalp kırmakta doğası
boşa sözcükler devindirmeyeceğim artık-boşa
umutlar
da
yarınlar bizim için!

adenizcardak dedi ki...

İsigim düşüm...
Son iki mesajdan oncesinde ofke ile ilgili yazdiklarinin bendeki karsiligi azim.bazisi hirs der buna ki bence hirs ve azim farkli seyler. Ofke ise bambaska... Bu arada oyle bir yazmissin ki bir tek sen akillisin ve dusunebilme yetisi sende var digerleri dusunemez onlarin kafasina sokulur. Tipik Bilgem davranisi :-( :-( :-(

isiklidusler dedi ki...

kafam karışık kusura bakmayın ama bakında

https://www.youtube.com/watch?v=1qOgKjhud_8

isiklidusler dedi ki...

öfkeliyim ve öfkelide olduğumuda biliyorum
bu/öfke bir karşı koymadır
karşı koymaya ihtiyacınız yoksa?

eğer varoluşu doğal potansiyelinde potasında algılıyorsanız ve sorunsuz görüyorsanız ve boğuşmuyorsanız /gidermiyorsanız olumsuzlukları
savaşmıyorsanız kendi içinizde bilmezsizniz
ya da doymuş-ermiş-bilmiş ya da vazgeçmiş olmalısınız- vazgeçme bir erdemdir adama göre
öfke benim doğal tepkim ve gidermiyorum -karşılığı vazgeçmek duruyor bende
vazgeçmek'e ermedim ben?
kendimle boğuşma-boğuşmam bile- olsa cevaplarım olmalı bitirmem için

doğal olarak

bir akıl direnci-direnmesi ve basıncı üretiyorum bu olanlara -bir karşı koyma/koyut
yıkma/bozma/giderme hatta çökertme ihtiyacı ve isteme hali vb.leri
durgusu

-
iyi ve kötü kavramlarınız var subjektif;
bunları öğrenmenizin vakti geldi ben size akıl felan vermiyorum ben bilici değilim
varoluşu kısır algılıyorsunuz ve bunu görüyorum seziyorum ve anlıyorum ve bu kapanda kısımda-kısırda olmanızı
isteyemem-bekleyemem-sevemem bi şeyler söylemeli ve yapmalı!,

kendi özlüğümü-kendi özlüğümü ; ben? kendi özlüğümüm ve istediğim gibi düşünürüm ve hiç bir kalıpla- şiddetle
sınırlanamam anlıyor musunuz? kötü sandıklarınız -

yıkmak ve yapmakta aşktır!
küfür ve istyanda aşktır-Yunus
yunus dedi bu sözü

tüm dünyayı yıkabilirdim gözlerinini önünde ve aptal dinlerini ve aptal insanlarını ve aptal (düşüncelerini-nesillerini de) sürülerin acımazdım ve bi tanrı boğmazdı beni-bir ahlak anlayışı anlıyor musunuz?
bu iyi
kafamda-kafamda dans ediyorlar fikirlerde

boktan şeylerin tekrarı hayat -çocuğum aynı okulu okuyacak pusançla-pusanç içinde

aynı şeyler tartışılacak; yeni bir günde- yeni bir günde yeni isnanlar ve cesur insanlar koşar yeryüzünde bu gelecektir!
tüm aptallıklar yeryüzüne gömülecek ve tarihe

rahat ve boktan hayatları bir mangal maşası

isiklidusler dedi ki...

kalpleri yaralayan bir hallac gördüm

sustum sessiz seste

düşünceler asla susmayacaklar!

isiklidusler dedi ki...


sokulmuş işte kafanıza bunu görmüyor musunuz? öfke kötüdür ve insanlar
günahkardır
bunları görmüyorum mu sanıyosun

şiddet eylemlerini bozuk algılıyorsunuz ve subjektif
iyi kötü kavramlarınız çok subejktif ve bozulmuş
-insanlığın ama tüm insalığın bunun üzerine durup düşünmesi ve bir bakması gerekiyor buna
eylemszik ve atalet tepkisizlik taçlandırılmış -aptala gül vermek -bozuku?

bir insanın savaşma-ölme ve yıkma hakkı da vardır
öldürme hakkı vardır cesurca ve ve de
bozuk kavramlarınız bu
savaşma hakkı ve yıkma hakkı ve direnç hakkı ve öfke hakkı da
enerjiler devinmelidir- içe kapanmamalıdır ve
pusmamalı dır

psişemi yamadığım bu insanlık ve bu dünya bunları öğrenecek hem de yıkımla -büyük zafer ve alkışla karşılanacak bunlar !,,

hey bruno bruno kahramanca delilikler

kafanıza konan yasaklar
kötüler davranışı
,bilinçli kötülük bilinçli kötülüktür bunu ayırt edersiniz ve bilinçli kötüler
amaçsızlar bunu ayırt edersiniz her zaman
bazen haksızlar haklıdır ve

bilinçli kötülük kavramını öneriyorum ve derin düşünmeyi? -sistemli ve amaçlı ya da enerji istemli-istemine yola açan yol

benim burda yazımdaki amacım ney?
yarın dünyayı yıksam amacım ney? sonucum ve dayanağım da ya da?
birini öldürsem sonucum özgürlük ise
ve bir özgür olmayanı-özgür sınırlayanı

özgürlük getiren-açan-taşıyan her yol özgürdür ve henüz denklemleriniz bunu algılamıyor -dur
sınırlarınızlamalar

adenizcardak dedi ki...

youtube videosunu izlemeden yazmak istemedim uyumadan önce sabah bir de baktım +2 ileti daha...
kusuruna bakmam, yüreğini bildiklerimin kusuruna hiç bakmam (bu seni üzer mi mutlu mu eder bilmiyorum)
verilmiş en büyük güç vazgeçmektir demiş ya neyden ve kimden vazgeçtiğin ve bunu niçin yaptığındır önemli olan...
öfkenin sendeki karşılığı dirençse ve bu direnç sana zarar vermiyorsa yaşa öfkeni, ancak bundan sen yani O zarar görüyorsa?
kişiye özel hisler ve konular sanırım bunlar ve karışmak müdahale etmek yargılama istemem. Her ne duygu yaşanması gerekiyorsa yaşanmalı... Yaşanmalı ki biz biz olabilelim.
sana bunu yazmış mıydım?
THEGODISNOWHERE
her gördüğümüzü her okuduğumuzu farklı algılarız. Bir yazı bir şiir olsun örneğin, aynı kişi farklı zamanlarda okusun algılaması farklı olacaktır. Gençken ııııy bu ne biçim şarkı dediğimizi orta yaşlarda severek dinleyebiliriz.
işte böyle ışığım düşüm, dikkat et kendine ve yüreğine. seni seviyorum çok çok.

isiklidusler dedi ki...


https://www.youtube.com/watch?v=x-tKKkvrCMY

reklam - aynı ritim kafamda boşvermişim boşvermişim diye çalıyordu cingılıyla-
kafamda çalarken buldum kendime yani duydum kafamın içindeki arkaplanı olurya insana -kendi kendine birden bazen
-
baktım sözleri böylemiydi diye gerçekten hatta

--
gerçekten;

bir uyarlamamı bu düşünüyorum şimdi

isiklidusler dedi ki...

tekrarlı uzun reklamlar yapılmış -
çocuklar için yapıyorlar sanırım- daha çok bebekler için
youtuebe da gördüm şimdi
dünyanın dibi gelmiş; yourepeat-ı ve tubechop-u bile yeni keşfetmiştik daha

isiklidusler dedi ki...

buyrun size gelsin o zaman

https://www.youtube.com/watch?v=ovpRVMPmgR8&list=PL2W3DS0-n_Zwa-NvzabMkt90ZlFLzY_HG

adenizcardak dedi ki...

:) çok çok teşekkürler sarı antenli kafalar tam benlik <3
kendime alacağım o şapkadan <3
ilk reklam konusunda şüphelerim var :(((
bugün mabel matiz günümdü araya bir şarkı karışmış onu dinleyince sana gönderecektim vazgeçtim, kesin öldürür beni diye :)

isiklidusler dedi ki...

çook uzun bi piyanoda rüzgarımsı bi el

adenizcardak dedi ki...

amaaaan nasılsa ölmeyecek miyim?

https://www.youtube.com/watch?v=49Kh1mS4Fhs&list=RDY9eUKk5_D_U&index=4

kaybet bu öfkeni içinde sakladığın...

adenizcardak dedi ki...

ben yazarken senin iletin yoktu :(
öyle güzel bir ileti altına gayriciddi yazmışım hiç hoş olmadı :(((

isiklidusler dedi ki...

mutlu-sıradan bi hayatınzı var ve ölüp gideceksiniz evet
aynıların tekrarı içidne bulanık
hemde aynıların tekrarı içinde ya da
aynı umutlar ve aynı acılarla -bakış
bi şeyleri değiştirebilirsiniz- hemde bi şeyleri değiştirmeden hayatın aynı akışında

isiklidusler dedi ki...

düşüncede danseden şeyler değişir-biçim
bu hayatın gerçek değişimi de olabilirdir de

bunun nasıl bir değişim olabileceği?
aynı olaylar ve çatışmalar sürse bile aynı başkalar

olaylar-kişiler ve yerlerle hatta duygudurumarla hiç ilgili bu
bak-mak?

hatta daha derin çatışmalar -sürmeceler olsa bile gerçek?

garip bi mutluluk ve mutluluksu aramayın bundan vazgeçin önce ;
mutluluk bir mutluluk çeşidi sadece
bi şeyler aramaktan vazgeçin hemen- komik hedefler?

isiklidusler dedi ki...

içimde çok devinen bir kass sözü
nerede olduğunuz ve kim olduğunuz değil önemli -önemli olan ne görüldüğü

ne görmekle ilgili hayattır ve
ve hayat ne görmekle ilglili
ve ne görmekle ilgilidir hayat ne görüldüğü önem
nerde-nasıl hangi karmaşada olursanız olun

ne görüldüğü hayatı tanımlar bizde bazen -
neler olduğu yaşandığı? garip his

bir görme makinesi icad edin-siz bir görme makinesisiniz ve onun yaşadıklarına aldırmayın olur mu? bu devinç ve usançlar onun için bi şey yapmayın olur mu?

siz kendiniz o

bu önemli kalıp duygusal anomaliyle birlikte!

çok devinen kalıptır

-bunu hissederseniz değişrsinz ive değişir-aynıların tekrarı için;

bir başkasının yaşadığını ister misiniz? aynı yaşadığını yakın aynı birebir yaşanmış hayatı
ve kendi hayat çizginizi aynıaların devir daimi (üzerien kurmakta) -eklentiler sadece bi yerde olmak-orada değil burada olmak ; yanında A değil B olmak , beklenen subjektif mutluluklar -bunlara ulaşsanız ya da sahip olsanız bile ?

bir anlatma yolunun edimi-arıyorum saatlerdirce aylardırda ya

size değil önem herkese genel -siz bir denek -herkes hayatının birbirinin denekleri-dir de

isiklidusler dedi ki...

gerçekten ölüp gitmek üzerine bir kavrayışınız olursa herşey değişirde -an önem-ini- yitirtir size
ölüp gitmek umursamamak ve vazgeçmek değildir- bir benzer-tam aksine olur mu? bu!

ölüp gitmeyi keşfederseniz öüp gidersiniz (ancak) ve (ya da ama) ölüp gitmezsiniz -de- artık

hayatınıza sığdıracağınız mutluluklar -hayata sığıcak başka şeyler var
-örnek ağlama değil

isiklidusler dedi ki...

çok uzun bi piyanoda rüzgarımsı
-rüzgarın çaldığı notalar

isiklidusler dedi ki...

duygusal sapmalara bir son verin ve acımayın artık bu olanlara da -varoluşun danışıklı dövüşünde;
-duygusal acı ile tepki vermek?_
çoğu acı hissedilen yerde öfke hissedilmelidir ve çoğu ağlanan yerde kızılmalıdır-bu bir bakıştır
örn.mesela da
çocuğu düşünün;

adenizcardak dedi ki...

anneme olan kızgınlığım öfke mi acaba?
ona zarar vermiyorum, belki de veriyorum, düşüneceğim bunu... ama buradan yazmazsam kusuruma bakma artık. bir denek de olsam burası çok ortada...

isiklidusler dedi ki...

kusur yok bizim sözlüğümüzde -olabilirdi ama bu eylem için değil
yani bir blog yazımında içermez sözlüğümüz

saçmalamalar evreni burası-bir söz daha fazla sadece- zaman yutacak bunları nasılsa

adenizcardak dedi ki...

Işığım düşüm...
Düşmüşüm
Gerçekmişim
Varmışım
Yokmuşum
Bebekmişim
Melekmişim
Mişli geçmişim...

isiklidusler dedi ki...

deneğin karşısına kaşıtına bir deneyör ve denör de koymadık değil mi? karşı deneklik hatırkatıldı değil mi?

ben insanım sen insansın demek gibi bu
biz-bizler ya da birbirimizi deniyoruz bizler
esnetip bolartıyoruz da
bol gelen -dar gelen sözcüklerle
-uymayan elbise giyilmez yenisi istenir eskisi istenir
ver elini agalar

-eğer bir iletişim biçimi bana uymazsa hedeflerine kilitlenmiş bir yolcuyum ben zamanım bol yazmaya-ürünüm ekinim-bilgimdir felsefem
ve iletişmeyede bol zamanım

bilge diyen sizdiniz ve bilgelik yükleyen işte ;
değil mi?
ben senden başka bi şey görmediğimi de/denediğimi yani arada da olsa söyledim bende

bir tanrı yok burda -bir ceza ve bir ahlak felsefesi; iç çekişler ve ötesi -yalnız ruh

acısı-bende

görev sorumluluğu yükleyen bir cümle bilgelik; dolmaz kaptan su içer;

rap (;bile) dinliyorum bu ara oldukça protest ve doğal içten tepkiler var
- ve de felsefe ve ret şaşarsınız_?
-iyi geldi be!

buraya yazcak zamanım olacak her zaman ve bağlantı koparmama felsefesi bende

vermek isterdim bu benim felsefem
olay olmuyorsa burda
sabit dönen şeylere gıcığım ben

aristonun lafını okudum yok aristo değildi ama öyle çıktı içimden de yazdım
özdemir asafın bi sözü -kontrollü delilikla ilgili
bu da deil dur

--
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma.

adenizcardak dedi ki...

Aklima geldi simdi :-)
Facede fake olan biri paylasiyor Nazim'dan "yüreğin kadini erkeği yoktur... Bir mert olani bir de namert olani vardir" kendine uydurdugu soyisim ise Yürekli :)))
Sosyal paylaşım (!) sitelerinde denek bol... İstemedigin kadar... Hem de eğreti ve saygılı olanindan yazarcim :)))
önemli olan dürüst ve saygılısını bulmak ve insan olanını...
İnsanlar ay ve güneş tutulmaları ile pek bi ilgili vicdanlar insanliklar tutulmuş kimsenin haberi yok. Çünkü aya güneşe yildizlara bakmaktan ellerine bir basit ayna alip gozlerinin icine bakmiyorlar... Belki de bakamiyorlardir degil mi? Ne acı... insanin kendi gozlerinin icine bakamamasi... Eğreti saygisiz yalniz ruhlar mi bakamaz acaba bunu bir bilene bir uzmana sormali ;)))

isiklidusler dedi ki...

Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.

Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma.

R asaf

hiçbir söz sakınmaya ihtiyacı olmayan vazgeçmiş bi adam

ikidir eşzaman
https://www.youtube.com/watch?v=Nl2124fqUFU

sevdiğim-beğendiğim-paylaştığımdan değil ikidir otogeçişle bu çalıyor -giriyor araya
ben buraya yazarken

isiklidusler dedi ki...

bunlar dinliyom bu ara;

https://www.youtube.com/watch?v=XUfkBwLudSU
https://www.youtube.com/watch?v=kTVALJZedNc
https://www.youtube.com/watch?v=LfWCZv8Q5X4
https://www.youtube.com/watch?v=xuoOlqYysqU
https://www.youtube.com/watch?v=SJvXucdlQEI
https://www.youtube.com/watch?v=L9saM39R4fk
https://www.youtube.com/watch?v=wG-OGJ6iNSM
https://www.youtube.com/watch?v=lEyNzI5SFcw
++
https://www.youtube.com/watch?v=1qQtWEC-9kU

adenizcardak dedi ki...

Aşkim Ozdemirim dediyse vardir bir bildigi <3
Eşzamansa ve ikiyse vardr bi hikmeti... Hikmet üç bende gerçi
eve gidince bakarim linke minibusteyim simdi ve cok yorgun :-(
Hastalik da cabasi...
Ama yine superim sukurler olsn <3

isiklidusler dedi ki...

sıkı şey- miş miş bu rap bende yeni keşfediyorum yeni yeni
buymuş diyemem ama oymuşta diyemem-
sesli müzik -ritimli müzik- sesli şiir ve hızlı ritim-african
ritimli şiir felan gibi

bir tür alt kültür ve kültür enformasnyonu-bombardımanı
popüler kültürle boğuşmak gibi duruyor işi oysa değil gibi sanırım
gerçekten protest ve özgür özgün açık söyleyen eleştiren ve yere vuran yerle bir eden bi tavrı var; kimilerinin oldukça
ilk çağ rock'ın protestliği -caz her şey var bunda -ilginç bi şey ; doğaç akıç söylemekle ilgili

biraz neşelenmeli ve gelişmeli bu dünyayı yıkabilir bu! yeni bir müzik/müzik kültür ve (ses kült) ve yeni müzik olabilirdi!

isiklidusler dedi ki...

aklıma carl orff u getiriyor bu dünya büyük büyük büyük dünya bu dünya

adenizcardak dedi ki...

Dünya mi büyük? Peh ;-)
bak marsda su varmis ben saturnu bekliyorum inatla <3
Rap dinledigim olmustur da sozlerini anlayamiyorum yetisemiyorum o hiza...
Rap sanki benim yuruyen merdiven olayim gibi...
Başim kazan gibi henuz acamadim bilgisayari :-(

adenizcardak dedi ki...

Kişi kendini bilir mi? Bilmeli mi? Bilirse ne olur bilmezse birsey kaybeder mi? Kisi kendine objektif olabilir mi? -cok sacma bir soru mu oldu yoksa bu-
Face fake hesaplarindan nasil korunulur? Bunalim ergen kizlarin kiskancliklarina karsi nasil davranilir? Bayilmak ve hatta bogulmsk uzereyim. Ben de genc oldum da bu kadar kiskanc miydim acaba? Üfffff :-)

isiklidusler dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=3CWWWzVdlHY

isiklidusler dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=KsuAESsToZo

adenizcardak dedi ki...

sondan başlıyorum...
ancak açabildim bilgisayarı :(

isiklidusler dedi ki...

bir portfolyo;
http://marcisovsky.35photo.ru/

66. sone

Yorum Gönder