23 Ocak 2014 Perşembe

Özgürlük- Acı;

Bildiğim tek bi şey var;
Birine bi şey yaşattıysam, mutluluksa bu, onun olsun;
Acı, pişmanlık, kaygı, umutsuzluksa bu benim olsun, bana geri versin; geri dönsün;
Hayata her ne verdiysem bana gerim gerim geri dönsün;
Ben yaşatmış değil-yaşamış gibi olayım;
Bildiğim tek bi şey var;
Hayata her ne verdiysem geri almaya hazırım; almalıyım;
İstemeden verdiğim, istenmeyen her şeyi;
Her kırgınlığı, her pişmanlığı, yaşatmışımca değil, yaşamışımcasına duyumsamak;
Ama o ve onlar hiç yaşamamış gibi özgür olsun, ben yaşamış olayım;
İyi şeyler verdiğim ve kendime güvendiğim için söylemiyorum bunu;
Ben anlamak ve farkına varmak istiyorum;
Ne ve kim olduğumun;
Ne olduğunu,
anlamak istiyorum artık;
Yıkılmaya hazırım artık; yıkılmak istiyorum;
Kendi acılarımda; kendi yaptıklarımda boğulmak istiyorum sadece;
Yıktığım varsa, gözlerinin önünde yıkılayım;
Kendim, kendimimse kendime geleyim;
Bu değilse mesele, her neyse işte o olsun

Özgürleşmek;
Bu beni özgürleştirmeyecekse bile;
Bu karşı tarafı-diğeri özgürleştirmeyecekse bile, her ne olacaksa olsun;
Olsun artık;

Acıyla iyileşeceksem ki, acı bile iyileştirmiyor beni artık;
Bana başka ve yeni bir acı lazım; acıtan bir acı;
acıtan bi acı lazım bana;
çok acıtan bi acı;
can acıtan, iç eriten, acıtan, bağır bağır yakan bi acı lazım bana;

0 yorum:

Yorum Gönder