23 Ocak 2014 Perşembe

Kötüyüm ben, çok kötü;

Kötüyüm ben, çok kötü;
Bilmiyorum neden böyleyim;
Yeryüzündeki bütün acıları, kötülükleri ben yaptım, ben yaptım sanki;
bu değilse bilmediğim kötü bi şeyler yaptım ben, Kötü oldum bi yerlerde; kötülük yaptım birilerine;
bilmiyorum ve hatırlamıyorum ama yaptım;
can incitmişçesine; umursamamışçasına, can yakmışçasına bi kötülük duymak/olmak; sanki kötü olduğunu, kötününü biri olduğunu duyumsamak;
İçinden bi kötü çıkması,
İçinden bilmediğin/tanımadığın ama biraz anladığın bi kötü çıkması;
Sanki geçmişte ya da bilinmeyen bi yerlerde/şeylerde belki başka hayatlarda ama belki birazda bu hayatta da kötü olmanın/olduğunun bilincinde olmak;
Sanırım son günlerimin sancısı bu; ben bile bilmiyorum artık;
bilmiyorum artık bu şey ne? bu olanlar ne?
ne olacak, nereye varacak;
nasıl çıkacak içimden sökülecek bu anlaşılamayan/kederimsi azapsı karanlıksı sorumluluksu giderilememesi şey;

kötü olmakın iyi olmak karşısındaki sancısı;
kötü olan ben;
ya ben yaptıysam;

ben acıttıysam;
ama pişman değilimse;
pişman olmak istiyorsam; pişman edilmek;
birileri canımı yaksın; yaksın, yaksın ama pişman etsin beni yaptığıma;
birileri bana ne yaptığımı söylesin;
birileri bana kim olduğumu söylesin;
günümü göstersin bana birileri;
birilerine bi şey yaptıysm birileri bana hesap sorsun; güçlüce sorsun hemde;

İçimde pişman olmayan, anlamayan bazen hala sırıtan bi kötü var;
acı çeken ve mağdur edilen bi mağdurla yan yana duruyor ve yanyana yaşıyor sanki;

0 yorum:

Yorum Gönder