29 Eylül 2013 Pazar

hayat hayal bile edemeyeceğim, bi çeşitlilik zenginlik, duygusal ve düşünsel çoğulluk getirsin,

Yaşicam her an bu hayat hayal bile edemeyeceğim, bi çeşitlilik zenginlik, duygusal ve düşünsel çoğulluk getirsin,

(Daha öncede şöyle bi fikir geliştirmiştik, Tüm hayata bedel anlar, geceler, deneyimler, düşler, enerjiler ya da durumlar, Örneğin bu gece benim için öyle (gibi) tüm hayatımı çöpe atabilirim (bu değil de bi kıyas coşkunluğu sadece) bu geceki düşünce parlaklığım, düşgücüm ve hayalgücüm ve ve işte bunun gibi şeyler için, Normal hayata akarken bi kaç ayda üretmeyeceğim ya da yazamayacağım kadarını bir gecede oluşturuyorum (gibi), Düşüncem nere konacağını bilmeyen kuş gibi, Yani, bu geceyi ve bu enerjiyi bu duyumu yaşamış olmaktan mutluyum, Hayatın sıkıntısı içinde boğulurken yaşayamazdım ve bende geçmişte düşünceme (yatırım yaparak) demiştim yukarıdaki (gibi), yüksek anlar, bilişler, duygusal coşkular istiyorum ve bunun hayatıma getireceği gerekirse ağır yükleri göğüsleyeceğim ve bu bu hayata bana kaybetmek ve yıkılmak gibi görünse bile, Bu gerekli olmyabilir tabi ama, aman canım saçmaladım ve dağıldım, Şunu yazıyordum galiba ilk cümlem evet, bunu hissettim, Yani ,sözde mutluluk, bolluk, bereket ve rahatlık içinde yaşanmış bi hayatım olacağına (zihinsel, düşünsel, duygusal,vb.) o kadar yükseğe çıkılmış anlar  ve noktalar olsun ki, hayatın tüm geri kalanı çile (gibi) bile olsa buna değmiş hissedilsin gibi ki, Öyle hissediyorum bu gece, Kendimle yeniden tanışmak gibi, Yani bir ağacın ya da dağın tepesine tırmanmak zordur ama çıkan için buna değer ve sanki bu hayatta da böyle bi şeyler var ve gizemli bi şekilde, çıkıyoruz tırmanıyoruz ama bilmiyoruz mu nedir, konaklayıp duruyoruz mu nedir? öyle işte; (gibi) (tam anlatamadım, özür) )

0 yorum:

Yorum Gönder