14 Eylül 2013 Cumartesi

Ben mutlulukta doğdum;

Zamanı dondurdum,
Ellerime aldım ellerimi;

Küçük bir umut birikintisi görsem,
Daldım ona,
Çok kaldım onda,
O az sandı, sandım,

Yeni hayaller atölyesi,

Kötü sesli bi aşık güzel bi şarkı düşledi,
Benden mi bu,

Ama benim sesim böyle değildi;

Hiç anlamadılar
Hiç anlatamadım.,

Bir dağım var, duygulardan yapma,
Umuttan yağma bir kar üstünde;

Sanki bir piyano çalıyor duygularım,

seslerim sıkıştı içimde;
sözcükler karmakarışık, karmakarışık
yapmıyorum onalardan kelimelerden yapma cümeler, anlatımlar,
bu anlatmıyor hiç bir şeyi,
elim üşüdü desen,
kimsenin üşümüyor eli,
kimsenin üşümüyor eli;
eli üşümemiş, kar tutumamış çocuk var,
İşte böyle duygularım
nasıl anlatırım sana
İşte böyle umutlarım nasıl anlatırım sana,

Sadece bu,
Mutlulukta doğdum ben,
bizim oralar,
Sorarsan bulursun,
Gösterirler,
Duygularda yapma bir dağ var orda,
Bazı mevsim umutta yağar,

Bunun gibi şeyler,
sözcüklerin dili yok,
eli yok,
Isısı yok,
Gel sözcüklerle değil,
Benle oyna çocuk,
Düşten yapma bi şarkıda,
Benle,

Ben çok sustum,
Çok  sustum
çünkü susmasam duyamam içimdekileri,
sesler boğar,

sustum, dinledim;
sesim güzel de değildi çünkü,
söylemedim dinledim;
yazdım zihnimden,

her neler olursa, olduysa, oluyor olacaksa,
işte
bilmiyorum,
sadece bu;
her şey,
ben bilmiyorum;

---

Elim üşüdü desem eliniz üşümüyor ki, gibi
Oysa ben soğuğu paylaşmak istiyorum, gibi
Anlat, diyorlar,
Paylaş diyorlar,
Konuş diyorlar,
anlat diyorlar,
sözcükler istiyorsunuz,
Kuru ve sahte şeyler, gibi, , her şey,  istedikleriniz,
Soğuğu göze alanlarla oynamak , gibi
Kuru kuru kelimeler sıcak evler gibi, bazen, sadece, gibi, yani;

Her şey sahte;
Sahte
Soğuk olmayan kar gibi ,
Konfetiden kar ,gibi, kelimeler;

-




0 yorum:

Yorum Gönder