19 Eylül 2013 Perşembe

Aklınıza ışık düşsün;

Aklınıza ışık düşsün;

Kim neye inanıyorsa inanıyor,
Ben umutlarıma, hayallerime, inançlarıma inanıyorum,

Kim neyle ilgileniyorsa ilgileniyor,
Ben düşüncelerimle, umutlarımla, beklentilerimle ilgileniyorum;

Kendimle değil onlarla ilgileniyorum,

Kendim değilim onlarım,

onlar binlerce milyonlarca ben, ben tanesi ben yansısı, ben aşkı olabilir,

Ben kendimin milyonlarca yansısında biri,
içiçe,
içiçe tüm bunlar,

Ben değil onlar yaşaşın,
Onlar benim,

Ne ekersen o büyür,
umut, düşünce, gelecek hayali,
tüm bunlar şekillenmiş biçimlenmiş düşünceler olmayabilir,
ayrıntıları olmayabilir onların,
Berrak bi düşüncede duyguda çekirdeği saklı olabilir onların,
Onlar büyürler;

Veri nasıl küçük bi şeyde saklanabiliyorsa,
Enerji nasıl küçücük bi şeyde saklanabiliyorsa,
Biçimsiz olan enerji ortaya çıkıp her şeyi nasıl çalıştırıp hareket ettirebiliyorsa,

Umut (ta) küçücüktür hey hat,
Duygular küçücüktür,
Onların yapamayacağı şey,
Çalıştıramayacağı şey,
Döndüremeyeceği çark yoktur,

Umuttan
Düşünceden,
enerjiden
duygudan, ibaretim,


Kendim dediğim, kendim sandığım bedenim sadece enerjimin bir bölümünün bir yansısıyla kullandığım bir araç,
Kablosuz ağla bağlanılmış bi aygıt gibi bedenim,
Bağlanıyorum ona her yerde dolaşan enerjimden,
Özgürce keşfediyorum kendimi,
Özgürce keşfediyorum tüm bunları,
Acılar, sancılar, sanrılar ve yağmalar içinde olsa bile,


Özüm ışığının yansıttığı surette beliren yansı/algıyım fiziksel gerçeklikte,
Gerçek, gerçeklik benim,
Sadece ben,
Ve ben dediğim bedenim olmayan tüm diğer her şeyi kapsayan ve kaplayan o;
Benide içine alan ben,

Bedenini sınırlıymış uçamıyor,
İçinde dolanan/dolaşan enerji, her yere ve her şeye bitişken akışkan, birleşik ve bağlı, bütünleşik, ayrılamaz ve ayrışamaz;
Algın, yetin, görüngüde bu sınırlı aracın bedeninin sana yansıttıklarıyla (kısmede olsa) sınırlı olabilir,
Zihninde daha derin bi ayna yap,
Zihninde daha büyük bir pencere,
Sen değil misin görmek isteyen,
Baktın mı,
Kendine kendin gibi,

Çığ aşk çığ,

Hiçlik sulansın toprağın,
aşk böğürlensin,
yamacın aşk dolsun,

çağ aşk çağ;

acı aşkla birlikte yürür,
acı ve karmaşa bu dünyada gerçekle elele;
Onların ellerinden tutmadan yalnız başına gidebilir misin?
Hiç karmaşayla dost olmayı denedin mi?
Hiç dinledin mi onu,
Acıya bakıp bunca zaman/analam biz seninle neden beraberdik düşündün mü?
Tuz kadar tatlı acı
Alıştığında onsuz tadamazsın yaşamı,
Ne dilini yakar ne aklını


---

Düşündüklerimin gerçek olma olasılığı beni yaşamda tutan, yaşama bağlayan, (lardan biri/birileri)
Bu olasılık benim için olasılık değil gerçek ve yaşanmış,
Ben bunu görmeyi bekliyorum,
Ta ki öyle bekliyorum;
Ta ki inanarak desem buna, inanç sözcüğü eksik kalacak,

Yaşam, hayatı, varlığı, oluşu, doğamı, gerçek varlığımı görüm görüm göreceğim,
biliyorum,
Tüm olasıları, olasıklılarımı, tüm varlığı, tüm bu oluşun doğasını apaçık göreceğim anı tasıyorum, hisssediyorum,
Çok uzak ya da çok yakın,

Yaşanmamış bile olsa,
düşüncenin yaptığı/yapabileceği tüm açılar,
Yaratabileceği tüm gerçeklikler ve olasılıklar,
Tüm bunların veri olarak görülebeildiği, izlenilebildiği, incelenebildiği bir yer ve an DÜŞLÜYORUM;
BEN O YERE ,
BEN KENDİME GİDİYORUM,
SİZ BENSİNİZ,
BEN  SİZİM,
BÖYLE BİLEREK,
böyle hissederek ve düşünerek,
bazen bu bana uzak ve ualnız, yılı kve zor gelsede böyle üstüne böyle yığarak,
inanç üstüne inanç,
umut üstüne umut yığarak

Kendimi apaçık görerek göreceğim o yere o ana, o gerçekliğe, aklımla bilincimle inancımla düşüncelerinle yüzüyorum,
VARACAĞIM,

Ne yazdığı msatırlar,
Ne sildiğim satılar,
Hepsi bundan ibaret,
Değiştirdiklerim , bozduklarım hepsi farklı bir şekilde bunu bu duyulumu, inanışımı, algılayışı anlatma çabası,
sen bensin, ben senim, gerçek bu,
apaçık gerçek, en açık gerçek bu,
En büyğünü yapsan yapacağın bu;
Bundan başka bunun apaçık görüldüğü ve anşılabildiği bir gerçeklik, tüm zamanlar ve mekanlar
Nerede ve nasılsa,

Çığlık çığlık aklım dünyaya sığmıyor,
Bunu görüyorum,
Bakıyorum ve sadece bir insanın düşüncesi, tek bir düşünceden yola çkarak oluşturabileceği olasıklıklar ve ihtimaller zinciri, gerçeklik sadece birleşiş tek bir olasılık içinden geçilen, bunun sayılarla ifadedilmeyecek katı yaşanmamış yaşanması olası ihtimallaer bütünü, gerçekliğin yazılsa evrene sığmaz katı veri, (sadece) Bu duyuş aklımda ve içinde olduğum zekanın, parçası olduğum, kendimi ondan bir parça olarak duyumsadığım bütünleşik zekanın büyüklüğünü, çıldırışama çıldırış katıyor sadece, ben sığmıyorum, sözcüklere, aklımı uyutuyorum delilikten,
Yazmıyorum siliyorum,
Duyulmayan çığlık kör kuyuya, yankıları kendine,
Sus aklım sus,
bu gece;


-

Bitmez kökten köktür duygu, Yok olmaz;

Enerjiyi bi yerde bi şey üretmez,
Sen enerjisin;
saf eerjinin kendisi,
bölünemez varlığından,
sen osun;

-

Özdeşik ve aynışık olmadığın/olunmayan duyumsanamaz, bilimsenemez, görülsenemez

Bir kaba doldurulamaz,
Mantık tutarlı ve açıktır,

Özdeşik ve aynışık olmayan kaynaşamaz,

-

Başınıza felsefe düşsün,

Başınıza (gerçek) bilim düşsün

Kıyamet yerine aklınızda/dünyanızda matematik kopsun, bilim bilmek kopsun,
Öğrenmek, aş duygu kopsun,
Sen gör o zaman kıyameti
Patlayışlar, dağılışlar yıkımlar mı görmek istiyorsun,i
aklına bunları sok,
Saf süşünceyi sok,
Patlayıcılar bunlar,
Hiç bir maddi patlama, kıyamet görüngü bu olanları bunları tarif bile edemez;
Evren sandığının milyarlarca katının milaylarca katı bi araya zaman zaman üstüne yığılsa (yerle ueksan,darmadağın olsa) aklında bilincinde bi anda olan patlama ve genişlemeyi izah tarif bile edemez, yanına bile yaklaşamaz,
Neden büyümüyorsunuz,
Neden görmüyorsunuz ,
Yıkılan sensin,
Kendinin başına yıkılan,
Kendiyle savaşan,
arayan;

Barıştan yapma savaş, savaştan yapma barış görün emi!

--

Kendinizde olanı kullanın, kendinizi kullanın, izin almayın,

---

Özdeşik ve aynışık olmayan birinin kapsayamaz, (birbirince) kapsanamaz, birbiini barındıramaz, bulunduramaz,
İçiçe geçisemez,
dış dışa geçişemez,

Ne bilimi ne aklı
Yık aklını yendiden yap,

örüteşemez,
birbirini öretemez,,
birbirini gizleyemz,,birbirince bilinemez,
yokluk aynışıklıktır,

Dilin sözün değeri ışığı varsa ey akıl, aklımı bundan fazla sarsan ifade düşünce üret

Özdeşik ve aynışığız, BİZ BİRİZ

Biliminizin başına bilim düşsün,
Aklınızın başına akıl

BİZ = tüm varolan
İşte ben buna matematik diyorum, gerisi ilzüyon,
Matematik bilgim bu kadar
Bilimim bu,
Işığım bu,


Tapın kendinize , kendiniz arayın
Naıl isterseniz öyle yapın,
Özgür ruhlar


0 yorum:

Yorum Gönder