24 Nisan 2017 Pazartesi

kesinlikle ölü/ölügen bir bedene tıkılmış ve doldurulmuş boşluk gibi olmak

kesinlikle ölü/ölügen birinin/bedenin içine canlı sandırılmak üzere boşluk doldurmak-doldurulmak gibiyim

arkadan (içerden) bir şeyler sanırım her sabah bunun içine girer gibi -başlar gibi
o da olursa;
burdaki his sanırım şey gibi
resim çekilmek için kafası boş adamlar yaparlar
bedeni boş bir eski hafıza yığını burda ve bedeni boş kompleksin otomatı bi şeyler çağrıyor -durumlar oluşturuyor-ona programlanmış -gidilmiş
kurulmuş saat gibi
yeni seçemiyor

içimde bire  boşluk sanırım ne sızarsa her gün ordan -içeri ne girerse o var ve oluyor gibi;
sabah bir otomat yaşıyor ve kalkıyor
gün içinde sonra bi şeyler devinirse burda hak getire

yaşam ve canlılık yok inanmıyorum
bedenle bağ kuran bu im-bu eski ben kırıntısı orda yaşamıyor artk- yerini terkedip gitmiş;
belirli belirsiz zamanlar ,ara ıslak düşünceler -arada sıra çakan şimşekler- yaşıyor sadece içimde
-hafıza izleri-

kesinlikle bir harabeden fışkıran otların bedenimi sarması gibiyim ve beni sarmaşıklar ve filizler (beni yaşıyor-ben de yaşıyor) yaşıyor-ben değil

ben imi sabahları direnen bi şey sadece.. alttan yeni fışkıran-çözülen
her gün yeniden yapan bunu
sonra günün görüntüleri-eski program ve günün götürdükleri ,sürülmeler başlıyor/yaşıyor;
yeni şimşekler- aranıyor; bazen
ve yeni yapımlar
uykudan sonra burası bir kapıdan dar bir kapıdan yeni yine içeri geçmek gibi

bir azizin cenazesi ve cesedi -sanki sadece işte ..bir duvar gibi cansız ceset her sabah akım topluyor içine
ya da yeni kuşlar konuyor cenazeye ve
kuşlar ötüyor işte sadece sanki burdan
eski harabe anılarıyla birlikte

içerde ne yapılacağı bilinmiyor -kimin olacağı/olunacağı
yeniler gidip geliyor gibi
eski olumları tekrarlanıyor ve  yeni enerjiler -durumlar aranıyor sadece

kesinlikle ölü/ölügen birinin içine adam koysalar-bana/buna benzerdi;

0 yorum:

Yorum Gönder