8 Aralık 2013 Pazar

Senfoni, Benfoni, Ofoni,

bufoni, şufoni,kimfoni,
BİZFONİ
BİZFONİK
İşte bu benim hastalığım,
BİZOFRENİKİM BEN
Siz ofrenikim
Sizi seviyorum
Hepinizi,
Durmadan, durmadan, hiç durmadan seviyorum;

Bunun yeri burası burda durması lazım;
Yak bu bloguda, yak aklımı, çınlat, doldur emi!






ÇILDIRA ÇILDIRA;
DELİLİĞİN BÜTÜN SATILARINDA SİZİ SEVİORUM;

Evet, Bizofrenik'im ama şizofrenik değilim;
Şiz o fren e basarsanız daha çok şizofrenik görürsünüz,
Çarpın;

(Çarpım şöyle yaılır, beş kere beş yirmibeş, dokuz kere dokoz seksenbir,
Seksenbir) Bir seksen uzatırsın;

-
Işığı kaba koymuşlar, Bu senin vatanındır demişler;

-
Işığı, altın kafese koymuşlar, Ah Vatanım demiş;

-


LUDWİG  F(V)AN  BETHOF(V)IN (isim saçmalaması)

Ludvig One Betonh ve (bethoven;) isim incelemesi, deneme; aşağıya eklenecek yazım;
-------------

Lud (Lut) vig (vik vik)
Ha uşak ha!
One (1)

Lud-vig (ludv-vig ((lud-vig(((lud-vig...))))))
one
beat, byte, bit , O vınn ( o vınn diye geçti gitti, uçtu gitti, vınladı;)

beautiful, you are so beautiful, beautiful life;


(Beat kelimesi fiil olarak "dövmek, yenmek, vurmak, çalmak, çırpmak, geçmek, açmak, dayak atmak, pataklamak, volta vurmak, atmak, alt etmek, yuvasından çıkarmak" anlamlarına gelirken
Beat kelimesi isim olarak "darbe, üstünlük, atış, vuruş, çarpma, ritim, tempo, vurma sesi, serseri, ritm, titreşim, haberi önce yayınlama, sürgün avı, devriye" anlamlarına gelmektedirbeat)

beat-full ve full beat; tir , bit bit veridir Beethoven işte; (bu ismi kuş sesleri (bülbül sesi ya da farklı kuş sesleir bileşimi ile okumayı deneyebilirsiniz, ben duyuyorum ve oluyor)

lud-vik,
ooon
biidh
ovı,ovvı, ovvigh, oviyk, ovın,ovun
---


0 yorum:

Yorum Gönder