8 Aralık 2013 Pazar

Atama = seçim, Özgür iradeye inanıyorum ben;

Ben, kendimi hayallerim ve düşlerim olarak atadım yabancı,
Ben değilim onlarım dedim,
Yani kendime kimlik-benlik olarak (pozitif inanç) hayal ve düşlerimi atadım,
Matematiksel atama yaptım, (kişilik ve benlik örüntümü hayaller ve nicelikler olarak atadım)
Sınama gelecekte yapılacak, (ben inanıyorum onlar olacağıma)
Kim neye inanıyorsa inanıyor ben buna inanıyorum,
Benim dinim de bu;
Şimdi yeryüzüne dağıtsam, kim karşı çıkar bana-çıkabilir;

Ben soruyorum;
Biz matematiksek, matematiksel bir sınamasaysak ve öğreniyorsak,
Bu gerçek olursa,
Ya varsa;

Saf mı saf matematiksek,
Matematik,
Matematiğin kendisiysek,
Bi şeye dönüşsem o olmak istesem (isterdim,)
Matematik, olmak isterdim;
Müzik olmak isterdim;
Kendime Tanrı atasam bunları atardım, mizahı atardım belki;
Beni bi şey çıldırtacaksa müzik olsun isterdim (Süveyda)

Dalgacıyım ben dalgacı,


Yeryüzündeki bütün karanlığı matematiksizliği, felsefesizliği yıkmadan durmayacağım;
Yepyeni, yepyeni olacak her şey;
Hiç olmamış yenisi,
Hiç görülmememiş yenisi;

Yıkılırsam eğer o günü görmeden önce yani, (Nazım)
Olamz bu Nazım, Ben senim Nazım sen;

Ölmeyeceğim hiç;
Yıkılmayacağım da;
Dalgacıyım ben dalgacı,

---
Dalga mı geçiyorsun düşler mi kuruyorsun
Öyle sonsuz sınırsız düşler kur ki çocuğum
DÜŞLERİNİ SOM SOMUT GÖRÜP ŞAŞSINLAR
Böyle bir dalgacı daha dünyaya gelmedi desinler
AZİZ NESİN;

0 yorum:

Yorum Gönder