2 Temmuz 2012 Pazartesi

Zihini Açıp Öğrenmek Nedir?


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR
Lütfen metni aşağıdaki açıklamaları okuduktan sonra inceleyiniz..
Ve ayrıca blog geçmişindeki bu yazımların bir kısmı blog başına gönderiliyor, biz taslağa çekerken aradaki yerlerinden tekrar bloga gireceğini düşünmüştük ve tüm içerik bu şekilde yönlenirse tekrar taslak alabiliriz çünkü genel tema içerisinde bu metinler için giriş uygun olmayacaktır, üzgünüz,,,
ve taslak yayımlamak nedeniyle kopya metinler yayınlıyor olabiliriz. Lütfen bilgi veriniz, düzeltelim,
Açıklamalar için tıklayınız;

http://isiklidusler.blogspot.com/2012/11/acklk-ve-durustluk-seyir-defteri.html



Ruh bilinçliliktir, nokta.
Peki o zaman kim dezenformasyon almıyor diye soracaksınız, değil mi? Zihinlerinizi açtığınızda ve yeterince çok bilgi sahibi olduğunuzda bileceksiniz.
Kontrolünüz sizin elinizde değil, bir deneysiniz. ( Konsorsiyum tarafından gizlenen "en büyük sır" nedir? )
Peki bu, Kertişlerin bizi yönetmesi ve enerjimizi emmesi deneyiyle mi ilgili?
C: Evet, ama bundan çok daha fazlası var, 4'üncü seviyede anlayacaksınız.

S: (L) Buhranlı berbat hisler Kertenkelelerin telkinleri mi?
C: Her zaman olduğu gibi.

Zihni açıp öğrenmek ( Korunmak için ne yapabiliriz?) 


Zihini Açıp Öğrenmek Nedir?


Zihnimiz kapalı mı? Sınırlamışlarla mı dolu? Onu nasıl açarız. Açık zihin nedir? Zihne nasıl veri girilir? veri girişi yapılır? Zihin veriyi nasıl işler? Veri işleyen zihin açılır ve genişler? Zihin bir veri işlemcisi mi? Doğru ve dezenformatif olmayan veriyi nasıl bulacağız ve gireceğiz. İçsel veri girişi ve öğrenme var mı?

Kendimizin yaratıcı birlik ve bütünlük içinde olduğumuz, çekirdek zekanın öz çekirdeğini taşıdığımız verisi haricinde tüm verimizi silelim ve keşfetmeye öğrenmeye başlayalım. Zihnimize her yere ve her şeye erişim izni verelim, sonsuz ve sınırsız genişleme izni verelim ve onu sınırlandırmayalım. İşte zihin açıldı. Şimdi yeni zihni öğrenme sırası geldi. Zihne gelen bütün saldırıları ve eski düşünce kalıplarını işte yukarıdaki veri ile bloklayabilir ve silebilirsiniz. Birlik verisini zihin bütüncül olarak sindirebilirse bütün diğer verileri ve dezenformatif verileri bununla silecektir, düzenleyecektir. Saldırılara karşı koyacaktır ve öğrenecektir. Bu veride, birlik verisinde, bilinçte ve bilişte, şüphe, endişe, korku, kaygı kalmaması durumunda zihinsel korunma ve blok sağlanmış olacaktır. Bunu yapmak isteyen zihin açık, uyanık ve bilişsel farkındalıkla birlik ve bütünlük farkındalığını açık tutmalıdır.

Örneğin;
Zihinsel bütünlenme ve zihinsel çatışma farkındalıkları, zihinsel gelişim ve saldırı algıları

Sen şöylesin, böylesin, şöyle olmalısın

Hayır ben bütünüm. Tüm var olanım.


Sen değersizsin.
Hayır ben bütünüm. Sen komik bir sesimsin. Silindin.


Sen bütünsün ve çok değerlisin.
Sen kimsin amacın ne? Kime ve neye hizmet ediyorsun? Sen benim ben olan hangi sesimsin? Ben bütün olduğumu düşünmedim ve seslendirmedim. Ben sadece bütünüm ve farkındayım. Neden beni pohpohluyorsun.


Yanlış mı yapıyorum? Müdahalemi ediyorum.
Soran kim hangi ben? Öz taşıdığım ben ve ben bütünüm o halde doğrumu tanımlamıyorum, tanımsızım  ve öğrenmem için geçici tanımladığım sınırlarda doğru tanımlamalarıma uygun hareket ediyorum. Hata yapmakta özgürüm ben bütünüm. Hata yaptıysam düzeltebilirim ki, gerçekte hata diye bir şey yoktur. Müdahale diye bir şey yoktur. Yanlış diye bir şey yoktur. Ben varım.

Hata diye bir şey yoksa neden hata yapmakta özgür olduğunu düşünüyorsun. Özgürlük ne.
Özgürlük gerçeği bilmek. Gerçek benim sen olduğum ve seni istediğim zaman susturabileceğimi bilmem.

Beni susturamazsın
Seni konuşturan benim

Buna inanmıyorsun
Bunu biliyorum.

Konuşmaya devam ediyorum.
Ben seni konuşturmaya devam ediyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder