7 Temmuz 2012 Cumartesi

Algının anlatımları deneyişleri


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR



Işık gibi yüzmek, ışıkta...
Işık gibi parlamak, ışıkta,
Işık gibi olmak, ışıkta
Işığına bakmak ışık aynasında
Renkler ve sayılar olmak, kendinin dili ve anlatımı olmak, çoğalmak, spektrum açmak, dağılmak ve ayrılmadan, bölünmeden bölünmek yansımalarla/ışıltılarla kendinden

Aynalar gibiyim kendim

Dizilmek kendi aynasında, kendi yüzeyine yansıyıcı olmak, kendi ışığına bakıcı olmak

Durmak, dinlenmek, şimdide olmak ve kendin olmak. özge olmak.

Işığın içinden açılan ışık oluş. Işığına, kendine bakan ışık oluş.

Kendi yüzeylerine, kendi sayılarına, kendi diline dokunuşlar
Birleşik duyu, göz, sevgi ve ışık okuyucu. kendi sayılarına bakıcı ayna bu. Kendi kendine dokunuşuna bakış duyusu

Işık ışığa, ışık kendine nasıl bakar


Işık olarak oynamak istiyorum
Kendimle oynamak istiyorum
Hayır hiç bir şey yapmak, durmak, düşünmek istemiyorum. Sadece oynayarak keşfetmek istiyorum. Bir şey olmayacak ki. Kendimi bozup yeniden yapabiliyorum. Ben bozulmam ki, ben değişmem ki, ben gitmem ki, bitmem ki. başkalaşmam ki ben. Yeniden ben kendim olabilirim ... Öz ışığım ben. Parlıyorum kendimde şimdi. Kendime kendi ışığımı armağan ediyorum. Çok teşekkür ederim. Kendime. Kendi adıma ve kendim için. Kendi çokluktan kendim için...

0 yorum:

Yorum Gönder