13 Mart 2012 Salı

Biz Bize


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR



Dilimdeki bütün seslerin ve ifadelerin sonsuz yaratıcının, ilk yaratıcının, sonsuz zekanın yaydığı ışık ve sevgi titreşimine uyumlanmasını seçiyorum. Bildiğim, inandığım ve düşündüğüm bütün yaratıcı ve tanrı ifadelerinin, duygularının ve düşüncelerinin sonsuz zekanın ışığına ve sevgisine, bir’e, öz’e bağlanmasını seçiyorum. Tüm anlarımda istediğim tüm yardımların ışığa ve sevgiye iletilmesini seçiyorum. Işığın dilini öğrenmeyi seçiyorum. Gerçekliğime bağlı algılarımı, sözcüklerimi ve duygularımı değiştirmeyi ve tüm sözcük, duygu ve ifadelerimi, ışığa ve sevgiye uyumlayı seçiyorum. İçimdeki bütün duyguların ve düşüncelerin sonsuz zekanın ışığına ve sevgisine uyumlanmasını seçiyorum. Fiziksel, ruhsal bütün titreşimlerimin sonsuz zekanın ışığına ve sevgisine uyumlanmasını seçiyorum. Ve tüm bu isteklerim için sonsuz zekadan yardım istiyorum.

Biz Bize

Dilleriniz dilimizdir.
Hepimiz biriz ve sizi seviyoruz.

Seni seviyoruz
Sende bizi
O halde biz bizi seviyoruz
Biz evrenin sevgisi ve ışığıyız.
Böyle olmaya devam edeceğiz. 
Sevgiye döneceğiz.

Işık arındırır, ışık hızlandırır..

Işıkla kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder