2 Şubat 2015 Pazartesi

hiçliklerden ben topladım


(kelime devinmeleri-devindirme)

akımlar ölüyordu göğsümde ve akımlar doluyor/doğuyordu;
bakar/bahar burganı bir düşte sankım sankım -akım,
-

akımlar akıyordu göğsümden
ve ölüyordum ben yavaşça

-
soğukluğuna baktım
kalbimin esrikliğine

-
ruhumun yankıları berrak-sessiz
ruhumun sessiz yankıları-berrak
berrak dış- dış içgeni

ankın dış-ı - -dışsa ve dışsa çekirdiği içgeni

-
kapatılmalı sevgi, sevgi kapatılmalı

-
yağmura yorgun yağan kelebek

-
birkin dışta dışsal sevgi içi

-

ben akımı toplayan yağmur
yağmura yağan kelebek -içgeni

ben akımı akan yağgın/yağgan yürekli düş

ben akmanı dıştasal ki

kakı ile kaklayan

--

hiçe hiç

hiç içi
ve hiçin içindeki iç ve hiç
hiçin içindeki hiç
hiçin içindeki hiçlikli bahar

hiç evi
ve hiç odaları
ve hiç odalarından yapma evler
ve evlerde yaşarlar

hiçlik toplayan kelebek
hiçli ktoplayan klebek anlattı bunları bana/bize

-
şiirem-sel
-

sadece yağmur açmak istiyorum

-
hiciv-hiçiv-hiçevi

hiçiz-hiçevinde hiçler bahçesi

hiçsizevi ve hiçlik
- ve hiçsizlikte hiçler bahçesi
ki içler bahçemi

-
keliemlerin kelimeleri doğurduğu yıllar  ve yüzyıllar

-
hiç ülkesindesiniz biliyorum-z

0 yorum:

Yorum Gönder