5 Şubat 2015 Perşembe

hiçbir şey gibi bir şeyim ben


akın çığlığı aklım
akınç

bazen aklım yüzbin sayfa yazar

akınç ışlığı saçıyor aklım
 akıl çığlığı basıyor aklım
 - bas bas bağrıyor hiçliklere
   -hiçliklerden

büyükle küçük, herşeyle hiçbişey olmak arasında biryerlerdeyim

---

ben onların yüzlerien derin derin bakıyorum
anlamın ve anlamının yüzüne derin

derin gülüşlerine derin
derin içtenliklerine derin
derin gülüşlerine derin ve gülüşlü-umutlu bilinmez ve aşık bakıyorum

aşkın ışıkla saçınıyorum-saçınarak
gülüşleri alıp götüyor beni biyerlere
gülüşler beni heryerlere

heryerlerde heryerler yaşar

gülüşleri bin çıplak
gülüşleri bin çocuk
gülüşleri bi an güneş oluyor
gülüşleri bi an çığlık oluyor
İlginç bi haz-devinim damarımda-ufkumda geziniyor ve dolaşıyor
Saçışıyor evrene ve varlığa patlamalarla

bir hayat yüzüne bakmak
bir yüzde dünyayı arıyorum bazen ve yaşamı

tüm bunların ne olduğunu-nereden geldiğni ve neden oraya nasıl konduğunu, nasıl değişeceğini ve çarpınışacağını arıyorum
mutluluk tatmini ya da başka şeylerin adını da

-
çocuk tenli bir güneş açıyor masmaviden
yüzünde çocuklu saklantılar ve imge bulutları karanlığı gizleyen ve anlım saçılımlar baharları
Çok bak bana ne olur çok bak-daha çok ve daha derin
Daha gizlenmemiş ve daha gizlenmiş-
bak
ya da hiç bakma
ellerinle sakladığın; eller örtermi gerçeği ve saklantı

-
ne çok sevdim-sevindim sana bakarken ve çok  bilinmezliklerle-umularla doldu aklım
çocukluğuna akan bir rüzgar yada gökyüzünden geçen örtüler, renklere karışmış bir bulut her şey olmak istedim o anda
dikey uyuyan kayboluşlarda kaybolma v e anlara bölünmek istedim
zamandan kesitlenmiş bi anda bölünmüş bi sonsuzluk gibi bi şeyin içinde

hiçbir şey gibi bir şey



0 yorum:

Yorum Gönder