2 Ağustos 2012 Perşembe

Mutlak ben siz mi?


BU İÇERİK BLOG GİRİŞİNDE BELİRTİLEN TASLAK KARMA DÖNÜŞ YAZIMDIR


Ağrılardan uçtum ben, sanrılardan kaçtım ben. Yakladım yakalandımsa kendimi kendime dönüştürdüm ben. Geçmiş zamanı gelecek zaman olarak kullandım ve yaşadım ben. Açtım kollarımı kendime, sarılacak bir kendim bulamadığımda kendime sarılacak kendim oldum ben. Olduğumu, olduğumda anlamadım; anladığımda şaşırdım, ama anladığımı hala olmadım ben. Kendimi sahiplenmeden sahiplendim ben. Kendimi olmadan oldum ben. Bene ben koydum, ben ne eksildim ne çoğaldım. bunu gördüm yazdım ama okudum anlamadım. Kendimden başka olamayınca kendimden diğer oldum ben. Diğer olduklarım kendilerini başka sandığında, bende sandığımda, onlarla birlikteydim ama yalnızdım. Olduğum ve olmaya çalıştığımda kimsesizdi. Kendime kimse olamadım ben. Kim-sem var mı kendimimken kendimden başka, kendimden diğer. Seslendim ben. Onlar ses verdi, düşün verdi bilinçte karşılık verdi sandım ama sanı yaşanıl gerçekte resim olmadı. Resim olmayınca buna inandım kabulünde bulundum ama kabulün inancı ne kadardı ölçsem değer vermez çünkü değeri değerleyen ne. Ne olmaya karar versem benim neyim kendi kimini değerler mi? Ne kimden başka, kim kimden diğer mi? Bütünlük içinde kendinde diğer olmak ve mutlak bütünlükte, ki öncesiz ve sonrasızken ama sonsuzken ve genişlerken, mutlaklık verecek mi? Mutlaklığım genişlerken o nasıl olurda mutlaklık olur. Tüm bunları sordum ben. Benden başkasına sorsam başkası yok. Aynısına sorsam o ben. Kendime sorsam anlatıcı ben ama diğer zamanda diğer ben ama o ben. bensiz olur mu? bensiz olur mu? ben siz olur mu? Mutlak ben siz mi?

0 yorum:

Yorum Gönder