20 Haziran 2013 Perşembe

Çocuklar gibi;

 
Oynamak İstiyorum Ben Aşık, Çocuklar Gibi

Hiç yorulmamamışım gibi,
Öğrendiğimi unutmayayım evet, (o aklımda, içimde benimle olsun)
Yorgunluğun ne demek olduğunuda bileyim, ama bilmemeyeyim gibi olsun,
Yorgunluk kavramım olsun ama bi daha hiç yorulmayacağımı bileyim gibi,
Yorulmak istemeden yorulmayayım, ya da yorgunluk benim için daha tatlı bi basamak gibi olsun gibi,

Bütün bunlar bilinç içinde bir oyun diyor ya Maharaj,
Şekspir sahnemizde oyuncularız diyor ya,
çok mu ciddiye aldık be aşık,
Ben yoruldum ciddiyetten,
ciddi olsun ama bi çocuğun ,uyum, denge ve güven içinde oynaması tadında tehlikesizce ve güven dolu olsun,
Oynamak gibi öğrenmek olsun,
Kar topu oynamak gibi beklenmiş olsun ama hep sürsün be aşık
taki ben sıkıldım dersem diyecek olsam bunu bile dedirtmesin bana
ben sıkılmadan o daha eğlenceli oluversin birden ben bile anlamayayım ve şaşırayım,
Şaşirmak gibi sevinçli ve eğlenceli olsun
ama bu şaşırabileceğinin ve sevinebileceğinin en yükseğinde olsun
ve bu yükseklik ve hep yüksekçe arttıkça artıyorda olsun
ve denge içinde tüm bunlar deneyimlenebiliyor olsun,

Öğrenmekten sıkılmam ben aşık
ama ben öyle gördüm ve öğrendim ki ben böyle öğrenmek istemiyorum,
Ben kendimden öğrendimse kendim öğretsin bana nedeni?
İşte yaz gelmeli yeni bir mevsim olmalı,
Tüm bu günler benim ilk mevsimim ve ilk çocukluğum gibi değişmeli birden aşık,
Ben şaşırmalıyım aşık,
Savaşmaktan yoruldum ve sıkıldım,
Tadı damağımda kalmasın hiç bi şeyin evet ama
bu macera sürprizlerle sürsün
ve bu sürprizler, pozitif sürprizler olmanın yanında getirecekleri ile karşıladığımızda da pozitif tanımlayabileceğimiz sürprizler olsun,

Doğmak gibi doğmak olsun,
Her gün yeni bir gün doğsun ya bunun gibi,
Her an yeni ve yüksek bir umut doğsun,
Her doğan bir öncekinden kat be kat yüksek olsun,
(Umut) Çiçek gibi açsın içimde ve bahar gibi karşılansın,
Neşe neşe tomurcuk açsın ruhum ve kalbim,
Tüm bu olanın bitenin içinde olamalıysa sakinlikte dinginlikte ve dengede kalınabilir olsun,
Gökyüzüne çıkıp atlamak gibi olsun,
Düşmek hiç bitmeyecek gibi olsun
düşmek bile uçmak tadında zamansızca sürsün gibi olsun,
En heyecanlı ve adrenalinli anım ve anlarım tadında yükselen dalgalarla ilerlesin ve açsın hayat;
Umut gibi umut olsun,
umut tadında olsun an,
Neşe gibi neşe olsun,
Neşe tadıda olsun umutta,
Sevgi sen nereye saklandın çık artık sobe olsun?
Bulamadıysak artık bi şeyler olsun kazan çömelek felan patlasın,

Yeryüzünde deneyimlenmiş en neşeli en umutlu en değerli ve yazamadığım yüksek niyetlerce seçimlenmiş en öğretici bilge sevgi dolu en yüksek anlar rehberim olsum,

Işıkları yolum önünde yol olsun,
Amaçları amaçlarım önünde amaç olsun,
Benimle beraber yürüsünler, dost olalım, birlikte yapalım,
Elele gibi ve sevgi dolu olsun,
Umut bahar çiçeği açsın,
Neşe ona kelebekler gibi konsun,
İçim onlardan arılar gibi bal yapsın saklansın,
tadım kaçtıkça o bal öğünüm aşım ışığım rehberim olsun,

Her anıma taze ve yeni açan bilmediğim çiçekler gibi açsın umut,
Tüm yağmurlar ve rüzgarlar bilmediğim ülkelerden umut getirsinler bana,
İçimde büyüdükçe büyüsün çocuk neşesi,
Tanımlayamadığım binbir neşe, kanat taksın
umutlarım ve düşlerim uçsunlar tüm ülkelere düşlerimin tozlarını serpiştirsinler,
Düş tozu arayan imgeleyen tüm zihinlere ulaşsın düşlerim
onlarla birlikte yeni çiçekler olsun
ve açsın büyüdükçe büyüsün ve değerlendikçe değerlensin,

Aşk gibi aşk olsun,
Gece gibi gece olsun,
Yazdığımda duyduğum umut, neşe güven ve sıcaklık gerçekliğim olsun ve bitmesin,
Bitmeyecek kadar birikmiş olsun,
Birikmemişse bitemeyecek ve yetecek kadar her an üretilebiliyor ve tazelenebiliyor olsun,

Düşlerim gecenin kanatlarıyla uçsun gitsin ve tüm düşlerin kapılarını çalsın,
Kim o diyene düşçüyüm düş paylaşmak istiyorum desin,
Kapısını açana davet edene kendini anlatsın ve ulaşsın birlikte düşlemek herkesle birlikte yeni güzel düşler kursun;
Şimdi bu gerçek olsun;
Aşk uyansın düşünden,

Uyan ey aşk,
Sen mi beni gördün ben mi seni düşte,
Sen bana ben sana uyan üzre uyan ol ey aşk,
Seninle oynamak istiyorum,
Çok kanatlı çocuklar gibi
Yol yap aşktan bana düşüm,
Aşka çıksın yollarım,
O aşk ki aşkınlandıkça aşkınlansın,
Anlamak ve bilmek doygunluğunda olsun,
Yaşanabilir deneyimlenebilir ve tadılabilir olsun,
Zihnim bilmek içinde çocuk zihni gibi hür ve endişesiz olsun dert ve tasadan dünyada olup bitenden,
Dersse oyun gibi ders olsun, eğlenceli olsun,

---


http://isiklidusler.blogspot.com/2013/01/oynamak-istiyorum-ben-ask-cocuklar-gibi.html
adresinde yayımlanmışsada kaldırıp başa taşımayı düşündümsede yeniden, tekrar;

(Dua, Niyet, İstek, Çekim, Seçim, İç Döküş, Açıklık,Dürüstlük, Kendini İfade Etmeyi Denemek)

0 yorum:

Yorum Gönder