21 Haziran 2013 Cuma

Uçmuştan keyfili olsun bu gece hadi,

(Cümle alem uykusunda yatarken, tekrarlamalı müzik (tek cümle coverlı), kesilme, ki ben söylüyorum)

Okuduğum en güzel şiirlerin esinleri benimle dansedin, birlikte, onlar güzel şekiller gibi ya da anltamadığım bunun gibi, dalgalar gibi, sıra sıra dağlar gibi

Hayatımın en coşkun anları, bi görüntüler bütünü, slayt gösterisi gibi, zihinsel boşluğuma  (sizden veriler süzmek istiyorum gibi, sizinle olmak istiyorum gibi, hissetmek istiyorum, anlatmak istiyorum gibi)

Okuduğumda en öğrendiklerim, zihnimde en şimşeklerin çaktığı anlar, birleşin, şimşekler büyüklüğü aklıma büyük şimşek olun

Dinlediğim en güzel müzikler, dinlediğimde (yüksekçe) mutluluk-coşkunluk gibi pozitif duyular duyduklarım, zihinme sıralansın bi dalgalar gibi, bi orman gibi, onlardan (his)  karmalar, birleştirmeler büyütmeler yapalım gibi, deneyelim gibi,

Hepsi bu gece kafamda, çevremde dans etsin, an coşkunlansın,
 coşkunlandıkça coşkunlanın,

anlatamadıklarım bu gece hislerim söz olsun en berrak söz olsun dökülsün çıksın,
yanlış anlattıklarım bana esin olsun ki düzeltebileyim

Yaşarken, deneyimlerken, önemli, değerli, sürsün, bitmesin olarak işartelediği anlar, yaşayın benimle, yeniden

(His dışı açıklama, hayatta yaşanmış anları internet database i gibi düşünürsek şu anda kendimle google gibi yukarıda yaptıklarım, onları çağırıyorum, kendi deneyimimde kendi dalgamda, database'imde, arama ve sörf yapıyorum gibi,, tamam bu olmadı ama yakın gibi, peki tekrar deneyeceğim, şöyle süzülen bi kuş gibi sallanarak şarkımı tekrarlayıp bi yandan yazıyorum ve, içimden en yüksek his ifade etmek gibi özlem çektim istek duydum gibi, yazılmış hiç bi şeye benzemesin, anlatılmışlar gibi olamsın, değişik bi tadı olsun, yapılmış hiç bi şeye benzemesin, o gerçekten güzel olsun ama geçekten içtende olsun ve ama şu oluyor, mantıklı zihnim hislerimi boğuyor ve açıklama çabası ile o araya girip bi şeyler yazıyor ya da yazıklarımı bozuyor gibi, tamam sadece müzik)

Uçmuştan keyfili olsun bu gece hadi,

(His dışı açıklama, hayatta yaşanmış anlar internet database i gibi düşünürsek şu anda kendimle google gibi yukarıda yaptıklarım, onları çağırıyorum, tamam buradan devam edelim, sanki onları açığa çıkarıp, boşluğa hisler dalgalar gibi dizeceğim ve hepsini birbirine karıştıracağım ya da zihnimde oynayacağım onlarla, bunu yapmayacaksam bile bunun gibi bi şey, bu da değilse mış gibi yapcağım ama yakın buna ve bunlara,)


Oyunlar gibi,

Tamam şunuda düşünmüştük, bi duygu sanallaştırma makinası ve ona tanımlayarak kendine duygu yükleyebiliyorsun gibi bi şey yazmıştık daha önce, şimdi makine yok, düşünerek yapıyoruz gibi,  şimdi duygularımı değiştirebiliyorum ve kontrol edip yükseltebiliyorum gibi, mış gibi,

tamam bi de, arı vızıltısından, çocuk nenesi ve kahkahasından, atın şaha kalkmasına kadar farklı ve yükseltilmiş tonlarda değişik oranlarda karma duygulu yeni gelecek beden imgesi yazmıştık bunuda bu düşe ekleyelim

Bide bu aralar kuş gibi uçuyormuş, salınıyormuş, çırpınıyormuşluk, dalgalanıyormuşluk, dalgalanarak, (tıpkı bi örneğin katlanmış ya da toplanmış bi kumaşın açılıp salınması gibi) kendimizi açıyormuşluk hissimiz var ondanda bolca,

(Başlıyorum bi enerji ile o büyü bozuluyor sanki neden, çok mu ego, kendimi dinlemiyor muyum yine?
Balık avlamaya gidip meyve toplamak)

Peki buradan geçmişi bi kenara bırakıp yeniden deneyeceğim ama, gerçeken bu arada bi kuşun bi ilk uçma öğrenirken ilk kanat çırpışlarında ne hissettiğini merak ettim;
senin gibi olmasın?


Peki içimdeki içimde olmayan ses, rehberliğim ya da ben kendim cevaplıyorsam açık dürüst kendim, karşımda bi ayna ya da eş kopya ben yüzleşelim, içimdeki yansı sana diyorum, neyi yanlış yapıyorum, evet farkındayım, seni dinlemeyi bırakıp eski kalıplarla güzel bi şey oluşturmayı deniyorum ve doğaçlamayı bırakıyorum , ama ben ,,,, özür dilerim, anladım ilham var ve beste gelecek gibi ama bwn güvenmiyoru mdinlemşiyorum ve olmaycak gibi ezberden çalmayı deniyorum ya da sıradan notalarla mantıklı zihinle bi şeyler üreterek kulakla dinleyerek onları bi şeye benzetmeyi deniyorum  ısrarla gibi,

off bu gece darmadağın oldum, olmadı yaa gibi hissettiğim,

günlük yazarken kimsenin okumayacağını bilirsin ve herhangi birinin onu okuyacağı kaygısı taşımadan yazarsın değil mi?
Ama roman yazarkende sen kurgularsın ve herkes okur,
içten olmak;
yağmur ve sele ne oldu, o benmiydim? ben yine tadını kaçırdım değil mi? bu bozmak ya da saptırılmak gibi mi?
tekrar denemek dileğiyle;

0 yorum:

Yorum Gönder