31 Mayıs 2012 Perşembe

Mavi Bulut

Sen çocukluğunu hatırlıyor musun mavi bulut?

Mavi Bulut
Ordaydı.
Zaman.
Kimse.
Neden.
Durdu.
Aşk.
Hiç.
Zaman.

Mavi Bulut üşüdü.
Giyindi.
Beğenmedi.
Soyundu.
Doyundu.
Duyundu.
Anmadı.
Anlamadı.
Hiç-ti. Ki.
Kolsuz düş.

Mavi Bulut gitti. Bana.
Anlatmadı ama hiç bir şey.
Bekledim mi beklemedim mi bilmiyorum.
Anlatmasındı neyse.
Mavi Bulut içini bana dök.
Benim sana anlatacak bir şeyim yok ki.
Seni nasıl neşelendirebilirim. Dur gitme.
Beni bekle.
Tamam birlikte susalım.

Mavi Bulut sana yaslansam öyle kıkırdayarak gülsem.
Yumuşacık pamuk gibisin.

Seni seviyorum mavi bulut.
Mavi Bulut ben çok yalnızım.
Sen olsanda yalnızım.
Evet sen yoksan daha çok yalnızım.

Mavi bulut neden gülümsüyorsun.
Ama sen hiç konuşmuyorsun ki.
Bak şekerim var senin için.
Peki sen ne seversin.
Mavi bulut boyayalım mı seni.
Neden değişiklik hiç fena olmaz.
Peki mavi bulut anlıyorum.


Mavi bulut şekerim kaçtı?
Bilmiyorum

Mavi Bulut bana yardım eder misin?

Mavi Bulut uç uç...

Düşte bulutlarla oynayan çocuklara...

0 yorum:

Yorum Gönder