13 Aralık 2013 Cuma

Barışyüzü, umutyüzü, Umutyüzünden bi gökyüzü;

Gökyüzünden bi özgürlükyüzü,
Özgürlük yüzünden bi gökyüzü;

Gökyüzüne kaç saklandı;
Gökyüzüne saklanamaz kimse,
Gökyüzünden gökyüzüne kaçamaz,
Biz buradayız hala;
Yeryüzünden her yer gökyüzü, umutyüzü,

Karakış denilen ak ak kışlardayız,
Akkım akkım yağıyorlar bak, akkım akkım,
Ak kışlar bu kışlar,
Kışlaya kışlaya kışlar;

Tavuk değiliz ki biz hocam;
Dikenli tellerle çevirmeyin ortalığı,
bırakın kuşlar özgür uçsun,
Özgür olsun gökyüzü;
Özgür gökyüzlerinde özgür özgür, özgürlüklerle özgürlüklere uçalım, heryer barışyüzü; her yer özgürlükyüzü

Armağanlar,
Armağanlar, karşılıksız verilir,
Karşılıksızlık enerji doğurmaz,
Beklentisiz yapılan iş, güç çaba enerji doğurmaz;
Koşulsuz yardım yardımdır;

Bugün ne yazmalı ki, Sanki bugün büyük bi günde ben bilmiyorum,
Kendime söylemeliyim neler oluyor,
Her şey sürpriz değil mi,
ama bugün büyük bi gün, ben hissediyorum,
hissediyorum yağmur, bari sen söyle bana, neler oluyor, neler oluyor bu dünyada;

Büyük kelimeler yap bari bana da umut ışığını ölçeyim,
Yeni kelimeler, her şeylerden;

Mavi teller, mavi ışıl ışıl, ışıldak çağan rüzgar, bırakım gürültüleri, kaçırdayış patırtıları, burulkayış düşleri, imge rüzgarı, düş telleri, mavi rüzgar, mavi yağmur, hiç ses yok, hiç mi hiç ses yok,

Biz ne yaptık? ne oldu?
Her şey her şey pamparlak, ışıl ışıl

Olasılık teli, kimbilir kışı,

Nerede bu mavilik?
Gökyüzü, ton ton uçuşumlar;

Ben ne sormalıyım sana a delilik yansım, bugün en çok en çok bugün?


0 yorum:

Yorum Gönder