2 Haziran 2013 Pazar

Kim bir milyon ister?

Bu sorunun cevabı tabi ki ben galiba değil mi?

Dün akşam ki Türk televizyon tarihinde ilk kez bu yarışmada bir milyonluk soru açıldı, Söylenebilecek bi çok şey var ama ben daha çok yarışmacının duygu durumu ve zihinsel durumuyla ilgilendim ve gözlemledim ve de duygulandım da açıkçası, Yine bu konu hakkında da söylenebilecek çok şey ama ekran karşısında herkesin gözü önünde kendini ifşa (açık) etmiş, açıkça duygularını ve kendini ifade etmiş olmak sanırım bize buradan birileri üzerine söz söyleme ve yorum yapma hakkı da vermeyecektir ama nasıl takıntılanıyoruz, nerede kısa devre yapıyoruz, ben buradan uyarlayarak kendime de paylar çıkardım galiba, Ve bi çok şey düşündüm hatta, Biri de kendi içinde mantıklı ve tutarlı bir zihinsel tutum ve bi soru cevap modellemesi ile o sürecin aşılabileceği (yani duygu durum stabil değilken bile zihinsel tutumla kendini kontrol benzeri), Kendine yöneltebilecek bi kaç açık ve içten soru ile bu karmaşa aşılabilir miydi? Ki belki yine de ben az çok hissedebildiğimi düşünüyorum ama bilmiyoruz (kişinin) içinde kopan fırtınaları;

0 yorum:

Yorum Gönder